home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Projekt: Indavll!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Projekt: Indavll!  (Læst 27272 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Projekt: Indavll!
« : 28 Feb 2015, 20:14 »



1|Intro:

Jeg er ikke god til det her blog halløj. Med dette mener jeg, at det med at planlægge en blog, og skrive de første updates i word eller lignende, bare ikke er mig. Jeg har altid syntes de spontane blogs var mere tiltrækkende, hvor man ikke rigtig ved hvad der venter en. Derfor kaster jeg mig bare ud i det!

I husker for noget tid siden, at vores alle sammens Wester havde en blog der hed 100%, hvor målet var at have en trup bestående af 100% egen avl. Beklager Wester, men jeg har stjålet din idé!

Hvad er så konceptet bag denne blog? Jo den er egentlig lige til: Jeg vil have en trup bestående af 100% spillere af egen avl, men jeg vil også have mere! Jeg vil have at samtlige spillere har en engelsk nationalitet, og ikke bare sekundær men primær! SÅ i sidste ende vil jeg have en trup kun af engelske spilere og alle fra egen avl!

Hvad er så mine mål? Måske lidt ambitiøs, men her er de:
- Vind Premier League med en trup bestående udelukkende af engelske spillere og fra egen avl
- Vind Champions League med selvsamme trup
- Slå Chelseas pointrekord på 95 point, med selvsamme trup
- Få min 5 spillere på det engelske landshold

For at opnå dette har jeg fremstillet et par få regler:
- Må ikke købe spillere, der ikke er egen avl
- Må ikke købe spillere for at gøre dem til eget avl
- Spillerkøb skal være af en spiller med engelsk nationalitet

Hvilket hold, vil jeg så opnå dette med? Se nu er jeg som Wester ikke fan af Manchester United. Som nogle af jer måske har bemærket er jeg svært begejstret for et hold fra London, nærmere betegnet Tottenham Hotspurs. Derfor vil det hold jeg forsøger at opnå dette med, naturligvis være dem.

Jeg håber derfor i har lyst til at læse med og kommentere på mine op og ned ture!
« Seneste Redigering: 06 Mar 2015, 09:22 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indalv!
« Svar #1: 28 Feb 2015, 20:23 »

Indholdsfortegnelse:

- 1Intro
- 2|Gennemgang af truppen
- 3|Taktiske Overvejelser
- 4|Flyvende start
- 5|Utaknemmelige bæster!
- 6|Nye gamle ansigter
- 7|Den nye talentmasse
- 8|Manchester United
- 9|Oh when the spurs, go marching in!
- 10|Gennemgang af sæsonen
- 11|Ungdommen forfremmes



Målsætninger

- Vind Premier League med en trup udelukkende af engelske spillere fra egen avl [ ]
- Vind Champions League med en trup udelukkende af engelske spillere fra egen avl [ ]
- Slå Chelseas pointrekord på 95 point med trup udelukkende af engelske spiller fra egen avl [ ]
- Få min 5 spillere på det engelske landshold [ ]



Trofæer:

Premier League:
2015,

FA Cup:
2015,

Capital One Cup:
2015,

Europa League:

CHampions League:

Verdensmesterskabet for klubhold
« Seneste Redigering: 22 Mar 2015, 22:16 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavl!
« Svar #2: 28 Feb 2015, 20:24 »

Boxx hvis du ændrer projektets navn til "Projekt: Indavl!"
Så er jeg solgt.

Haha! Opstemt squ da en fed idé!

forresten.. beklager jeg slettede dit opslag, vil gerne have indholdsfortegnelse som anden opslag

Edit: Dit foreslåede navn ændring, er hermed taget op! Opstemt
« Seneste Redigering: 28 Feb 2015, 20:27 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #3: 28 Feb 2015, 21:39 »



2|Gennemgang af klubben

Tottenham har med tiden udviklet nogle ganske fine talenter, heriblandt spillere som Harry Kane og Ryan Mason, men hvem løber ellers rundt i truppen og er værd at satse på i fremtiden. Derfor vil der herefter være en lille gennemgang af de talenter jeg mener der er værd at satse på i fremtiden, også selvom nogle ikke opfylder kriterierne. De mest kendte talenter fra førsteholds truppen er ikke medtaget.

Målmænd:
Kigger vi først på målmands posten er der flere talenter, der er af egen avl:



Luke McGee må siges at være den bedste kandidat, eftersom han er den eneste reelle målmand der opfylder begge mine krav, om både at være fra egen avl samtidig med han er fra England. Af denne årsag har jeg valgt at sætte ham sammen med Hugo Lloris, for forhåbentlig at hjælpe hans udvikling bedst muligt. De andre vil jeg lade blive i truppen, som eventuelle backups, skulle der blive behov for dette.

