home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 165921 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #540: 04 Jun 2015, 19:51 »

Tak for jeres svar. Har valgt at købe begge 2 Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #541: 07 Jun 2015, 10:58 »

Er lidt i tvivl om hvor denne skal puttes hen.
Står pt. i en situation hvor jeg har skiftet taktik i det min nye taktik passer bedre til holdet. Nu står jeg så med det problem at et af mit saves helt store talenter som spiller CDM ikke længere passer ind i min taktik da han hverken kan spille CM defensiv eller Felt-til-felt.
Hvad ville i gøre? Sælge ham og få så meget så muligt, sælge og få så mange % af næste salg som muligt eller sælge og få en tilbagekøbsklausul?
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #542: 09 Jun 2015, 17:23 »

Spillernavn: Thiago
Køb/salg: Køb
Køber: Newcastle
Sælger: Bayern
Pris: FRI TRANSFER
Sæson: 3. Sæson

Jeg har mulighed for at hente denne fantastiske spanske spiller, men nu bliver jeg sku i tvivl???
Jeg har Tielemans & Saul på MC i forvejen, men regnede med at Thiago ville være dem overlegen, men han får kun 3 stjerner i rapporten.. DEAL - NO DEAL?Huh
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #543: 09 Jun 2015, 17:27 »

Spillernavn: Thiago
Køb/salg: Køb
Køber: Newcastle
Sælger: Bayern
Pris: FRI TRANSFER
Sæson: 3. Sæson

Jeg har mulighed for at hente denne fantastiske spanske spiller, men nu bliver jeg sku i tvivl???
Jeg har Tielemans & Saul på MC i forvejen, men regnede med at Thiago ville være dem overlegen, men han får kun 3 stjerner i rapporten.. DEAL - NO DEAL?Huh

Hvis det mod forventning skulle vise sig, at Thiago ikke slår igennem, så kan du altid sende ham videre med stor profit. Jeg ville klart hente ham. Det vil aldrig være en dårlig handel. Deal!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #544: 09 Jun 2015, 17:51 »

Hvis det mod forventning skulle vise sig, at Thiago ikke slår igennem, så kan du altid sende ham videre med stor profit. Jeg ville klart hente ham. Det vil aldrig være en dårlig handel. Deal!

Det var jo sådan umiddelbart også min tanke?? har dog sprunget mit lønbudget han får 1.4  Thumbs Up
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #545: 09 Jun 2015, 19:06 »

Spillernavn: Jese
Køb/salg: Køb
Køber (Mog): Hoffenheim
Sælger: Real Madrid
Pris: Ca. 25.000.000
Løn: Mellem 20.000.000 & 30.000.000
Mit Transferbudget: 484.000.000
Mit Lønbudget: 138.000.000
Sæson: Start 3. Sæson

Hvordan kunne jeg så nogensinde blive i tvivl? På toppen har jeg allerede Fierro og Dybala som startere.. Herudover har jeg min guldklump, Hayk Galstyan som er fremtidens mand, foruden en anden ung gut der også har massere af potentiale. Jese vil altså blive 3-4 valg på angrebsposten. På 10'er positionen har jeg Bruno Nazario som er billig og bund solid og som reserve (Men som er begyndt at blive utilfreds) har jeg Ruben Rayos som ligeledes er billig og solid.

Økonomisk set (Fordi jeg er gået meget økonomisk fornuftigt ind i savet) har mine 10'ere en samlet løn på 17.000.000 - Altså mindre end hvad Jese kommer til at tjene. Kun Dybala vil kunne matche hans løn (25.000.000). Så ud fra et økonomisk spektrum så tænker jeg nej, men han vil være en klasse backup, med tanke på jeg både skal spille CHL, BL og pokal.. Og så begynder det også at blive svært at hente forstærkninger til så billig løn, så spørgsmålet er bare om jeg skal til at omvende mig eller hvordan?

Update: Jeg har forhandlet ham ned på en rotationsrolle, med 24,75 millioner i løn. