home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 164352 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #675: 11 Okt 2015, 19:23 »

Spillernavn: Emre Can
Køb/salg: Salg ( mig )
Køber: PSG
Sælger: Liverpool ( mig )
Pris: 407mil
Sæson: 1.sæsons vinter vindue.

PSG startede med at byde latterlige 75mil - så jeg forhandlede bare op på 400mil.
Nu byder de satme 407mil fordelt på følgende måde..

75mil nu
260mil over 12mdr
2,4mil pr kamp de første 10 kampe
50mil efter 50 kampe
og 40% er ved videresalg..

jeg vil helst beholde Emre Can, men tror måske han bliver sur hvis jeg afviser.. Og sælger jeg ham, tror jeg måske resten af holdet bliver sure over jeg sælger en bærende spiller... han har fuld rating i stjerner - 5 stk...

Deal eller No Deal.Huh


Emre Can er jo et stort talent, og det taler for, at du bør beholde ham. Men der findes også større talenter fx Paul Pogba. Du kan muligvis nok finde en regen, der har lige så stort talent, men der skal nok ledes noget. Hvis du kan finde et talent, der matcher Cans talent, så synes jeg, du skal sælge. Ellers er det no deal. Det er en god spiller, men det er mange penge.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #676: 11 Okt 2015, 19:41 »

Emre Can er jo et stort talent, og det taler for, at du bør beholde ham. Men der findes også større talenter fx Paul Pogba. Du kan muligvis nok finde en regen, der har lige så stort talent, men der skal nok ledes noget. Hvis du kan finde et talent, der matcher Cans talent, så synes jeg, du skal sælge. Ellers er det no deal. Det er en god spiller, men det er mange penge.

Jeg endte med at sige nej tak..
Til al held blev der ingen sure miner over det - kun af hans agent synes han fortjente en bedre kontrakt.. og det fik han så
Logged

Love the Blues

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #677: 11 Okt 2015, 19:55 »

Jeg endte med at sige nej tak..
Til al held blev der ingen sure miner over det - kun af hans agent synes han fortjente en bedre kontrakt.. og det fik han så
Det er også en vildt god spiller, og så dækker han både defensiv midt, central midt og venstre back. I dette perspektiv finder du ikke en regen som direkte afløser. Thumbs Up
Logged

Fynboen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #678: 17 Nov 2015, 12:58 »

Spillernavn: Miralem Pjanic
Køb/salg: Salg
Køber: PSG
Sælger: AS Roma
Pris: 342.500.000
Lønninger:
Sæson: Sommer 2017

Skal jeg sælge ham?
Hvem kan man evt. hente i stedet for?
Logged

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #679: 17 Nov 2015, 13:01 »

Kan du smide et SS af ham? Umiddelbart vil jeg nok sige No deal taget i betragtning hvor vanvittig han er Smiley


Hvor spiller du ham, offensiv midt eller central midt?
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #680: 17 Nov 2015, 13:19 »

Spillernavn: Miralem Pjanic
Køb/salg: Salg
Køber: PSG
Sælger: AS Roma
Pris: 342.500.000
Lønninger:
Sæson: Sommer 2017

Skal jeg sælge ham?
Hvem kan man evt. hente i stedet for?

Synes helt klart Pjanic er for god til "Kun" at gå for 342 mill.. Og det bliver svært at finde en erstatning til den pris, medmindre du har penge til at hente pogba Wink
Så No deal herfra.
Logged

Fynboen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #681: 17 Nov 2015, 13:24 »

Min opstilling : https://billedeupload.dk/images/iMm9Z.jpg
Pjanic :https://billedeupload.dk/images/hxseX.jpg

Han har spillet godt igennem hele sæsonen vil jeg sige, men Florenzi spiller omtrent ligeså godt syntes jeg, også er han jo italiensk  Ubeslutsom

Florenzi : https://billedeupload.dk/images/MfBh0.jpg
Logged

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

Fynboen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #682: 17 Nov 2015, 13:34 »

Nu fik jeg dem handlet op på 470 mill og 20% fortjeneste af næste salg ..
Logged

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #683: 17 Nov 2015, 14:52 »

Stadigvæk for lidt synes jeg. Så skulle du presse den op til 50% af næste salg. Evt. se om du ikke kan få presset lidt mere over 48 måneder.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #684: 13 Jan 2016, 15:51 »

Hej derude  Smiley
Nu har jeg ikke spillet FM i lang tid, men kastede mig for nogle måneder siden ud i at spille en omgang FM 15 med RB Leipzig. Jeg er på jagt efter en ny angriber, og har fået accepteret 2 bud på 2 brasilianske regens... Jeg er dog dybt splittet om hvem jeg skal tage, så tænkte at der nok var en FM-ekspert eller to herinde, der ville kunne hjælpe mig med mit dilemma.

