|
theo-walcott
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Nice FCK hold... Ligner dog noget man har set rigtig mange gange før  Hva mener DU ?
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hva mener DU ?
At FCK er et let hold, at spille op og vinde CL med osv..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
ArrrHHH . Så nemt R D da heler ikk .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Her kan i lige få mit FCK hold. Har vundet ligaen hvert år og Chl et år og syntes selv at jeg har haft hel med mine indkøb, men her kan i se mit hold !!!   Hvad syntes i ??  Få millan ind på altidores plads!
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Jeg vil også lige benytte lejligheden til at få jeres vudering på mit Tottenham hold. Har vundet premier league, uefa cup og carling cup i første sæson og vandt Cl i anden sæson.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batistuta
|
|
Jeg vil også lige benytte lejligheden til at få jeres vudering på mit Tottenham hold. Har vundet premier league, uefa cup og carling cup i første sæson og vandt Cl i anden sæson..  Det er da ikke noget dårligt hold... men at det er godt nok til at vinde champions league virker heldigt i mine øjne... Det får et 9 tal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Det er da ikke noget dårligt hold... men at det er godt nok til at vinde champions league virker heldigt i mine øjne... Det får et 9 tal
Det var det også. Blev stortset spillet ud af banen, men med held og en god deffensiv nåede jeg til straffesparkkonkurr ence, som jeg vandt. Men held er også en faktor:D
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Apr 2007, 16:56 af Juller »
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Få millan ind på altidores plads!
Det er lidt forskelligt hvem der ståR Der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
Klose er jo egentligt den eneste klasse spiller du har et lille 8 tal herfra
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
ArrrHHH . Så nemt R D da heler ikk .
Jo, det er faktisk forholdsvis nemt..  Klose er jo egentligt den eneste klasse spiller du har et lille 8 tal herfra
WHAT?! - Hvad med Robinson, Ifil, King, Dawson, Lennon, Defoe og Nani? Alle sammen spillere på deres landshold, dog med undtagen af Ifil men bliver det? Jeg vil også lige benytte lejligheden til at få jeres vudering på mit Tottenham hold. Har vundet premier league, uefa cup og carling cup i første sæson og vandt Cl i anden sæson..  Gode spillere og lækkert hold..  - Et stort 10-tal herfra.  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
 Rate teamet ? 9 her fra.. er truppen bred nok.. det ser ikke sådan ud  men stræk central midtbane 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
 http://www.freeimageparking.com/files/ty0ug5kzzm1jmv3mynmm.jpg er der ikke nogen der vil rate mit hold
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|