home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 164301 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Deal - No Deal
« : 25 Okt 2014, 11:22 »

DEAL - NO DEAL
Tråden, hvor man kan søge hjælp til et dilemma omkring transfers.

Tilkendegiv evt info som:

Spillernavn:
Køb/salg:
Køber:
Sælger:
Pris:
Lønninger:
Sæson:
« Seneste Redigering: 25 Okt 2014, 11:25 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #1: 25 Okt 2014, 11:29 »

Spillernavn: Sylvester Igboun
Køb/salg: Salg
Køber: Cagliari / RC Lens
Sælger: Mig
Pris: 55 mio.
Lønninger: ...
Sæson: Starten til sæsonen 15/16

Igboun vil gerne videre og er en smule utilfreds. Dog var han topscorer i superligaen sidste år og topscorer på mit hold. Dog har jeg både Ashiru og Hassan der begge kunne trænge til mere spilletid end de fik sidste sæson.

Deal - No Deal?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

TheBoss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #2: 25 Okt 2014, 11:43 »

Spillernavn: Sylvester Igboun
Køb/salg: Salg
Køber: Cagliari / RC Lens
Sælger: Mig
Pris: 55 mio.
Lønninger: ...
Sæson: Starten til sæsonen 15/16

Igboun vil gerne videre og er en smule utilfreds. Dog var han topscorer i superligaen sidste år og topscorer på mit hold. Dog har jeg både Ashiru og Hassan der begge kunne trænge til mere spilletid end de fik sidste sæson.

Deal - No Deal?

Klart Deal. Der kan findes mange erstatninger til de penge  Wink
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #3: 25 Okt 2014, 11:44 »

Klart Deal. Der kan findes mange erstatninger til de penge  Wink

Dårlig økonomi i FCM. Får stort set ingen af pengene sat til rådighed, så jeg regner ikke med at jeg skal ud og købe en erstatning. Smiley

Har dog takket ja alligevel.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #4: 25 Okt 2014, 20:00 »

Falcao efter første sæson med United for 435 millioner. Han har spillet virkelig godt, men synes nu det er rigtig mange penge at smide efter en spiller på 29 år der trækker 2,3 millioner om ugen i løn. Evt nogle forslag til hvem der kunne hentes for de penge, hvis Falcao ikke skal hentes permanent?

EDIT: Hvor kan jeg egentlig se hvor længe lejeaftalen løber? Kan simpelthen ikke finde det

EDIT 2: Øhhhmmmm.... Varer lejekontrakten til 2018 eller er det hans kontrak med Monaco?
« Seneste Redigering: 25 Okt 2014, 20:21 af nln777 » Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #5: 26 Okt 2014, 04:16 »

Sælge en 29 (snart 30) årig Jesus Navas til Real Madrid for 325 millioner? Han er stadig røvhurtig og en klassisk wing, hvilket jeg godt kan lide. Jeg kan dog få Cuadrado, 27, til klubben for ca 285 mio - ikke lige så hurtig acceleration, men ellers meget ens Smiley

Deal eller no deal? Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #6: 26 Okt 2014, 09:23 »

Sælge en 29 (snart 30) årig Jesus Navas til Real Madrid for 325 millioner? Han er stadig røvhurtig og en klassisk wing, hvilket jeg godt kan lide. Jeg kan dog få Cuadrado, 27, til klubben for ca 285 mio - ikke lige så hurtig acceleration, men ellers meget ens Smiley

Deal eller no deal? Smiley

Sælg, ville købe en yngre end Cuadrado dog. Måske Lamela, Wellington eller Iturbe? Jeg ville tage fat af nogen af de mange unge talenter i stedet Smiley
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #7: 26 Okt 2014, 09:28 »

Falcao efter første sæson med United for 435 millioner. Han har spillet virkelig godt, men synes nu det er rigtig mange penge at smide efter en spiller på 29 år der trækker 2,3 millioner om ugen i løn. Evt nogle forslag til hvem der kunne hentes for de penge, hvis Falcao ikke skal hentes permanent?

EDIT: Hvor kan jeg egentlig se hvor længe lejeaftalen løber? Kan simpelthen ikke finde det

EDIT 2: Øhhhmmmm.... Varer lejekontrakten til 2018 eller er det hans kontrak med Monaco?

Du ser det her

Men no deal, køb en yngre angriber, det er ALT for dyrt for på den alder. Lukaku, Rondon, Destro, Lacazette, Saido Berahino - er bare at gå i gang med at scoute!
Logged


nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #8: 26 Okt 2014, 10:31 »

Tak tak.
Endte med at få ham et ekstra år på en lejeaftale. Derudover fik jeg solgt Van Persie for ca. 180 mil og så hentet Benzema i Real for det samme. Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #9: 26 Okt 2014, 10:52 »

Sælg, ville købe en yngre end Cuadrado dog. Måske Lamela, Wellington eller Iturbe? Jeg ville tage fat af nogen af de mange unge talenter i stedet Smiley

Hmm, på den anden side synes jeg heller ikke, at jeg som forsvarende mester skal sælge ud af profilerne, så jeg risikerer at blive svækket.

Men tak for input. Vil lige undersøge markedet for en decideret kant spiller til en billige penge  Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #10: 26 Okt 2014, 11:01 »

Hmm, på den anden side synes jeg heller ikke, at jeg som forsvarende mester skal sælge ud af profilerne, så jeg risikerer at blive svækket.

Men tak for input. Vil lige undersøge markedet for en decideret kant spiller til en billige penge  Smiley

Det er rigtigt, men på den anden side kan du også blive svækket af en spiller der falder i niveau jo længere du kommer hen, fremfor at kassere en masse penge på ham nu og få spillet en ung ind. Du burde også have et højt nok niveau i truppen til at kunne tage disse udskiftninger.

Men ja, det er aldrig nemt at skille sig af med dem der performer - men se et scenarie om et år, hvor du måske kun kan få det halve, ville du så ærgre dig over du ikke solgte ham?
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #11: 26 Okt 2014, 11:24 »

Jamen, du har jo ret! Og især med tanke på FFP, skal man måske gribe en chance som denne og inkassere checken, mens man kan!

Jeg har fundet en rigtig spændende argentiner, som jeg tror, kan blive endnu bedre end Navas. Desværre er han lige skiftet til sin nye klub, så ved ikke om jeg kan få ham nu, men så vil jeg forsøge til januar igen.

Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #12: 26 Okt 2014, 11:37 »

Nå, jeg har lige udskudt denne transfer 1 uge da jeg ikke ved om det vil være klogt at smide så mange penge efter endnu en forsvarsspiller..

Spillernavn: Michael Keane
Køb/salg: Køb
Køber: FC København
Sælger: Manchester United
Pris: 9.750.000 kr. (Ingen videresalgsprocent eller noget!)
Lønninger: 85K/Ugen
Sæson: August 2015



Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #13: 26 Okt 2014, 11:56 »

Hvem bruger du i midterforsvaret pt.? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #14: 26 Okt 2014, 12:17 »

Jeg har købt S. Strandberg, som du kommer til at se i min update her om 10 minutter (glæd dig!) og så har jeg lånt K. Rekik fra Manchester City fordi jeg virkelig var i problemer da jeg troede Zanka forlod os, men der er endnu ikke kommet noget bud op.

Hvis Zanka ikke bliver solgt, så afviser jeg den her aftale, men desværre vil de have svar med det samme..
Logged

JaWocKa

Sider: [1] 2 3 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010