home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Projekt: Indavll!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Projekt: Indavll!  (Læst 27273 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #15: 06 Mar 2015, 10:00 »



4|Flyvende start!

Så er vi ellers kommet igang med sæsonen! Datoen hedder d. 3 november, og der er spillet 10 kampe i PL, og hvilke ti kampe det har været! På nuværende tidspunkt indtager Tottenham første pladsen med 8 sejre, 2 uafgjort og 26 point, fire ned til anden pladsen Chelsea og 7 ned til Manchester City på 3 pladsen.
Som i kan se af kampprogrammet her til højre, har jeg mødt nogle af topholdende, og jeg er specielt glad for min 4 - 2 sejr på udebane over Manchester United

Hvad jeg til gengæld ikke er særligt glad for, er det faktum at jeg i nogle kampe rent faktisk har svært ved at score mål. På hjemmebane mod Crystal Palace og Aston Villa, skal det simpelthen føre til sejr, og her er jeg dybt skuffet over mit hold, som ellers leverer ganske fine præstationer over hele linjen.

I Europa League, er jeg ikke kommet ligeså godt fra start som i PL. Jeg befinder mig på en andenplads i en pulje med PAOK, Maribor og Slovan Bratislava, en pulje jeg forventer og nærmest kræver at jeg vinder givet forholdet i styrke. Grundet en hel del rotation og rigtig mange kampe (har spillet 19 kampe siden PL begyndte) har betydet at mine ændringer i holdet ikke fører til sammenhængende præstationer, og at mange af mine bærende kræfter (jeg ser på dig Vertonghen) er begyndt at blive trætte. Af denne årsag, har jeg plaget af en hel del skader, hvor blandt andet begge min angribere har været ude og 2 af mine 3 kantspillere, har også været væk, så manglen på muligheder oppe foran og på kanterne, begynder at bide mig i hælene.

Jeg står derfor og overvejer, om jeg skal købe en Michael Kightly (come on!) som backup til kanterne. Han er englænder og kommer fra mit eget akademi, så han er godkendt. Endvidere vil jeg gerne have Steven Caulker tilbage i truppen, men de forlanger hele 340 mil for ham, hvilket jeg simpelthen ikke vil give. Desuden mangler jeg virkelig en 3 mand i rotationen oppe foran, eftesom Adebayor røg for 86 mil til Liverpool, hvor han endnu ikke har spillet kampe (Yes!)

Ellers tromler jeg bare derudaf, og har et let program, hvor de næste 10 kampe kun har Manchester City og Arsenal, som jeg vil kalde svære modstandere!
« Seneste Redigering: 07 Mar 2015, 08:53 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #16: 06 Mar 2015, 14:02 »

Fedt projekt!

Havde ligende spil med AaB, hvor jeg kun satsede på egne talenter som var danske og det er overraskende sjovt. Det giver et eller andet til spillet når en ung gut begynder at blomstre! så hold du fast i den udfordring. Jeg skal helt sikkert have sådan et save igen. Jeg følger klart med!

Gode resultater Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #17: 06 Mar 2015, 15:26 »

Tak for dine fine ord Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #18: 06 Mar 2015, 22:43 »

Jeg er stadig kæmpe fan af denne blog!

For det første: Projektet - eller udfordringen om man vil - er mega fed, og virkelig fedt at læse om noget som dette. Et projekt som jeg også godt kunne finde på at køre på et tidspunkt. Blandt andet pga. denne blog!

For det andet: Skriftligt er bloggen også fantastisk med, og den ligger hele tiden og balancerer på det tunge med taktik og resultater mm. og til det lidt mere fortællende og "frie".

Generelt er jeg pisse meget med her, og jeg glæder mig til at se de unge blomstre!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #19: 07 Mar 2015, 01:36 »

Held og lykke med at hente nogle af dine nuværende egen avls spillere hjem fra de forskellige klubber.

Men glæder mig til at se, hvordan det begynder at gå for dig, når du KUN har spillere fra eget akademi Tunge (Hvilket nok er 10 sæsoner fremme Peace)
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #20: 07 Mar 2015, 08:49 »

Super at have jer med! Og tak for de fornemme ord! Smiley

Er også selv spændt på at se hvordan det står til om en 5 - 10 sæsoner. Enten sejler jeg totalt, ellers så vinder jeg det hele.. tror ikke der er en mellemvej :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #21: 07 Mar 2015, 09:21 »



5|Utaknemmelige bæster!

