home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 950 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 176740 gange)
phil0883
Reserveholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #375: 21 Mar 2015, 16:20 »

Ja, ved godt at venstre back er mit svage punkt, det er bare svært at erstatte en af klubbens egne regens der som 18-årig spiller så godt her over en hel sæson!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #376: 22 Mar 2015, 14:11 »

Jeg er i den uheldige situation som Roma, at Destro ikke vil forny sin kontrakt med klubben, og derfor kun har et år tilbage.  Hans vurdering er derfor også meget lav (han havde dog også en lang skade i sidste sæson) da den er 97.5 Mio. her i starten af 3. sæson. Han er dog vigtig for holdet når han spiller med, fordi han er Italiensk, Egen avl (i landet) og så er han garant for mål.

Jeg bliver dog nok nødt til at sælge ham, da jeg ikke vil lade ham gå på en fri transfer, men hvilken pris skal der til, for jer, før i vil sige at det er en deal?

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #377: 22 Mar 2015, 14:36 »

Jeg er i den uheldige situation som Roma, at Destro ikke vil forny sin kontrakt med klubben, og derfor kun har et år tilbage.  Hans vurdering er derfor også meget lav (han havde dog også en lang skade i sidste sæson) da den er 97.5 Mio. her i starten af 3. sæson. Han er dog vigtig for holdet når han spiller med, fordi han er Italiensk, Egen avl (i landet) og så er han garant for mål.

Jeg bliver dog nok nødt til at sælge ham, da jeg ikke vil lade ham gå på en fri transfer, men hvilken pris skal der til, for jer, før i vil sige at det er en deal?
Det er dog en møg situation! Selvfølgelig vil man helst have Destro til at blive!! Men det er helt rigtigt, at du skal prøve at cashe ind - det ligner eneste løsning! Jeg vil tilbyde ham til klubber for 195 mio. kroner - og derefter transferliste ham! Græder

Hhans
Lilleputspiller
*

« Svar #378: 22 Mar 2015, 15:33 »

Men bider klubberne på til 100mio over vurderingen, når kontrakten ikke er længere? Det tror jeg desværre ikek Smiley

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #379: 22 Mar 2015, 15:44 »

Men bider klubberne på til 100mio over vurderingen, når kontrakten ikke er længere? Det tror jeg desværre ikek Smiley
du skal lige huske på, at vurderingen i forvejen er lav- netop fordi kontrakten udløber, og hvis Destro gør det godt, så er 195 mio ikke nogen vild pris

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #380: 22 Mar 2015, 16:05 »

du skal lige huske på, at vurderingen i forvejen er lav- netop fordi kontrakten udløber, og hvis Destro gør det godt, så er 195 mio ikke nogen vild pris

Han har lige scoret det første mål i den Italienske Super Cup, som jeg dog vandt hele 4 - 0 over Lazio. Men der er ikke rigtigt nogen der bider på.

Overvejer at hvis ikke der er nogen der bider, så må jeg have is i maven og forsøge at forlænge med ham senere hvis jeg giver ham en del spilletid. ?

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #381: 22 Mar 2015, 16:24 »

Hej

Jeg er Southampton i min 8. sæson.

Jeg har budt på en fosvarsspiller som er den eneste har 5 stjerner. Han kan spille både CB og HB ligegodt. Han spiller for Bayern og vurderet til 300 mio. jeg har fået accepteret et bud på 475 mio kr. + 110 mio (en agent der ejer 15 % af ham). altså 595 mio ialt.
Han kommer til at være den klart mest betalte spiller i klubben. ham og hans agent får 180 mio kr udover lønnen.

For mig er han pengene værd pga. der er ingen spiller på hans niveau og klubben har 2 milliarder liggende i banken.

MEN jeg har en 22 årig som er vurderet til 4 stjerner (købt som 16 årig) og en 20 årig vurderet til 3 stjerner pt (egen talent), som jeg umiddelbart gerne vil satse på.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #382: 22 Mar 2015, 16:29 »

Han har lige scoret det første mål i den Italienske Super Cup, som jeg dog vandt hele 4 - 0 over Lazio. Men der er ikke rigtigt nogen der bider på.

Overvejer at hvis ikke der er nogen der bider, så må jeg have is i maven og forsøge at forlænge med ham senere hvis jeg giver ham en del spilletid. ?
Måske - jeg ved det ikke- risikoen er han smutter transferfrit

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #383: 22 Mar 2015, 16:44 »

Måske - jeg ved det ikke- risikoen er han smutter transferfrit

Ja, og det ville jeg ærgre mig over i lang tid... Har også fundet en jeg overvejer at hente ind i stedet hvis jeg får penge for ham. Kan hente Schurrle til li over 100 mio. Jeg tænker at hans speed samt fysik vil gøre det godt i en lidt mere sløv Italiensk liga... Har i hvert fald nydt godt af mine hurtige kanter so far.

