home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FMDanmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FMDanmark  (Læst 17588 gange)
Radapo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
FMDanmark
« : 09 Mar 2015, 15:19 »

Hey Hey..
Håber crewet bag FMF er okay med, at jeg skriver dette.

Nu er der gået en del tid, siden FMD gik ned. Jeg var meget glad for FMD, og besøgte det dagligt, men siden det gik ned, har jeg ikke rigtigt været i nærheden af FM-scenen, og på trods af at jeg har haft en bruger her længe, så har jeg aldrig rigtigt været herinde.

Derfor jeg laver denne tråd. Jeg tænker at den skal indeholde nyheder omkring servernedbruddet, hvis der skulle komme nogen om dette. Samtidig ville det være fedt, hvis nogle af dem som var aktive på FMD, kan give et wink herinde, bare fordi det kunne være interessant at se hvor mange der lever videre herinde.

Jeg starter ud med et spørgsmål.

Er der nogen der ved om der kommer styr på FMD igen, og om det gamle indhold vil blive fundet? Jeg er nemlig langt større fan af det layout der var på FMD, da jeg synes det var lettere, at finde rundt. Men hvis der er lange udsigter, vil jeg gerne til at blive aktiv her på FMF, som garantrisse også bliver fornøjeligt når jeg først vænner mig til det.

Så er der noget nyt?
Logged

"If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice."

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FMDanmark
« Svar #1: 09 Mar 2015, 15:36 »

Jeg tvivler på, at du skal forvente noget. Det virker ikke til, at svenskeren gider styre det mere, og siden har været nede længe nu.

Jeg ved da, at Dickos, Wester, Southside m.fl. er herinde, så der er i al fald et par stykker.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #2: 09 Mar 2015, 15:57 »

Det er naturligvis helt i orden med denne tråd.

Personligt tvivler jeg desværre på de kommer igen, desværre fordi det altid er godt med alternativer.
Men der er nu gået over 3 måneder uden der er sket noget, og facebook siden har man ej heller givet den mindste information på.
Skaden er sket for længst, og hovedparten af de besøgende er gone. Der ville naturligvis være en fast bruger kerne tilbage, men alle andre ville næppe huske siden fandtes nu.
Logged

Radapo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #3: 09 Mar 2015, 16:30 »

Det tror jeg du har ret i Sunbao, hvis siden skulle komme tilbage går der jo virkelig lang tid inden aktiviteten når sammeniveau. Men allerede efter et par timer herinde, har jeg vænnet mig til layoutet, og selvom det altid er godt med lidt konkurrence, så betyder det vel også at de bedste tråde og brugere fra begge sites altid vil være at finde et sted nu, så det er jo altid noget!

Glæder mig til, forhåbenligt, flere år med FM-nørderi her på sitet!   Thumbs Up
Logged

"If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice."

Giggs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FMDanmark
« Svar #4: 09 Mar 2015, 17:11 »

Personlig var jeg også meget mere til FMD. Dog er det længe siden, at FMD virkede ordenligt. Jeg tror desværre også, at det er slut.
Logged

Medina
Gæst
 
Sv: FMDanmark
« Svar #5: 09 Mar 2015, 17:24 »

Er du glad for siden gik ned @Sunbao?

Jeg håber vi får lov at opleve Rasmus Seebach og Jens Arne i aktion herinde!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #6: 09 Mar 2015, 18:13 »

Hvorfor skulle jeg dog være det ?. Det er da blot sundt at folk har flere muligheder at vælge imellem.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #7: 09 Mar 2015, 18:42 »

Et af de første indlæg jeg kom med var også omkring FMF layout som jeg stadig syntes er håbløst. Til gengæld er indholdet især på FM siden rigtig god, så jeg er blevet rigtig glad for siden. Så giv det chancen for FMD er vist død. Rygterne siger at der arbejdes på sagen men tabet har været stort og få FMD tilbage på sporet er en næsten umulig opgave.. Svenskeren gav en ny side men forsvandt derefter og det blev sidens død Skuffet
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #8: 09 Mar 2015, 19:06 »

Hvorfor skulle jeg dog være det ?. Det er da blot sundt at folk har flere muligheder at vælge imellem.
Sund holdning Thumbs Up
Logged

Medina
Gæst
 
Sv: FMDanmark
« Svar #9: 12 Mar 2015, 22:00 »

Sund holdning Thumbs Up

Men han lyver.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #10: 12 Mar 2015, 22:02 »

Men han lyver.

Hvad bliver denne påstand baseret på?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #11: 12 Mar 2015, 22:19 »

Dagene med dårlig stemning mellem siderne er for længst overstået, så jeg kan ikke forestille mig at Sune er specielt glad for at FMD er gået ned. Bortset fra at vi nu har fået en ny samling brugere, der er har lyst til at diskutere FM. Set i det lys er jeg sådan set ret glad for udviklingen. Måske ender det i virkeligheden med at være for det bedste at sidernes indhold nu er samlet ét sted.

Sjovt nok, så generede FMDs design mig altid. Kunne ikke rigtigt finde rundt i det. Så forhåbentligt handler det bare om tilvænning. 
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #12: 13 Mar 2015, 08:09 »

Jeg savner også de gode gamle dage på FMD men må sige, at FMF er et godt sted, hvad indholdet gælder, men layoutet er ikke så heldigt.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #13: 13 Mar 2015, 09:33 »

Er du glad for siden gik ned @Sunbao?

Jeg håber vi får lov at opleve Rasmus Seebach og Jens Arne i aktion herinde!

Som uvidende på FMD, var de så konstruktive og god vidensdeling i forhold til FM?

Jens Arne mener jeg at have stødt på herinde også, men ikke Rasmus Seebach.

Nye friske brugere er jo altid godt! Smiley
« Seneste Redigering: 13 Mar 2015, 09:35 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMDanmark
« Svar #14: 13 Mar 2015, 11:07 »

Hvis du nu forestiller dig Daniel Nordentoft opløftet i sig selv... 8 gange eller mere, så har du ca. styr på hvor irreterende Jens Arne er.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010