Forsvar:
De næste talenter skal findes i forsvaret og heraf, er der en hel del der er værd at satse på til fremtiden:



Af disse spillere, er Cameron Carter-Vickers klart det største talent, og med den rette træning er der en lys fremtid i vente for denne unge mand. For at støtte hans udvikling, er han blevet sat i samarbejde med Jan Vertonghen for at, forhåbentlig, give ham det maksimale output. De andre spillere, er også fine talenter hvoraf der nok er mest potentiale i de to backs, som med den rette træning måske kan blive fine backups i fremtiden. Desværre for mig er Milos Veljkovic ikke englænder, og vil blot være at finde i truppen indtil, han kan blive solgt for en acceptabel pris

Midtbanen:
På midtbanen og på kanten finder vi igen en del talenter, der med den rette træning og udvikling, måske i fremtiden vil gøre sig gældende på hold rundt omkring, hvis ikke de kan blive gode nok til førsteholdet:



Hvad der er fælles for næsten alle disse spillere, er at de på nuværende tidspunkt er udlejet til andre klubber, hvor de forhåbentlig for spilletid, som de ellers ikke ville have fået i samme mænge i Tottenham. Den eneste spiller der ikke er udlejet, og derfor vil blive trænet i klubben, er Joshua Onomah, som også må regnes som et stort talent. Desværre for mig opfylder to af spillerne ikke kravet til min trup, da McEvoy er fra Irland og Dele Alli, ikke er af egen avl. De vil dog blive i truppen og modtage træning, indtil de på et tidspunkt muligvis vil blive solgt for at skabe plads til andre talenter.

Angriber:
Den sidste position er angriber, hvor der løber et par enkelte spillere rundt, jeg gerne vil se om de kan blive til noget.



Det største talent er uden tvivl Ismael, men eftersom han er belgier er han ikke anvendelig i min endelige trup, og vil blåt blive på holdet, for muligvis at skippe ham afsted til god pris. Shaquile derimod er homegrown, som man siger, og forhåbenligt med den rette træning kan han blive en backup i fremtiden, men det vil kun tiden vise.

Faciliteterne:
Som gennemgangen viser, er der nok materiale at tage fat i, når de næste Tottenham Hotspurs spillere skal udvikles. Som tidligere nævnt, må jeg kun købe spillere der er engelske og af egen avl, så jeg håber kraftigt at mine nuværende spillere, kan blive suppleret med folk fra Spurs ganske fine faciliteter:

- Træningsfaciliteter: Træningsfaciliteter i topklasse
- Ungdomsfaciliteter: Første klasses ungdomsfaciliteter
- Ungdoms træning: God ungdoms træning
- Ungdomsrekkrutering: Veletableret rekrutteringsnetvær k
« Seneste Redigering: 01 Mar 2015, 09:57 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #4: 01 Mar 2015, 02:16 »

Elsker navnet, haha!

Og indtil videre fed start! Jeg er med ! :-)
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavl!
« Svar #5: 01 Mar 2015, 02:48 »

Haha! Opstemt squ da en fed idé!

forresten.. beklager jeg slettede dit opslag, vil gerne have indholdsfortegnelse som anden opslag

Edit: Dit foreslåede navn ændring, er hermed taget op! Opstemt

SÅDAN BOXX!

God start  Thumbs Up
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #6: 01 Mar 2015, 09:56 »



3|Taktiske overvejelser

Som manager for Tottenham, bliver der fremstillet 2 krav til dig fra bestyrelsens side:

- Boldbesiddende fodbold
- Angrebs fodbold.

Eftersom jeg ikke har noget problem med at forsøge at overholde disse krav, vil taktikken naturligvis afspejle dette. Men jeg har dog et andet problem; Tottenhams overflod af midtbanespillere. På den position besidder jeg intet mindre end 6 spillere, og alle er spillere jeg gerne vil have på banen (Måske på undtagelse af Paulinho og Etienne Capoue).

Hvad der endvidere kan være et problem, er manglen på angribere oppe foran. Udover Kane og Soldado har jeg ikke meget (Adebayor bliver solgt) at arbejde med, og bliver endnu mere hæmmet af mine regler om indkøb. For så vidt jeg ved, så har Tottenham ikke solgt en acceptabel angriber de selv har produceret.

Ydermere er klubben reelt set kun i besiddelse af 3 flødspillere, efter de valgte at leje Lennon ud. Heraf skal Andros Townsend have fin mulighed for at udvikle sig, eftersom han er Englænder og af egen avl. Udover Lamela og Chadli, er positionen ikke stærkt besat, og igen har Tottenham ikke udviklet spillere jeg syntes der er værd at købe (i mean... Michael Kightly!?)

Så som i kan se er der nogle taktiske udfordringer, som skal overkommes. Det sidste er mit ønske om at give mine talenter så meget spilletid som muligt, så derfor starter Andros Townsend og Harry Kane, mens Ryan Mason kan se frem til en del spilletid i forbindelse med rotationen i truppen.

