home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1101 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 176424 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #165: 24 Dec 2014, 12:49 »

Spillernavn: Munir
Køb/salg: Købe
Køber: Mig
Sælger: Barcalona
Pris: 445 Mil
Lønninger:
Sæson: 2 sæson..

Skal udløse hans fri køb? kan ellers ikke se hvem jeg skal have finger i Smiley? Har rigligt med penge omkring 900 mil

Hentede ham for 95 mio. Men var vel inden han forhandlede ny kontrakt med Barca. Han har dog været superb i min sæson to so far hvor han er topscorer i klubben.

Haster!!!

Har været manager for AGF i 2,5 år, jeg er lige pt i midten af november 2016.
Mit yndlingshold i både spillet og i virkeligheden, Lyon har tilbudt mig job. De ligger pt. på en 16. plads, forventer EURO Cup og tilbyder transferbudget på 132.5 millioner samt lønbudget på 8.25 millioner.

Samtidig har Roma også tilbudt mig job. De forventer også EURO Cup og ligger nummer 12, tilbyder transferbudget på 70 millioner og løn på 19 millioner.

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg følge mit hjerte og vælge min drømmeklub, Lyon, eller skal jeg tage det nemme valg Roma?

Ved det er lidt sent. Hvis du har afgjort at du vil skifte klub, så vil jeg sige Lyon, fordi at motivationen må antages at værre større for den klub man holder af, samt der også er en okay udfordring i at få ført dem tilbage.

Spillernavn: Balanta
Køb/salg: Køb
Køber: Tottenham
Sælger: River
Pris: 72,5. Potentielt 85 mio
Løn: 2.2 mio pr. måned
Sæson: 2 sæson sommertransfer.

Har som det ser ud lige nu 4 til hans position hvor 2 af dem er talenter som skal spilles stille og roligt ind og nogle enkelte spillere som også kan spille den position hvis der skulle komme et par skader. Så har egentlig ikke brug for ham, men når man læser hvilke spillere man skal købe osv. dukker balanta altid frem. Har ikke selv erfaring med ham så vil lige høre jeres mening.

Handlen er jo billig nok, og ja han bliver et bæst af en forsvarsspiller, men hvis du allerede er dækket så godt ind, hvad så med at give de unge folk en mulighed?

ertolia
Ynglingespiller

« Svar #166: 24 Dec 2014, 13:38 »

Spillernavn: Thiago
Køb/salg: Købe
Køber: Mig
Sælger: PSG
Pris: 600 Mil
Lønninger:
Sæson: 2 sæson

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #167: 24 Dec 2014, 13:56 »

Spillernavn: Balanta
Køber: Tottenham
Sælger: River
Pris: 72,5. Potentielt 85 mio
Løn: 2.2 mio pr. måned
Sæson: 2 sæson sommertransfer.

Har som det ser ud lige nu 4 til hans position hvor 2 af dem er talenter som skal spilles stille og roligt ind og nogle enkelte spillere som også kan spille den position hvis der skulle komme et par skader. Så har egentlig ikke brug for ham, men når man læser hvilke spillere man skal købe osv. dukker balanta altid frem. Har ikke selv erfaring med ham så vil lige høre jeres mening.

Du kan roligt hente Balanta til den pris.

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #168: 24 Dec 2014, 16:53 »

Salg:

Zivkovic, 2. sæson, ajax.
Han var habil første sæson, skabte påstyr i truppen grundet afvist tilbud fra chealsea på 200 millioner, han har offentligt meddelt at han er klar til at blive i klubben, efter et par ugers spekulationer og sure miner i truppen.

Nu har Monaco budt 400 millioner, what to do?

Deal no deal?

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #169: 24 Dec 2014, 16:54 »

Salg:

Han var habil første sæson, skabte påstyr i truppen grundet afvist tilbud fra chealsea på 200 millioner, han har offentligt meddelt at han er klar til at blive i klubben, efter et par ugers spekulationer og sure miner i truppen.

Deal no deal?
400 millioner er et for godt tilbud. Klart deal.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #170: 25 Dec 2014, 01:18 »

Salg:

Deal no deal?

Afsted med ham hvis du kan få så meget.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #171: 25 Dec 2014, 11:45 »

Salg:

Deal no deal?

