home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 176632 gange)
thabear
Juniorspiller
**

Sv: Deal - No Deal
« Svar #255: 21 Jan 2015, 21:49 »

Det er en dyr handel, men også en klassespiller. Hvis du ikke mangler talenter til bredden, som kan slå til om en sæson eller to, så snup ham!

Spiller: Arturo Vidal
Køb/salg: Køb
Køber: Man Utd(Mig)
Sælger: Juve
Pris: 40 mio pund + 35 mio over 48 mdr. og 20% af næste salg
Sæson: Midten af anden sæson

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #256: 24 Jan 2015, 21:08 »

Spiller: Mario Balotelli
Køb/salg: Salg
Køber: Real Madrid
Sælger: Liverpool
Pris: 695 millioner i alt.
Sæson: Lige inden 3. sæson

Tilbud

Vildeste 2. sæson

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #257: 24 Jan 2015, 21:09 »

Det er satme mange penge, jeg havde solgt ham du burde kunne finde nogle talenter til billiger penge ..

#Respect

The Captain says goodbye!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #258: 24 Jan 2015, 21:13 »

Men igen han stod bag 68 mål i sidste sæson. Det er jo helt uhørt. Derfor er det et stort dilemma for mig Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #259: 24 Jan 2015, 22:08 »

Spillernavn: Pione Sisto
Køber: Tottenham
Sælger: Nottingham Forest
Pris: 210 mio + 30% af fortjeneste fra næste salg
Sæson: Juni 2015

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #260: 24 Jan 2015, 22:22 »

Spillernavn: Pione Sisto
Køber: Tottenham
Sælger: Nottingham Forest
Pris: 210 mio + 30% af fortjeneste fra næste salg
Sæson: Juni 2015

Vil sige No Deal. Har selv solgt ham i mit Ajax save for lidt over 325 millioner kr til AS Monaco.  Smiley

Supra Societatem Nemo

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #261: 24 Jan 2015, 22:44 »

Vil sige No Deal. Har selv solgt ham i mit Ajax save for lidt over 325 millioner kr til AS Monaco.  Smiley

Hmm kan selvfølgelig få mere i næste sæson hvis han spiller godt. Ville også normalt have beholdt ham. Men når jeg nu som oprykker kan få Rotariu og Lozano til under halvdelen af hvad jeg sælger ham for bliver jeg nok nødt til at slå til.  Ubeslutsom

Svartovich
Gæst

« Svar #262: 24 Jan 2015, 22:47 »

Sisto bliver i utallige spil en af verdens bedste spillere. Jeg ville sige no deal. Smiley

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #263: 24 Jan 2015, 22:53 »

Hmm kan selvfølgelig få mere i næste sæson hvis han spiller godt. Ville også normalt have beholdt ham. Men når jeg nu som oprykker kan få Rotariu og Lozano til under halvdelen af hvad jeg sælger ham for bliver jeg nok nødt til at slå til.  Ubeslutsom

Lozano har fejlet big time i mit Man U save. har ham godt nok ikke, men han har ikke spillet en sæson til over 6,5 i snit

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #264: 25 Jan 2015, 00:27 »

Lozano har fejlet big time i mit Man U save. har ham godt nok ikke, men han har ikke spillet en sæson til over 6,5 i snit
Hmm i mit Sassuolo-save spiller han voldsomt for Real og sluttede sidste sæson med over 7,5 i karakter. Opstemt

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #265: 25 Jan 2015, 18:13 »

Spillernavn: Raheem Sterling
Køber: Arsenal
Pris: 445 millioner kr
Sæson: Juli 2015

Supra Societatem Nemo

thabear
Juniorspiller
**

« Svar #266: 26 Jan 2015, 00:04 »

Hvis du har en god bred trup, så slå til. Er nok en af de bedste yngre spillere! Har spillet fremragende i mit save

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #267: 26 Jan 2015, 02:36 »

Har overvejet ham flere gange i mit Arsenal save, men det var ikke på fløjene jeg manglede spillere så er ikke blevet til noget køb endnu. Men han gør det rigtig godt for 'Pool, og er vurderet til nøglespiller og 275 mio. Ikke en de vil slippe billigt i mit save.

