home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Skades amok...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skades amok...  (Læst 2361 gange)
Sonni1980
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Skades amok...
« : 05 Mar 2015, 11:49 »

Nogle gode råd til at undgå skader..

Mine spillere falder som fluer.. Har to fys'er ansat i Roda, med 16-18 i fysioterapi.. Alligevel bliver de alle skadet på skift... Ofte er det ikk længe, og jeg har som regel ikke mere end 5-6 skader inden kamp, men under kampen ryger der af og til helt op til 6 spillere, der må forlade banen.. Det er sgu lidt belastende at have brugt sin sidste udskiftning efter 22 min, og slutte af på banen med 9 mand..
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Skades amok...
« Svar #1: 05 Mar 2015, 12:00 »

Der er mange indlæg efterhånden med dette (nogen oplever det mere end andre, eller lægger mere mærke til det) - din fysio har ikke noget med hvor mange skader du har
måske du træner dine spillere for hård eller ikke giver dem nok restitution ?
« Seneste Redigering: 05 Mar 2015, 13:33 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sonni1980
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Skades amok...
« Svar #2: 05 Mar 2015, 12:35 »

For lige at toppe problemet, så er min stjernespiller, med hele holdet i ryggen, utilfreds over at blive skiftet ud, da han blev skadet... heheh
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Skades amok...
« Svar #3: 05 Mar 2015, 12:54 »

din fysio har ikke noget med hvor mange skader du har
Det har de da. De er jo blandt andet ansat for at forebygge skader så godt som muligt. Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Skades amok...
« Svar #4: 05 Mar 2015, 13:23 »

Det har de da. De er jo blandt andet ansat for at forebygge skader så godt som muligt. Smiley

Hvis det du siger er sandt - hvilket jeg har svært ved at tro faktisk er det de gør, skal jeg da overveje at begynde at ansætte en - har ALTID fyret dem og jeg har ikke ret mange skader maks 2-3 af gangen
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Svartovich
Gæst
 
Sv: Skades amok...
« Svar #5: 05 Mar 2015, 13:32 »

Det er sandt. Smiley

"Your physios help to reduce the likehood of player injuries occuring, reduce the amount of time injuries last for and reduce the amount of time players' take to rehabilitate after injuries."
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Skades amok...
« Svar #6: 05 Mar 2015, 13:33 »

Det er sandt. Smiley

"Your physios help to reduce the likehood of player injuries occuring, reduce the amount of time injuries last for and reduce the amount of time players' take to rehabilitate after injuries."

Det er altid dejligt at lære noget nyt ! - tak, så skal vi på jobcentret !  Peace
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Skades amok...
« Svar #7: 05 Mar 2015, 13:53 »

Når det er sagt mht fysio, så er min oplevelse med FM 2015 og patch 15.3 at mængden af skader er lidt random. Enten rammes man af mange eller også gør man ikke:)..
Hvis du belaster dine spillere hårdt, kan det jo naturligvis også have stor negativ effekt.

Jeg oplever selv en masse skader på 4-10 dage. Egentlig syntes jeg det afspejler virkeligheden mere end hvad FM har gjort før. Jeg syntes dog det blir et problem når det som du siger ofte er 2 skadede spillere i en kamp. Eller flere. I Fm 2015 har jeg spillet flere kampe til ende med 10 mand og sågar 9, pga af skader. Jeg gemmer som konsekvens altid min 3 udskiftning til "kommende" skade. Medmindre jeg er langt foran og har råd til at spille med en mand i undertal og gerne vil skåne en spiller.

Meeeen jeg har eks købt Lucas Romero i Roma. Hvor jeg nu er nået til 14 november. Jeg har endnu ikke kunne benytte ham da han kontinuerligt rammes at fe her småskader. Han har haft 7 skader siden jeg købte ham på transfer vinduets sidste dag. Det er lidt træls:)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010