|
Kerm
|
|
havde Andrea Barzagli på min favoritliste
eller Pique men han er udlejet
Tjae, det er bare ikke nok. Pique er giftig om nogle år eller 3.. Han bliver virkelig, virkelig klasse, men en spiller som fx Puyol eller lignende, bare for at komme med nogle eksempler. Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
har du solgt vidic?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
nej nej er du da sindsyg nej
men leder efter en reserve vidic døjer meget med skader i mit spil og så har jeg kun Wes Brown
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
okay det var godt, men så skal du jo bare købe en reserve til wes brown.
Når jeg spiller med man utd plejer jeg ikke at købe en forsvars spiller for du få jo Pique i 2 sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
ja det er jo rigtigt men jeg kan ikke lide Wes synes han er en træls spiller han får tit rødekort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
overvejer at sælge Ibrahimovic igen for han spiller ikke så godt for mig men alle store hold er vilde efter han(er jo klart nok) men der er en spiller jeg gerne vil føje til mit Manchester hold
Fiorentina's 22 årige angrebs talent Gianpaolo Pazzini er der nogen der har erfaring med ham og jeg vil gerne se SS hvis det er en mulighed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Har ikke prøvet Pazzini i Fm 07 men i fm 06 bombede han for sygt for mit man utd hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Hvem erstatter Gerard når han er skadet...? Det trækker ned ikke at have en klasse sub der. Ellers er holdet vel meget standart... For mange unge på... 8 tal herfra...
Der er da masser at tage af.. Nu er Benavente godt nok skadet lige der, men i 2012 er han en klassespiller der i hvert fald kan tage over for Gerrard. Og skulle det ske de begge er skadede tager Cerrajero over på midtbanen og Albiol rykker op. Og det med -høj-lille angriber er vel en smagssag. Nu spiller jeg ik så meget på hovedspillet, og når jeg gør er det selvfølgelig på dødbolde, ellers trækker mine wings ind i bane og lader hurtigheden tage over. så har man jo ikke brug for en stor klodset spiller.
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
det ligner næsten mit REAL hold bort set fra at mit er bedre ;P
Det vil jeg se før jeg tror  Kom da med et SS 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Det vil jeg se før jeg tror  Kom da med et SS  Okay  :  jeg skifter lidt i angrebet med walcott og de to andre !!
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
Vernerlund
Lilleputspiller
|
|
Jeg syntes det er rigtig godt , (: Cardénas er for sej !
|
|
|
|
|
|
"Når man kan, så kan man!"
|
|
|
|
|
k0l0
|
|
Okay  :  jeg skifter lidt i angrebet med walcott og de to andre !! Måtte man se et SS af Walcott? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
Okay  :  jeg skifter lidt i angrebet med walcott og de to andre !! Jeg må indrømme jeg syntes ik det er særligt godt, syntes du har købt de forkerte spillere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris