home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ekstra Bladets skolefodboldturnering
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Ekstra Bladets skolefodboldturnering  (Læst 13931 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #45: 29 Aug 2008, 21:24 »

Hvorfor er der nogen skoler der ikke er med?
Logged

I ain't playin', nigga

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #46: 29 Aug 2008, 21:48 »

Hvorfor er der nogen skoler der ikke er med?
Er din skole ikke med da? Huh
Logged


Arsenal Football Club


Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #47: 29 Aug 2008, 21:56 »

Kan være din skole ikke har tilmeldt sig hvis i ikke er med.
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

absalonsen
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #48: 29 Aug 2008, 22:31 »

Sidste år, da jeg gik i niende, havde skolen også droppet det for at spare de læretimer, der eller ville gå med det. Vi, elevere, tog dog sagen i egen hånd. Et par gutter gik ned og snakkede med inspektøren, og fik ham overbevist. Vi stod selv for alt med udtagelse, holdopstilling, træning, osv.
Det var nice nok. :-)
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #49: 29 Aug 2008, 22:33 »

Sidste år, da jeg gik i niende, havde skolen også droppet det for at spare de læretimer, der eller ville gå med det. Vi, elevere, tog dog sagen i egen hånd. Et par gutter gik ned og snakkede med inspektøren, og fik ham overbevist. Vi stod selv for alt med udtagelse, holdopstilling, træning, osv.
Det var nice nok. :-)
Fedt lavet. Thumbs Up Hvor langt kom i? Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #50: 29 Aug 2008, 22:39 »

Vi har netop idag, fået en ny skoleinspektør. Det kunne være at vi kunne skrue lidt ekstra charme på og få hende overtalt. Opstemt
Logged


Arsenal Football Club


ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #51: 29 Aug 2008, 23:56 »

Spillede i 04/05 - vandt 1. runde 11-0 hvor jeg scorede til 10-0 (som målmand Smiley) Vi var blevet lovet gaver hvis vi vandt 10-0 eller derover, så ved 9-0 gik jeg med på hjørnespark og lossede læderet ind med mit dårlige højreben Smiley

Derefter tabte vi til vores rivaler 3-1 - blandt andet pga. et drop af mig Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #52: 29 Aug 2008, 23:59 »

Vi har netop idag, fået en ny skoleinspektør. Det kunne være at vi kunne skrue lidt ekstra charme på og få hende overtalt. Opstemt
1. runde skal spilles på mandag senest så det er nok for sent medmindre du mener næste år, men såvidt jeg ved er du 9. klasser ikke? Tunge
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #53: 30 Aug 2008, 00:04 »

Da jeg spillede skolefodbold, var det imod Thomas Augustinussen som spillede for Han Herred Efterskole. Kan huske vi var mere ræd for en midtbane spiller de havde, som hed Magnus da han var anfører på det selvsamme Aab ungdomshold som Augu spillede på. Han brækkede dog kæben i et sammenstød i vores kamp med min værelseskammerat på efterskolen. Augu var ineffektiv oppe foran som han altid har været, men var alligevel så flink at give mig god fight i hovedstødsduellerne . Vi fik begge givet hinanden en albue i fjæset i den kamp. Han Herred vandt 2-0 på et drop til sidst i kampen og et langskud af Magnus efter 3 min spilletid. Senere på året mødte vi dem igen og tabte 3-1, denne gang fik Augu igen med en albue og blev udskiftet 2 min før tid og måtte udskiftes. Tak for sidst.(Ja ja, jeg er en skidt person og jeg ved det)
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #54: 30 Aug 2008, 00:31 »

Jeg skal spille på onsdag, mod Solhverv Privatskole.. Glæder mig rigtig meget. Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #55: 30 Aug 2008, 01:45 »

Haha, Django din bisse. Opstemt

Well. Den eneste gang, hvor jeg har været tilmeldt på skole var tilbage i 8. klasse. Til vores første - og eneste - kamp, var jeg ikke blandt de udtagne. Den dag vi havde kamp - en udekamp i Ishøj, vi var selv fra Taastrup - havde vores klasse fri, hvorfor to venner og jeg selv tog den lange vej til Ishøj og så kampen, hvor der var to repræsentanter fra vores klasse med. Vi tabte 8-0/9-0 eller noget i den stil. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #56: 30 Aug 2008, 02:00 »

Fedt lavet. Thumbs Up Hvor langt kom i? Smiley

Tredje runde blev endestationen. Forinden havde vi vundet kæmpe stort over et lortehold, vundet 5-0 over de evige rivaler (en anden skole i kommunen), men tabte så 1-3 i tredje runde. Jeg var selv angriber og scorede tre mål. Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #57: 30 Aug 2008, 02:02 »

Tredje runde blev endestationen. Forinden havde vi vundet kæmpe stort over et lortehold, vundet 5-0 over de evige rivaler (en anden skole i kommunen), men tabte så 1-3 i tredje runde. Jeg var selv angriber og scorede tre mål. Opstemt
Godt gået! Tunge Opstemt Thumbs Up
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #58: 30 Aug 2008, 02:11 »

Når man tænker på, at jeg normalt ikke scorer specielt meget (fordi jeg er forsvarsspiller), var det jo ganske lækkert. Kan bl.a. prale af, at jeg også fik tilkæmpet mig to straffespark, hvor det ene gav gult kort. Sparkede selv nummer to, som jeg scorede sikkert på. xD
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #59: 01 Sep 2008, 18:22 »

Hvor nedern er det at der ikke er en eneste målmand på vores skole Shockeret
Hvorfor melder du dig så ikke selv til posten?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010