home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ekstra Bladets skolefodboldturnering
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Ekstra Bladets skolefodboldturnering  (Læst 13932 gange)
AH
Gæst
 
Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« : 02 Okt 2005, 11:39 »

Er der nogen her på forummet, der deltager i denne turnering, og i så fald, hvor langt er I kommet i turneringen?

Selv er min skole (med mig på holdet Opstemt) nået til 6. runde, hvilket vel er semifinalen i Nordjylland Smiley
Logged

Guggi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #1: 02 Okt 2005, 13:43 »

Min skole røg ud i 3. runde til en idrætsefterskole. Ved halvleg stod der 1-1, men så nakkede de os ellers i anden halvleg, så kampen endte 5-1. Smiley Der går ikke 10. klasser på vores skole, så vi var nød til at stille med små 7. klasser, dog er alle på FCM's talenthold, men de har jo ikke en nær så god fysik som sådan nogle kæmpe brød der dyrker idræt hver dag.

Men vi slap da for nogle timer. Wink
Logged

PaRo-
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #2: 02 Okt 2005, 13:44 »

Vi røg ud i 1. runde, tabte 3-1 og jeg scorede vores mål Peace
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #3: 02 Okt 2005, 14:00 »

Jeg er blevet for gammel til det pjat. Men gik på Hjallese-Skolen det år hvor de røg i semifinalen, og tabte til det hold som vandt i ligaen. På holdet havde vi Johan Absalonen. Jeg kan huske kvartfinalen som blev spillet imod Uddannelsescenter Nygaard, som havde Dennis Cagara, Morten Duelund og tror også Kasper Lorentzen var med, men er ikke sikker. :-)
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #4: 02 Okt 2005, 14:22 »

Jeg er blevet for gammel til det pjat. Men gik på Hjallese-Skolen det år hvor de røg i semifinalen, og tabte til det hold som vandt i ligaen. På holdet havde vi Johan Absalonen. Jeg kan huske kvartfinalen som blev spillet imod Uddannelsescenter Nygaard, som havde Dennis Cagara, Morten Duelund og tror også Kasper Lorentzen var med, men er ikke sikker. :-)

Ja, der har satme været mange gode spillere med i denne turnering Smiley Jon Dahl Tomasson, Thomas Kahlenberg og Michael Krohn-Deli kan nævnes sammen med dem du nævnte. Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #5: 02 Okt 2005, 14:24 »

Yeah, det var btw en rå fed kamp. 0-0 i ordinær spilletid, hvor den så røg i straffe, hvor fynboerne så trak det længste strå!  :a:
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #6: 03 Okt 2005, 23:45 »

Ja jeg har kun spillet en kamp i Skolefodbold turneringen og den kamp tabte vi 2-1 eller 3-1 til den anden skole i den by (Brande) som jeg boede i dengang.

Det var ikke de store spillere der kom ud af det, men tror der var en superligaspiller med dengang, men er ikke sikker. Leon Jessen er navnet på ham og spiller til dagligt i FC Midtjylland, hvor han PT dog ikke spiller så meget.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #7: 03 Okt 2005, 23:58 »

Vi røg ud i anden runde til et hold, der faktisk var meget dårligere end os, men vi havde vist undervurderet dem for meget, og et par helt utrolige målmandskiks gjorde, at vi tabte:)
Skal lige nævnes at jeg i første runde scorede 8 mål:D
Logged

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #8: 04 Okt 2005, 13:40 »

Min skole er i semifinalen i Storkøbenhavn nord, jeg er dog ikke med på holdet  Shockeret. Vi skal dog møde det hold, der kom i den samlede semifinale sidste år, og er meget fysisk stærke, hvor vi har en hel del små 8. klasser med. De har så tilgengæld den sygeste teknik!
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #9: 04 Okt 2005, 14:08 »

Vi vandt i dag den nordjyske semifinale, så vi er nu i finalen Grin

Røvfedt at slippe for skole  Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #10: 05 Okt 2005, 03:16 »

Ja jeg spillede skolefodbold i 1995/96 og 1996/97 skoleårene.. Tror aldrig vi kom videre end til 2. runde, men det er jo heller ikke det vigtige! Hovedsagen er at selveste Flemming Povlsen var ude og se en af vores kampe! Det var bare stort.
Logged



don øf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #11: 11 Okt 2005, 22:06 »

vores hold  10 kl / 9 kl dronninglund har osse været med i år. vi nåede til 3 runde men tabte til en skole fra ålborg..
Logged

Mgt09
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #12: 11 Okt 2005, 22:25 »

Dengang jeg gik i folkeskole, kom vi altid til 3-4 runde. Vores Svensker, eller nærmere betegnet Sebastian Svärd var stjernen på holdet.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #13: 12 Okt 2005, 08:21 »

Vi ville rigtig gerne ha' været med, men det endte med vi var for dårlige og kunne ikke stille hold :/
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladets skolefodboldturnering
« Svar #14: 12 Okt 2005, 13:17 »

Vi ville rigtig gerne ha' været med, men det endte med vi var for dårlige og kunne ikke stille hold :/

Man kan vel ikke være for dårlige til at deltage? Man skal bare have 11-13 spillere, der ved hvad en bold er Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010