Deal nr. 1:
Valdemar Brasao
Stats
Rapport

Pris:75 mio (90 mio afhængig af præstationer)

Deal nr. 2:
Jocenando
Stats
Rapport
Pris:150 mio (180 mio afhængig af præstationer)

Jocenando er godt nok bedre lige nu, men ved ikke om jeg synes han er det dobbelte værd. To handler der uanset hvad vil kunne betale sig, har dog ikke råd eller plads til dem begge.
 
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #685: 13 Jan 2016, 16:24 »

Ganske udmærket angreb de har der i Atlectico Mineiro Smiley

Umiddelbart ville jeg vælge Jocenando, også selvom han er dyrest.
Som jeg ser det er han klart bedre, hvad enten du skal bruge ham som "skarpretter" der skal afslutte dine angreb, eller om du vil have ham til at gå ned i banen og deltage i spillet.

Som afslutter: Ja, Jocenando er umiddelbart en dårligere afslutter ( -2), men han er væsentlig bedre i hovedspillet ( +5), hvilket kan give dig en væsentlig fordel. Han er ligeledes en del stærkere ( +3), springskraft (+4)  og højere. Selv hvis du ikke slår særlig mange indlæg, og i stedet spiller på omstillinger er han bedre i både hurtighed ( +3), acceleration ( +4) og dribling (+4).

Som deltager i opspillet: Hans flair, afleveringer, driblinger, styrke og teknik er bedre. Han

I og med de begge er bedst i boksen vil jeg dog formode at du skal bruge en angriber til dette. Jeg ville helt sikker vælge Jocenando, da jeg tror han er klart farligst Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #686: 13 Jan 2016, 16:44 »

Tak for et godt svar, Nemeth Smiley

Ja, de har nogle overraskende gode spillere i Atlectico Mineiro i mit save. Jeg bruger ofte enlig angriber med rolle "fremskudt angriber" (som jeg også har forsøgt at highlighte i deres stats).
Men du har ret i at Jocenando er klart bedre i nogle af de vigtigste egenskaber som enlig angriber (hurtighed, evner i luftrummet). Valdemar Brasao var til gengæld bare også meget fristende, i sær til prisen, med sine 20 i målrettethed og 18 i afslutninger.

Jocenando er nu købt, han var også eftertragtet af næsten samtlige storklubber. Og igen tak fordi du gad bruge tid på et grundigt svar - appreciate it!
Logged

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #687: 09 Apr 2016, 22:38 »

Spiller: Luka Jovic
Tidspunkt: August 2020
Sælger: FCK
Køber: PSG
Pris: 550 millioner (110 kontant, 240 over 12 måneder, 100 efter 50 ligakampe, 100 efter 10 landskampe) og 50 % af næste salg
Stats: 65 kampe, 69 mål, 32 assists i DK, 63 kampe, 59 mål, 26 assists i CL, supercup og klub-VM, topscorer-rekord i CL

Har haft Jovic i 4,5 sæson. Jeg har ikke nogen, der har samme potentiale og tvivler på der findes nogen lige nu, på nær et Chelsea-wonderkid de købte sidste sæson for 365 mil.
Jeg mangler ikke penge, men det ville vel nærmest være uansvarligt at sige nej, eller???
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #688: 10 Apr 2016, 11:40 »

hvis du ikke mangler penge hvorfor så sælge??
Logged

,,

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #689: 10 Apr 2016, 14:00 »

Spiller: Luka Jovic
Tidspunkt: August 2020
Sælger: FCK
Køber: PSG
Pris: 550 millioner (110 kontant, 240 over 12 måneder, 100 efter 50 ligakampe, 100 efter 10 landskampe) og 50 % af næste salg
Stats: 65 kampe, 69 mål, 32 assists i DK, 63 kampe, 59 mål, 26 assists i CL, supercup og klub-VM, topscorer-rekord i CL

Har haft Jovic i 4,5 sæson. Jeg har ikke nogen, der har samme potentiale og tvivler på der findes nogen lige nu, på nær et Chelsea-wonderkid de købte sidste sæson for 365 mil.
Jeg mangler ikke penge, men det ville vel nærmest være uansvarligt at sige nej, eller???

Hvis du ikke kan finde en med samme potentiale, så er det en keeper. Men der må findes nogen derude med mindst samme potentiale af upcomimg regens.
Logged

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010