Hvis det er det eneste sted på holdet hvor du mangler en, så ville jeg overveje at sige deal, men ellers ville jeg overveje at investere andre steder. Men bruger sjældent mange penge, og i fm15 er mit dyreste indkøb 320 mio og manden leverer ikke varen, modsat en til 95 mio.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #268: 27 Jan 2015, 16:46 »

Jeg vidste ikke helt om jeg skulle poste indlægget her eller i spillererfaringstrå den, men nu bliver det altså her Smiley

Jeg har sat mig selv i et lidt dumt angriberdilemma. Jeg spiller med Brøndby og er i Maj 2017. Har vundet The Double de 2 første år og har også klaret mig godt i Europa, men jeg har altid haft svært ved at få mine angribere til, at score. Det skulle der laves om på denne sæson, så jeg satte mig for, at lave en ny taktik og det har givet pote. Men nu står jeg i det dilemma, at jeg har 3 gode angribere til én plads i min 4-2-3-1. I sommer købte jeg 2 angribere. Først var det EMMANUEL LETSHOLOYANE som jeg opdagede i samarbejdsklubben "Wits", hvor jeg skyndte mig, at matche et bud på ham, og så valgte han Brøndby. Nu stod jeg sådan set god nok på angriberpladsen, da 3. mand i kabalen er REZAN CORLU som jeg har store forventninger til for fremtiden og han har som i kan se udviklet sig ganske fornuftigt. Sidste mand i angriberkabalen og 2. angriberkøb i sommerens transfervindue var SIMON MAKIENOK som var blevet sat til salg i Palermo, og jeg kunne altså simpelthen ikke stå for, at smide 4,5 mio. efter ham og så var han min. Nu står jeg så med 3 angribere til 1 plads og de gør det alle sammen ret godt. Det ligger ikke lige i kortene, at spille med 2 angribere eller smide en af dem ud på kanten, så i udgangspunktet skal jeg sælge én. En af grundene til jeg også købte Makienok udover de rent subjektive grunde, var at jeg havde mange skader på pladsen og også spillede i CHL på det tidspunkt, så i en periode var det fint nok med 3 angribere. Det skal lige siges, det først er for nylig taktikken er blevet ændret, så den gode målscoring har ikke slået fuldstændig igennem i statistikken Peace

Her er deres statistik for sæsonen 16/17 (indtil 7. Maj)

EMMANUEL LETSHOLOYANE
Kampe: 18(5)
Mål: 12
Assist: 2
MoM: 2
Gns: 7.04
Mål pr. 90 min. : 0,75

REZAN CORLU
Kampe: 9(11)
Mål: 7
Assist: 4
MoM: 1
Gns: 7.14
Mål pr. 90 min. : 0,64

SIMON MAKIENOK
Kampe: 16(10)
Mål: 13
Assist: 6
MoM: 2
Gns: 7,14
Mål pr. 90 min. : 0,76

Så hvad siger i? Skal jeg fortsætte som jeg gør nu med at fordele spilletiden nogenlunde lige imellem dem eller skal jeg af med 1 af dem og gå efter et lidt mere fast angriberhierarki? Jeg har selv rigtig svært ved, at vurdere hvem der skal ryge. Makienok er 27 og har en del gode år endnu. De 2 andre er unge og har en hel karriere foran sig og især Corlu som er egen avl er jeg glad for. Hvis nogle af jer har input, så kom endelig med dem Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Hr.frank
Ynglingespiller

« Svar #269: 27 Jan 2015, 17:08 »

Jeg havde nok beholdt alle 3, men satset på Makienok og Corlu.
De er begge danske, og du står med en "rutineret" herre og et talent fra egen avl.
Hvis du kan holde Letsholoyane nogenlunde tilfreds med 2. holds kampe og lidt pokal indskiftninger, ville jeg helt sikkert beholde ham, 2 mand til at dække angrebet, er ikke alverden, hvis du skulle løbe ind i en skade.

Alternativ syntes jeg også Corlu's stats ser ganske fine ud til en IA eller wing, så der kunne man jo også prøve ham af, og træne ham i den retning.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 47 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010