home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 176527 gange)
thabear
Juniorspiller
**

Sv: Deal - No Deal
« Svar #210: 06 Jan 2015, 18:11 »

Lyder jo bestemt som om jeg blot skal takke nej til den handel der. (Har ikke haft spillet igang i dag endnu), men mener også at jeg ligger i forhandlinger med Malcom fra Corinthians. Hvis de da ikke allerede er lukket.

Edit: Kan se at handlen med Malcom allerede er lukket. Bliver forhåbentlig en god signing, for han ligner min nuværende topscorer Munir utrolig meget.

Ellers smider du bare malcom på højrefløjen som en inside forward, der er han genial!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #211: 06 Jan 2015, 19:32 »

Ellers smider du bare malcom på højrefløjen som en inside forward, der er han genial!

Skal bestemt prøves. Spiller allerede med inside forwards. Har kun det problem at jeg med Malcom har 10 spillere der kan dække OMH pladsen. Skal dog siges at nogle af dem er foretrukken OMV, OMC og MC men har af sjove årsager utroligt mange folk der kan den position. Reelt set er det kun 3 af dem der bruges der og de kan alle 3 spille flere andre positioner.

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #212: 08 Jan 2015, 20:57 »

Jeg er i tvivl om jeg skal købe ham her. Prisen siger 370 mio kr. Hans kvaliteter er åbenlyse men hans fart bekymrer mig lidt. Spiller med en dybdeliggende angriber på support?

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #213: 09 Jan 2015, 15:49 »

Spillernavn: Eder Alvarez Balanta
Køb/salg: Køb
Køber: Nottingham Forest (mig)
Sælger: Benfica
Pris: 345mio
Sæson: Januar 3. sæson

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #214: 09 Jan 2015, 16:37 »

Spillernavn: Eder Alvarez Balanta
Køber: Nottingham Forest (mig)
Sælger: Benfica
Pris: 345mio
Sæson: Januar 3. sæson

Er sgu lidt i tvivl omkring dette. Har selv Balanta i SLB, men det er mange penge og du burde have nogle vilde regens nu. Undersøg markedet for regens Smiley

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #215: 09 Jan 2015, 16:41 »

Spiller: Marquinhos
Køber: SLB( Mig)
Sælger: PSG
Pris 142 + 13mio efter 50 kampe
Sæson: Midt, 2 sæson

Han ville virkelig passe godt ind, men er lidt i tvivl da jeg har en regens der har potentiale til at blive kæmpe stor. Smiley

H A L A   M A D R I D!

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #216: 09 Jan 2015, 17:15 »

Er sgu lidt i tvivl omkring dette. Har selv Balanta i SLB, men det er mange penge og du burde have nogle vilde regens nu. Undersøg markedet for regens Smiley
Fik dem presset ned i 250mio, han nuværende værdi var på 187, så jeg slog til, samtidig har jeg hentet Nicklas Süle, så et nyt forsvar kommer ind!
« Seneste Redigering: 09 Jan 2015, 17:46 af jakob95kp » Logged

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #217: 09 Jan 2015, 19:53 »

Spiller: Marquinhos
Køber: SLB( Mig)
Sælger: PSG
Pris 142 + 13mio efter 50 kampe
Sæson: Midt, 2 sæson

Han ville virkelig passe godt ind, men er lidt i tvivl da jeg har en regens der har potentiale til at blive kæmpe stor. Smiley

Kan du evt. poste et SS af din regen?  Smiley

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Svartovich
Gæst

« Svar #218: 10 Jan 2015, 22:37 »

Spillernavn: Sylvester Igboun
Køb/salg: Salg
Køber: Ajax
Sælger: FC Midtjylland
Pris: 35 mil. + 50% videresalg
Sæson: 14/15

Er i det første vintertransfervindu e, og har mulighed for at sende Sly afsted for 35 millioner + 50% af videresalg. Har set andre få mere for ham, og han er blevet kåret som årets spiller. På den anden side har jeg en erstatning klar, og tror jeg kan tjene mange penge ved et videresalg. Hvad siger i?

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #219: 10 Jan 2015, 22:39 »

Spillernavn: Sylvester Igboun
Køb/salg: Salg
Køber: Ajax
Sælger: FC Midtjylland
Pris: 35 mil. + 50% videresalg
Sæson: 14/15

Er i det første vintertransfervindu e, og har mulighed for at sende Sly afsted for 35 millioner + 50% af videresalg. Har set andre få mere for ham, og han er blevet kåret som årets spiller. På den anden side har jeg en erstatning klar, og tror jeg kan tjene mange penge ved et videresalg. Hvad siger i?

Jeg vil sige deal! Smiley

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst

« Svar #220: 10 Jan 2015, 22:43 »

Ja ikke? Det er også det jeg hælder mest til. Så bare i FCM tråden at en anden har fået 55 mil. for ham, men det tjener jeg nok ind på videresalget. Jeg sælger ham! Thumbs Up

EDIT: Glem det! Idioten afslog Ajax i sidste minut på grund af de ikke ville give ham en lang nok kontrakt. Pyt, jeg er så godt som sikker på at få et lignende bud til sommer.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2015, 22:51 af Svartovich » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #221: 10 Jan 2015, 23:10 »

Ja ikke? Det er også det jeg hælder mest til. Så bare i FCM tråden at en anden har fået 55 mil. for ham, men det tjener jeg nok ind på videresalget. Jeg sælger ham! Thumbs Up

EDIT: Glem det! Idioten afslog Ajax i sidste minut på grund af de ikke ville give ham en lang nok kontrakt. Pyt, jeg er så godt som sikker på at få et lignende bud til sommer.

Haha, så har han da heller ingen ambitioner Smiley
- men fint for dig.

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst

« Svar #222: 10 Jan 2015, 23:16 »

Jeg forstår simpelthen ikke, at han ikke slog til. Jeg er næsten sikker på, at han havde brokket sig, hvis jeg havde afslået dem. Tunge

Har dog solgt Banggaard for 25 mil. + 50% videresalg til Lens nu. Ville egentlig ikke sælge ham, men hele truppen kom på nakken af mig, da jeg afslog et par dårlige tilbud, så tænkte det var et okay salg taget situationen i betragtning.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #223: 10 Jan 2015, 23:39 »

Jeg forstår simpelthen ikke, at han ikke slog til. Jeg er næsten sikker på, at han havde brokket sig, hvis jeg havde afslået dem. Tunge

Har dog solgt Banggaard for 25 mil. + 50% videresalg til Lens nu. Ville egentlig ikke sælge ham, men hele truppen kom på nakken af mig, da jeg afslog et par dårlige tilbud, så tænkte det var et okay salg taget situationen i betragtning.

Okay handel syntes jeg faktisk. I mit SLB spil købte Sporting ham for 14 mio, i 3 sæson, så det sgu okay Smiley

H A L A   M A D R I D!

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #224: 11 Jan 2015, 00:57 »

I mit Brøndby spil er Banggard 150 millioner hver og spiller for Stoke. Tror du kan tjene gode penge på videre salg.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 47 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010