Topscorer:
1. Erik Lamela - 12
2. Harry Kane - 10
3. Roberto Soldado - 7
Assists:
1. Christian Eriksen - 9
2. Andros Towsnend - 5
3. Nacer Chadli - 4
Gns. Karakter:
1. Christian Eriksen - 7.55
2. Erik Lamela - 7.34
3. Mousa Dembele - 7.35

Jeg ved godt jeg er ved at nærme mig julen i FM. Jeg ved godt at det er en tid med gaver og glæde. Men hvad jeg ikke vidste var det var tidspunktet hvor de utaknemmelige små møgunger jeg kalder mine spillere begynder at blive utilfredse med det ene og det andet! Ny kontrakt mig her, jeg vil vinde trofæer der og jeg vil skifte til en større klub osv osv osv.

Det eneste de har opnået er at jeg har fået mit pis i kog. Hvor vover de at bede om ny kontrakt en halv sæson efter spillet er i gået i gang, og nogen har for nyligt først underskrevet en! Det andet er, at de vil vinde trofæer og lige pt fører jeg PL med 3 point ned til Chelsea og en kamp mindre!? Hvad i alverden bilder de sig ind? Problemet ligger lidt i at to af spillerne, Harry Kane og Andros Townsend, er rimelige essentielle i forhold til mit mål, eftersom de begge er af egen avl OG de er englændere. Jeg kan ikke rigtig tillade mig at lade dem gå.

De andre: Younes Kaboul, Etienne Capue og Jan Vertonghen. See ya! I triste ansigter har jeg fået nok af! To af jer bliver ikke engang brugt, så hvordan kan i vove at bede om en ny kontrakt. Vertonghen skal erstattes med Caulker - Englænder og egen avl, de to andre er et lidt større problem. Kaboul behøver ingen erstatning, han er loooong gone i mine øjne. Capue ved jeg ikke hvem jeg skal hente. Det eneste acceptable jeg har at vælge på midtbanen er Jake Livermore. Heldigvis er han ung, og heldigvis har han fine defensive pligter, så jeg kunne overveje det.

Men er du gal jeg er tosset på mine spillere. De fortjener fandme at blive solgt til ugabuga klubben i røven af 13481 division i Botswana, hvor de kan få 1 kr i løn om ugen, og hvad de så kan tjene på at prostituere sig selv på gaden! Fy for en skefuld!
« Seneste Redigering: 09 Mar 2015, 19:25 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #22: 08 Mar 2015, 13:32 »

Jeg vil for en god ordens skyld, lige gøre jer opmærksomme på resultatet af afstemningen:

18 sagde ja mens 35 sagde nej, til at jeg måtte købe nogen der ikke var af egen avl.

Som i nok også kan se er dette lidt irrelevant, eftersom jeg er gået videre med savet Smiley Men bare lige et heads up!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #23: 09 Mar 2015, 21:22 »



6|Nye gamle ansigter

Vinterens transfervindue er netop blevet overstået, og det har været en blandet en af slagsen. Jeg havde håbet på et salg af en eller to  spillere der ikke længere var nødvendige på mit hold, men dette lykkedes ikke. Etienne Capue og Younes Kaboul er stadig i truppen, men dog sat til salg (PIS!).

Imellem tiden kunne jeg byde velkommen til en tidligere Tottenham spiller, nemlig Steven Caulker, der blev hentet for lige omkring de 160 mil i Q.P.R. Klubben er stolt ved at byde den gamle mand velkommen tilbage! Steven er tiltænkt en back-up rolle i denne sæson, hvorefter jeg regner med at kunne sælge et par af de andre forsvarsspillere i truppen, og gøre ham til starter i den kommende sæson. Jeg skulle samtidig havde købt Michael Kightly, for som i kan se af min skadessituation til højre, er jeg hårdt ramt. Samtidig har jeg et tæt pakket program, der gør at mange af mine spillere er trætte, så jeg lider af spillere der ikke kan præstere optimalt i slutningen af kampene.

Hvad disse fejlende præstationer har gjort, er at jeg har tabt 2 kampe i streg.... 2! Men ok det var mod Chelsea og Liverpool, så det kunne accepteres. Hvad værre er at jeg har mistet førstepladsen Premier League til Chelsea på mine to nederlag, og ligger derfor to point efter dem i ligaen (59 mod 61). Det er frustrerende at have spillet så godt, også bare vide at Chelsea konstant har hængt på, og at jeg nu skal bede til de højere magter om at et andet hold piller point fra dem, mens jeg ikke mister nogen point selv.