Det er nok svært at få meget mere som Ajax, men det er vel også værd at bemærke at Zivkovic er en af de største angrebstalenter i verden? Hvis han kan kaste sig en CL finale eller lign. af sig, er 400 mio måske ikke så meget igen crazy

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #172: 25 Dec 2014, 17:13 »

Det er nok svært at få meget mere som Ajax, men det er vel også værd at bemærke at Zivkovic er en af de største angrebstalenter i verden? Hvis han kan kaste sig en CL finale eller lign. af sig, er 400 mio måske ikke så meget igen crazy

Havde det på lidt samme måde, men han røg afsted. Jeg risikerede at han skabte problemer i truppen igen hvis ikke jeg lod ham gå.
Har Fierro der er garant for lige så mange mål de næste par sæsoner.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

« Svar #173: 27 Dec 2014, 11:24 »

Spillernavn: Victor Wanyama
Køb/salg: Salg
Køber: Arsenal
Sælger: Mig (Southampton)
Pris: 180 mil.
Sæson: 1 sæson januar transfer
Mangler en erstatning hvis jeg vælger at sælge Smiley

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #174: 27 Dec 2014, 11:46 »

Spillernavn: Victor Wanyama
Køb/salg: Salg
Køber: Arsenal
Sælger: Mig (Southampton)
Pris: 180 mil.
Sæson: 1 sæson januar transfer
Mangler en erstatning hvis jeg vælger at sælge Smiley

Jeg ville beholde ham så længe du kan. Selvfølgelig kan der komme et tilbud man ikke kan sige nej til. Jeg vil sige at du minimum skal ha 400 mio for ham. Men vi er jo alle forskellige. Erstatning kan være Lucas Romero

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

« Svar #175: 27 Dec 2014, 12:51 »

Jeg ville beholde ham så længe du kan. Selvfølgelig kan der komme et tilbud man ikke kan sige nej til. Jeg vil sige at du minimum skal ha 400 mio for ham. Men vi er jo alle forskellige. Erstatning kan være Lucas Romero

Tak for respons! (y)
Jeg valgte også at vente, tvivler dog på at jeg kan få 400 mil for ham, men nu må vi se Smiley

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #176: 27 Dec 2014, 13:51 »

i mit dortmund save fik jeg 400 mio for Kagawa så ikke var den bedste på holdet.. samt 350mio for papa forsvarsspiller så du kan nemt komme op i de beløb!

#Respect

The Captain says goodbye!

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 27 Dec 2014, 15:29 »

Spillernavn: Pogba
Køber: Chelsea
Sælger: Juventus
Pris: 550.000.000 - Kan stige til 600.000.000
Sæson: Sommer 2015
Note: De lejer ham tilbage i 12 måneder

Jeg mangler ikke en midtbane, da jeg har Fabregas, Matic, Ginkel, Chalobah og Ramires, men Pogba er jo Pogba.. Ville have brugt pengene på Chambers, men Arsenal forlanger over 800.000.000 for ham, hvilket er langt over hans værdi. Min trup er rimelig komplet, så det er ikke fordi pengene bliver trukket andetsteds fra. Han vil trække ca. 400.000.000 af det nuværende budget (på 630), og der venter stadig penge fra Willian, Salah, Marin og Romeu.. Så uanset hvad vil jeg stadig have penge på kontoen efter handlen + jeg får en sæson til at teste de unge, og se hvem Pogba skal erstatte.

Deal or no deal??

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 27 Dec 2014, 17:14 »

Tak for respons! (y)
Jeg valgte også at vente, tvivler dog på at jeg kan få 400 mil for ham, men nu må vi se Smiley

Velbekomme. Det er hellere ikke sikkert at du får et bud i den størrelse. Men de store klubber kredser om ham. Jeg har fået bud på ham på 350 mio som jeg har sagt nej til.

kyhn
Ynglingespiller

« Svar #179: 27 Dec 2014, 19:19 »

Spillernavn: Pogba
Køber: Chelsea
Sælger: Juventus
Pris: 550.000.000 - Kan stige til 600.000.000
Sæson: Sommer 2015
Note: De lejer ham tilbage i 12 måneder

Jeg mangler ikke en midtbane, da jeg har Fabregas, Matic, Ginkel, Chalobah og Ramires, men Pogba er jo Pogba.. Ville have brugt pengene på Chambers, men Arsenal forlanger over 800.000.000 for ham, hvilket er langt over hans værdi. Min trup er rimelig komplet, så det er ikke fordi pengene bliver trukket andetsteds fra. Han vil trække ca. 400.000.000 af det nuværende budget (på 630), og der venter stadig penge fra Willian, Salah, Marin og Romeu.. Så uanset hvad vil jeg stadig have penge på kontoen efter handlen + jeg får en sæson til at teste de unge, og se hvem Pogba skal erstatte.

Deal or no deal??

Ville sige deal, da har bliver en af de bedste midtbanespiller i spillet... spiller selv med Arsenal, men juventus vil ikke sælge til mig for under 900 mil... Sur

Odense Boldklub - Arsenal

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 47 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010