home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 164861 gange)
Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #465: 18 Maj 2015, 15:14 »

Ville sige klart deal for Isco, har haft ham før og han var alle pengene værd..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #466: 20 Maj 2015, 10:30 »

To klassespillere vender "hjem" til reden Opstemt Hvad synes i freaks?
Bales løn er på 2.5 mio. om ugen og Modric er på 1.2 mio. om ugen.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #467: 20 Maj 2015, 15:50 »

To klassespillere vender "hjem" til reden Opstemt Hvad synes i freaks?
Bales løn er på 2.5 mio. om ugen og Modric er på 1.2 mio. om ugen.


Tråden her er mere henvendt til tvivlsspørgsmål, frem for handler der allerede er færdiggjort. Eventuelt ville jeg foreslå at bruge nogle af de tråde der er oprettet til at vise holdet frem eller sjove/interessante billeder.

Et andet tip, brug evt. tastekombinationen "Alt" og "F9" til at tage screenshots, så du kan undgå den kedelige hvide kant omkring billedet.

Desuden så kiggede jeg netop på hvad du har fået Bale for, og tænker at det var en ret lav pris du har betalt, i hvert fald i forhold til hvad jeg gennem scouts har fået at vide jeg skulle slippe for ham. Har ikke købt ham, da jeg fandt billigere alternativer. Folk må selvfølgelig rette mig, hvis det er almindeligt at han kan erhverves til den pris.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #468: 20 Maj 2015, 16:41 »

Tråden her er mere henvendt til tvivlsspørgsmål, frem for handler der allerede er færdiggjort. Eventuelt ville jeg foreslå at bruge nogle af de tråde der er oprettet til at vise holdet frem eller sjove/interessante billeder.

Et andet tip, brug evt. tastekombinationen "Alt" og "F9" til at tage screenshots, så du kan undgå den kedelige hvide kant omkring billedet.

Desuden så kiggede jeg netop på hvad du har fået Bale for, og tænker at det var en ret lav pris du har betalt, i hvert fald i forhold til hvad jeg gennem scouts har fået at vide jeg skulle slippe for ham. Har ikke købt ham, da jeg fandt billigere alternativer. Folk må selvfølgelig rette mig, hvis det er almindeligt at han kan erhverves til den pris.
Ja, var lidt uheldig med billedet, så først den hvide kant da jeg havde lagt det ud.

Jeg synes også det er ret overraskende at jeg kunne få ham så billigt, men Real Madrid fyrede træneren efter en elendig sæson, så tror det var derfor han kunne fås så billigt. I mine andre spil har det altid været 500+ mio. Man skulle give for ham.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #469: 20 Maj 2015, 19:04 »

Ja, var lidt uheldig med billedet, så først den hvide kant da jeg havde lagt det ud.

Jeg synes også det er ret overraskende at jeg kunne få ham så billigt, men Real Madrid fyrede træneren efter en elendig sæson, så tror det var derfor han kunne fås så billigt. I mine andre spil har det altid været 500+ mio. Man skulle give for ham.

Okay, kan godt være at det hændelsesforløb har gjort han kunne erhverves billigt. Jeg forsøgte at hente nogle Barca folk i mit indeværende save, efter at de endte uden for europa sidste sæson. De har dog været temmelig griske, og har ikke sluppet deres store stjerner. Da jeg endelig fik forhandlet en fornuftig pris for Neymar, så mente han ikke at Roma (som jeg lige har vundet CHL med, samt 3 mesterskaber mm) var godt nok til ham.  Han ville hellere blive i Barca, der roder rundt på en fjerdeplads, 14 point bag Real, 3 point fra nummer 3, men med 5.,6., og 7. pladsen alle inden for 3 point af Barca. Kan selvfølgelig være han ændre mening hvis de ender uden for europa igen.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #470: 20 Maj 2015, 19:14 »

Okay, kan godt være at det hændelsesforløb har gjort han kunne erhverves billigt. Jeg forsøgte at hente nogle Barca folk i mit indeværende save, efter at de endte uden for europa sidste sæson. De har dog været temmelig griske, og har ikke sluppet deres store stjerner. Da jeg endelig fik forhandlet en fornuftig pris for Neymar, så mente han ikke at Roma (som jeg lige har vundet CHL med, samt 3 mesterskaber mm) var godt nok til ham.  Han ville hellere blive i Barca, der roder rundt på en fjerdeplads, 14 point bag Real, 3 point fra nummer 3, men med 5.,6., og 7. pladsen alle inden for 3 point af Barca. Kan selvfølgelig være han ændre mening hvis de ender uden for europa igen.
Det lyder godt nok vildt! Har set nogle har hentet Neymar for om kring 350-400 mio. i 3. sæson.