Jeg kan dog trøste mig med, at jeg stadig er med i alle turneringer. i Europa League venter Twente i første knockout runde, og jeg er fortrøstningsfuld forud for kampen. Imellemtiden har jeg trukket Liverpool i FA cuppens 5 runde og skal møde Chelsea i finalen til Capital One Cup. Var der nogen der sagde hævn? Det tror jeg vist nok lige!
« Seneste Redigering: 11 Mar 2015, 15:45 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #24: 11 Mar 2015, 16:09 »



7|Den nye talentmasse

Jeg vil gerne lige have lov til at starte dette indlæg med et spørgsmål: Hvordan kan det være at jeg i hvert af mine saves syntes at få talenter på forskellige tidspunkter? Havde vendet mig til i mit Middlesbrough save at de kom d. 13 marts, men her i mit Tottenham save, kom de altså d. 5 marts, hvilket var lidt af en overraskelse.

Det er altid et spændende øjeblik, når der kommer nye talenter ind af døren, specielt når man har ganske gode faciliteter til rådighed, såsom Tottenham har. Så jeg forventede da uden tvivl, at der også ville komme en eller to spillere ind som der var potentiale i. Det gjorde der skam også, men ingen havde åbenbart fortalt dem at potentialet skulle være til første holdet i Premier League. Ud af disse talenter jeg har fået, er der ikke meget jeg kan gøre udover at satse på den ungdom jeg allerede har tilgængelig og som kommer tilbage fra lejeaftale til næste sæson - ØV!

På en mere positiv note, lykkedes det mig at få hævn over Liverpool og Chelsea, i henholdsvis FA cuppen og Capital One cuppen. Sejren over Chelsea betød endvidere, at Tottenham kan præsentere sit første trofæ under ledelsen af Bo Junker, eftersom jeg mødte dem i finalen!

Der resterer på nuværende tidspunkt 10 kampe af Premier League, hvor jeg stadig er 3 point efter Chelsea, men med en kamp mindre. Derfor bliver der krydset fingre osv. for at et andet hold lige snupper en uafgjort eller (tør jeg drømme?) en sejr der forhåbentlig kan sende mig tilbage i fronten på tabellen.

En skuffet man må tilbage til processen!
« Seneste Redigering: 16 Mar 2015, 21:39 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #25: 11 Mar 2015, 16:35 »

Vil gerne svare på dit spørgsmål. Det er en af de nye features i FM15 at youth intake kommer på forskellige datoer. :-)
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #26: 11 Mar 2015, 16:42 »

Tak Smiley Det havde jeg slet ikke styr på!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #27: 15 Mar 2015, 16:30 »



8|Manchester United

Fansene kender følelsen. Spillerne kender følelsen. Alle kender den. Den følelse man får når man skal møde sine rivaler, og bare så hjertens gerne vil vinde, nærmest for alt i verdenen. Kuldegysninger, euforisk stemning, det hele er der bare pakket ind i 90 minutters uovertruffen kamp mellem kød, blod, sved og tårer! En kamp mand mod mand, vilje mod vilje.

Nu er det ikke fordi United og Tottenham er de stærkeste rivaler i ligaen, og alligevel er det et opgør mange venter spændt på. Tottenham har taget sejre på Old Trafford, de sidste par gange de har været der, og i dag håber mandskabet fra London, at gøre det alle gode gange 3. Som Tottenham fan må jeg blankt erkende at jeg så ufattelig gerne vil have de 3 point, hvilket kan sparke klubben igang med et late season run imod CL pladser.  United skal ligeledes bruge kampen til at sætte igang deres slutning af sæsonen, og givet de har et grufuldt program, hvor City, Chelsea, Liverpool, Everton og Arsenal venter. Come on you spurs!

Jeg har en god fornemmelse i maven forud for denne kamp, hvilket bl.a. skyldes min sejr over dem i FA Cuppen. Endvidere er har jeg overtaget første pladsen i PL igen, med 5 kampe tilbage og 5 point ned til Chelsea på anden pladsen, efter de overraskende tabte til Q.P.R (20) og spillede uafgjort med Aston Villa (18) i PL.

Come on you spurs!
« Seneste Redigering: 16 Mar 2015, 21:39 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #28: 15 Mar 2015, 19:56 »

Boxx Boxx Boxx

Kan vi ikke få en sjat statistikker på spillerne, om så ikke andet, når sæsonen er ovre Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #29: 15 Mar 2015, 21:54 »

en fornøjelse at læse med endnu. Jeg kan godt lide det er små korte updates med nogle screenshot, det behager mig Smiley
Held og lykke. Vi må håbe dit hold tager sig sammen og viser vilje!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010