Af ovenstående årsager har jeg valgt en bred 4 -2 - 3- 1 formation, som i kan se til højre. Mit håb er at jeg med den formation, kan skabe en kreativ taktik der skaber mange mål og masser af boldbesiddelse. Man kan sige den er meget standard, men jeg føler ikke jeg vil til at skabe den nye dybe tallerken, men hellere forsøge at skabe en solid bund for fremtidig udvikling. Jeg kommer da også helt sikkert til at lege med en mere makaber taktik, som jeg havde fremragende succes med i FM14, og i kan se opstilling til den i SS nederst (Note: tag jer ikke af placeringen af spillerne, den vil naturlig blive ændret).

Af instillinger er der egentlig ikke så meget at sige, udover jeg forsøger at spille hurtigt, kontrollende bold med korte afleveringer og masser af bevægelse. Desuden presser jeg højt, med min bagkæde hvilket betyder Hugo Lloris er en Sweeper Keeper der gerne skal rykke lidt frem og opsnappe dybe stikninger fra modstanderes side af. Som mange af jer nok kan gætte, så er det et forsøg på at efterligne den taktik Tottenham, spiller med i virkeligheden 


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #7: 02 Mar 2015, 19:56 »

Jeg har noget jeg gerne vil spørge mine læsere omkring, og derfor har jeg valgt at lave en afstemning som løber i fem dage

Det i skal vælge imellem er følgende:
- Tilladelse se til at købe spillere der ikke er af egen avl, men af engelsk nationalitet
- eller bibeholde reglerne som de er

Grunden til dette, er fordi jeg på nuværende tidspunkt, virkelig godt kunne bruge en angriber og kant mere, og jeg derfor godt vil være i stand til at gå ud of forstærke min trup. Disse spillere vil naturligvis ikke tælle med i den endelige trup, eftersom de ikke er af egen avl, og de vil derfor blive solgt på et tidspunkt igen. Men det er en 'akut' løsning på et problem jeg står overfor, og jeg vil gerne høre hvad i syntes
« Seneste Redigering: 02 Mar 2015, 19:58 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #8: 02 Mar 2015, 20:20 »

Du er jo det sjove ved sådan en challenge, at man ikke bare lige kan ændre reglerne.. Jeg syntes du skal kæmpe videre og få det bedste ud af det du har..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #9: 02 Mar 2015, 21:37 »

Det er nok også det, det ender med efter jeg selv er nået frem til samme konklusion Smiley Jeg har lavet reglerne med et formål og ikke for at bryde dem!

Men jeg har ikke ret meget tid i denne uge, så forvent ikke updates før den kommende weekend!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #10: 03 Mar 2015, 11:59 »

Glæder mig til at se om den engelske/Tottenhamske talentmasse kan indfri dine forventninger Smiley Det er utvivlsomt en udfordring - men hey, det er jo det der er fedt Smiley Spændende projekt!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #11: 03 Mar 2015, 15:18 »

Tak for opbakningen! Smiley jeg er selv spændt på hvad det bringer!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #12: 03 Mar 2015, 18:07 »

Så alle de regens som du får ind som måske er fra fx. Norge, dem skal du ikke bruge?
Det synes jeg godt at du kan Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #13: 03 Mar 2015, 18:34 »

Virkelig fedt projekt. Det kommer til at kræve tid at komme til tops med projektet, og bliver næppe uden udfordringer.
Angående snakken om hvorhvidt der skulle være "lov" til at købe engelske spillere, som ikke ville blive egen-avl, så melder jeg mig også på holdet der er imod det. Tror du vil opleve en større glæde ved savet, hvis du giver dig selv den ekstra udfordring, og før eller siden skal du nok også blive overrasket over en ung spiller, som virkelig spiller eminent i PL trods en ung alder. Det er i hvert fald sket gentagende gange for mig.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #14: 03 Mar 2015, 18:51 »

Virkelig fedt projekt. Det kommer til at kræve tid at komme til tops med projektet, og bliver næppe uden udfordringer.
Angående snakken om hvorhvidt der skulle være "lov" til at købe engelske spillere, som ikke ville blive egen-avl, så melder jeg mig også på holdet der er imod det. Tror du vil opleve en større glæde ved savet, hvis du giver dig selv den ekstra udfordring, og før eller siden skal du nok også blive overrasket over en ung spiller, som virkelig spiller eminent i PL trods en ung alder. Det er i hvert fald sket gentagende gange for mig.

Thumbs up herfra ! Smiley lækkert du er med, og jeg er enig i din bemærkning omkring brug af spillere.

Så alle de regens som du får ind som måske er fra fx. Norge, dem skal du ikke bruge?
Det synes jeg godt at du kan Smiley

Nu er det ikke sådan at jeg ikke vil anvende dem, men at de bare ikke må være i min endelige trup. Jeg opnår nok ikke i de første par sæsoner min plan, derfor hvis jeg får et lækkert talent fra et andet land, vil han stadig blive anvendt indtil det tidspunkt hvor jeg er nød til at sælge ham fordi der er kommet et andet talent eller fordi jeg skal have ham ud af truppen.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010