Men er 110 mio for meget for tyskeren?

Edit: Bør nok nævne at hvis Destro smutter, så har jeg allerede Lacazette, Munir, Zivkovic og Immobile(lige kommet til klubben) som kan dække angrebet, og på venstre kant domminerer Yarmolenko, da han reelt set er den eneste der er naturlig derovre. Så han vil evt. blive mere kant end boks.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2015, 16:48 af Highbury » Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #384: 22 Mar 2015, 16:46 »

Hej

Jeg er Southampton i min 8. sæson.

Jeg har budt på en fosvarsspiller som er den eneste har 5 stjerner. Han kan spille både CB og HB ligegodt. Han spiller for Bayern og vurderet til 300 mio. jeg har fået accepteret et bud på 475 mio kr. + 110 mio (en agent der ejer 15 % af ham). altså 595 mio ialt.
Han kommer til at være den klart mest betalte spiller i klubben. ham og hans agent får 180 mio kr udover lønnen.

For mig er han pengene værd pga. der er ingen spiller på hans niveau og klubben har 2 milliarder liggende i banken.

MEN jeg har en 22 årig som er vurderet til 4 stjerner (købt som 16 årig) og en 20 årig vurderet til 3 stjerner pt (egen talent), som jeg umiddelbart gerne vil satse på.

Kan du evt. smide billeder af dem op Smiley?

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #385: 22 Mar 2015, 16:56 »

Ham har jeg budt 595 mio for

Jeg ved godt hans potentiale kun er på sort 4 stjerne, men det havde Robsen brown også, men nu er han vurderet til 4 stjerne. Jeg tror nemlig på at Peet kan blive bedre end Robsen brown

Ps. Argentina har de vildeste talenter Opstemt
« Seneste Redigering: 22 Mar 2015, 17:01 af Sutharam » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #386: 22 Mar 2015, 17:29 »

Ja, og det ville jeg ærgre mig over i lang tid... Har også fundet en jeg overvejer at hente ind i stedet hvis jeg får penge for ham. Kan hente Schurrle til li over 100 mio. Jeg tænker at hans speed samt fysik vil gøre det godt i en lidt mere sløv Italiensk liga... Har i hvert fald nydt godt af mine hurtige kanter so far.

Men er 110 mio for meget for tyskeren?

Edit: Bør nok nævne at hvis Destro smutter, så har jeg allerede Lacazette, Munir, Zivkovic og Immobile(lige kommet til klubben) som kan dække angrebet, og på venstre kant domminerer Yarmolenko, da han reelt set er den eneste der er naturlig derovre. Så han vil evt. blive mere kant end boks.

Spiller du med 2 eller 1 angriber i startopstillingen? Hvis du spiller med 1 har du mere end rigeligt af angriber. Du burde ikke savne Destro hvis du altså kun spiller med en spydsspids.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #387: 22 Mar 2015, 17:43 »

Ham har jeg budt 595 mio for

Jeg ved godt hans potentiale kun er på sort 4 stjerne, men det havde Robsen brown også, men nu er han vurderet til 4 stjerne. Jeg tror nemlig på at Peet kan blive bedre end Robsen brown

Ps. Argentina har de vildeste talenter Opstemt
Altså han ser da bestemt god ud, men hvis han skal spille CF, så ville jeg ikke, da du har to store spillere på vej eller er måske allerede på holdet Smiley

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #388: 22 Mar 2015, 17:43 »

Man kan også vende den om at sige. Lukker du mange mål ind? har du brug for en forsvarsspillere? hvis dit forsvar spiller rigtig godt, så ville jeg ikke gøre det Smiley

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #389: 22 Mar 2015, 17:50 »

Spiller du med 2 eller 1 angriber i startopstillingen? Hvis du spiller med 1 har du mere end rigeligt af angriber. Du burde ikke savne Destro hvis du altså kun spiller med en spydsspids.

Jeg skifter lidt mellem 1 og 2 angribere, men er nok mest fan af en enkelt fordi jeg så har mere kontrol af midtbanen. Men kan også godt lide at have to mand deroppe i boksen, for det lader til at afhjælpe scoringskriser.  

Destro har været en af mine mest scorende spillere imens jeg har været i Roma. Havde han ikke haft den lange skade i sidste sæson var han også endt som topscorer.

Inter er de eneste der har budt på ham, til den pris jeg har sat, og han vil faktisk gerne dertil. Grr.. er ikke meget for at slippe ham til en rival.

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 47 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010