|
AlexSN
|
|
Er det 13-skalaen vi kører efter?  Jeps
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
8?  Ringe?  Hvorfor?  Jeps
Ok, hvorfor så "kun" 10?  Kom med nogle argumenter allesammen 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2007, 17:54 af Gosser »
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
8?  Ringe?  Hvorfor?  Ok, hvorfor så kun 9?  Kom med nogle argumenter allesammen  Jeg ga den så også et 10 tal Gosser  Men som jeg sagde var det et dejlig ungt hold. Det eneste negative jeg kan sige om det er bredden af erfarne spillere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Jeg ga den så også et 10 tal Gosser  Men som jeg sagde var det et dejlig ungt hold. Det eneste negative jeg kan sige om det er bredden af erfarne spillere  De er på reserveholdet hvis de skulle mangle  Jeg kører aldrig med gamle spillere! De ryger næsten allesammen når de er 27+. Alt og alle bliver slået af, af de unge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inex
|
|
Hannes Sigurdsson, er du sindsyg?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hannes Sigurdsson, er du sindsyg?
Han er syg i mit spil, og bomber  Han er heller ikke førstemand i angrebet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Han er syg i mit spil, og bomber  Han er heller ikke førstemand i angrebet  Kan vi ikke få et SS af Hannes..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Kan vi ikke få et SS af Hannes..?
Jo  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
Jo   sygt hold.....hvad er det for et windows du har? Det ser lidt anderledes ud end mit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
sygt hold.....hvad er det for et windows du har? Det ser lidt anderledes ud end mit  Endelig en der kender til gode spillere i FM  Det er bare et andet theme  Royale theme hedder det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
Endelig en der kender til gode spillere i FM  Det er bare et andet theme  Royale theme hedder det! ok er det noget du har downloadet eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inex
|
|
Du havde fået 9 af mig hvis du ikke havde Hannes, så nu får du 8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
ok er det noget du har downloadet eller hvad?
Ja  Kom med nogle begrundelser for jeres karakterer allesammen! Hvad synes i da kan være bedre? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inex
|
|
Ej, for at være lidt seriøs. Så får du også et 10-tal, det er en blanding af unge og rutinerede kræfter. Nu kender jeg ikke lige WB's transferbudget til at starte med, men det er da nogle halvdyre spillere imellem.
En god tilføjelse, kunne evt. være en super bomber.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2007, 18:37 af Inex »
|
|
|
|
|
|