home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 164582 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #660: 13 Sep 2015, 14:10 »

En spiller med de egenskaber og den alder, ville jeg have gået "all-in" på. Han må være den spiller, som bliver hentet i det transfervindue, som går direkte i start-11´eren  Smiley

Også lidt det jeg hælder til, men synes det er mange penge at smide efter en enkelt mand, når man har 3 angribere i forvejen. Munir samt to yngre italienske angribere (regens). Men har li solgt to talenter videre, som aldrig nåede ind på førsteholdet. De blev solgt med 80 mio i fortjeneste tilsammen, kunne ikke få mere for dem desværre. Men det gav da 200 mere til indkøb.
Logged

DVestergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #661: 13 Sep 2015, 15:18 »

Også lidt det jeg hælder til, men synes det er mange penge at smide efter en enkelt mand, når man har 3 angribere i forvejen. Munir samt to yngre italienske angribere (regens). Men har li solgt to talenter videre, som aldrig nåede ind på førsteholdet. De blev solgt med 80 mio i fortjeneste tilsammen, kunne ikke få mere for dem desværre. Men det gav da 200 mere til indkøb.

Behovet er der umiddelbart ikke, men det kunne enten åbne op for et salg, af en af de tre (hvor ville du få den bedste handel ift værdi?) Men ja, når det ikke er en decideret mangel, så er det mange penge. Men tror, at han skal ses som en investering i pokaler  Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #662: 13 Sep 2015, 15:37 »

Behovet er der umiddelbart ikke, men det kunne enten åbne op for et salg, af en af de tre (hvor ville du få den bedste handel ift værdi?) Men ja, når det ikke er en decideret mangel, så er det mange penge. Men tror, at han skal ses som en investering i pokaler  Smiley

Edit: Mer' vil have mer', men men men...


Ja, der er ikke umiddelbart en mangel på angribere, og har faktisk haft møgsvært ved at rotere, og er igang med at sælge ud andre steder også for at trimme holdet. Der er endda lige kommet et par stykker tilbage fra lejeophold, samt jeg har en enkelt ude et halvt år mere.

Udskød handlen og den er så tilbage i indbakken nu, men er begyndt at overveje at jeg skal bruge pengene på evt. et stort navn på målmandsposten, således at Simone Scuffet ikke føler sig for sikker. Hvilket han har gjort siden jeg solgte Rulli til Real Madrid i sidste sæson. Så måske jeg skal sige nej da Angrebet tæller folk som:







Derudover har jeg:


Som jeg forsøger at sælge.

og


Som jeg bruger mere på kanterne for tiden.

og


Som er udlejet i et halvt år mere.
« Seneste Redigering: 13 Sep 2015, 15:53 af Highbury » Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #663: 13 Sep 2015, 18:01 »

Syntes en del af dine angribere er bedre.
Zivkovic er for vild, forstår ikke du vil sælge ham.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #664: 13 Sep 2015, 19:27 »

Syntes en del af dine angribere er bedre.
Zivkovic er for vild, forstår ikke du vil sælge ham.

Zivkovic har aldrig formået at præstere ordenligt i det her save, især ikke når jeg har de andre angribere som jeg holder mere fast i.

Men har valgt ikke at hente ham angriberen, har i stedet hentet en vidunderdreng til målmandsposten.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #665: 18 Sep 2015, 20:45 »

Spiller: Lucas Silva
Køber: AC Milan (mig)
Sælger: Real Madrid
Hvornår: Januar 2015
Pris: £4,9 millioner

Jeg er AC Milan og er i januar første sæson. Mangler en central midtbanespiller, og Silva er sat til salg af Real. Han er ung og bestemt en for fremtiden. Han vil være back-up i starten. Er der nogle der har erfaringer med ham?
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #666: 18 Sep 2015, 23:53 »

Personligt har jeg ikke rørt Lucas Silva i mit AC save, selvom han har set lovende nok ud. Jeg valgte dog at bruge pengene på Tielemans i stedet. Men Bertolacci har også været en fin backup for mig så har ikke så meget at klage over. Skal siges jeg er i 2. sæson.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #667: 18 Sep 2015, 23:55 »

Så du har ingen anelse om hvorvidt £4,9 mil ville være en god deal?
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #668: 19 Sep 2015, 00:00 »

Tænker at det lyder som en fornuftig pris, han står til præcist det samme i mit spil selv halvejs inde i 2. sæson.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #669: 19 Sep 2015, 00:01 »

Jeg synes det lyder billigt for en spiller som Lucas Silva. Dog har jeg ikke selv personlig erfaring med ham.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #670: 21 Sep 2015, 03:48 »

Én til: Sofiane Feghouli til £3,9 millioner?
Er stadig AC Milan, starten af 2.sæson og Feghouli er blevet sat til salg af PSG efter de hentede ham i Valencia sidste sæson.
Mangler en back-up AMR og AMC, og Feghouli kan spille begge pladser, og til den pris kan man vist ikke gå galt i byen. Eller hvad?
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #671: 21 Sep 2015, 11:33 »

Jeg var virkelig glad for ham i mit Valencia-save som højrekant. Jeg kan ikke forestille mig, at du skulle blive utilfreds med ham i Milan. 
Logged

FC Barcelona

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #672: 21 Sep 2015, 19:20 »

Hentede ham på transfer vinduets sidste dag, og gav ham debut en uge senere. Sendte ham på banen efter 72 minutter, og han blev matchvinder med kampens enlige scoring efter 88 minutter. Ham skal jeg nok blive glad for.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #673: 21 Sep 2015, 19:41 »

Må i alt fald bestemt siges at være en godkendt start Peace
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #674: 11 Okt 2015, 18:52 »

Spillernavn: Emre Can
Køb/salg: Salg ( mig )
Køber: PSG
Sælger: Liverpool ( mig )
Pris: 407mil
Sæson: 1.sæsons vinter vindue.

PSG startede med at byde latterlige 75mil - så jeg forhandlede bare op på 400mil.
Nu byder de satme 407mil fordelt på følgende måde..

75mil nu
260mil over 12mdr
2,4mil pr kamp de første 10 kampe
50mil efter 50 kampe
og 40% er ved videresalg..

jeg vil helst beholde Emre Can, men tror måske han bliver sur hvis jeg afviser.. Og sælger jeg ham, tror jeg måske resten af holdet bliver sure over jeg sælger en bærende spiller... han har fuld rating i stjerner - 5 stk...

Deal eller No Deal.Huh

Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010