Men i mit save blev Real Madrid nr. 2 i ligaen + de røg i første knockout runde i CHL. Og så blev træneren fyret.
Men det kan måske også være fordi jeg spiller Classic versionen at det er anderledes med forhold til pris.
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #471: 21 Maj 2015, 10:22 »

Jeg er PSV
Spiller: sisto
2. sæson (start)
til PSG

700 mio lige ud ?
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #472: 21 Maj 2015, 11:25 »

Jeg er PSV
Spiller: sisto
 2. sæson (start)
til PSG

700 mio lige ud ?

Øhh ja? :s  funny

Hjernedødt bud de giver, DEAL! Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #473: 21 Maj 2015, 11:27 »

Øhh ja? :s  funny

Hjernedødt bud de giver, DEAL! Opstemt

Har jeg skam også sagt mange slags tusinde tak
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #474: 21 Maj 2015, 12:15 »

Har jeg skam også sagt mange slags tusinde tak

Det var godt Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #475: 21 Maj 2015, 13:58 »

Davide Santon
Køb/Salg - Køb
Pris - 26 mio

Jeg er Inter i første sæson. Han er jo lejet ud til mig, så derfor har jeg mulighed for at sikre mig ham for små 26 mio. Han har været skadet det første halve år, og er faldet lidt i niveau, men er begyndt at oppe sig lidt, så derfor er jeg kommet i tvivl. Meningen var sådan set at gå efter Mayke, men han er jo en helt anden pris.

Deal eller no deal?
Logged

H A L A   M A D R I D!

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #476: 21 Maj 2015, 17:31 »

Davide Santon
Køb/Salg - Køb
Pris - 26 mio

Jeg er Inter i første sæson. Han er jo lejet ud til mig, så derfor har jeg mulighed for at sikre mig ham for små 26 mio. Han har været skadet det første halve år, og er faldet lidt i niveau, men er begyndt at oppe sig lidt, så derfor er jeg kommet i tvivl. Meningen var sådan set at gå efter Mayke, men han er jo en helt anden pris.

Deal eller no deal?

deal
Logged


Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #477: 21 Maj 2015, 21:02 »

Davide Santon
Køb/Salg - Køb
Pris - 26 mio

Jeg er Inter i første sæson. Han er jo lejet ud til mig, så derfor har jeg mulighed for at sikre mig ham for små 26 mio. Han har været skadet det første halve år, og er faldet lidt i niveau, men er begyndt at oppe sig lidt, så derfor er jeg kommet i tvivl. Meningen var sådan set at gå efter Mayke, men han er jo en helt anden pris.

Deal eller no deal?

Klar deal, 26 millioner er ingen penge
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #478: 25 Maj 2015, 22:57 »

Aug 2017:
Køber Lyon(Mig)
Sælger Fiorentina
Salgsemne: Andrea Poli



Highbury edit: Sørgede li for at minimere billedet, da det ellers overskred bredden.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2015, 00:33 af Highbury » Logged

frpedersen7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #479: 25 Maj 2015, 23:46 »

Aug 2017:
Køber Lyon(Mig)
Sælger Fiorentina
Salgsemne: Andrea Poli



Man må gå ud fra du har penge nok et par sæsoner inde, i en topklub i Frankrig, så det er sgu en fornuftig handel - 40 mio + det løse er ikke ret meget. Om ikke andet, kan han da bruges som backup Smiley
« Seneste Redigering: 28 Maj 2015, 00:32 af Highbury » Logged

We do what we want,
We do what we waa-ant,
We’re Man United,
We do what we want!
--
Manchester United since 1998
Esbjerg fB since 2000

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010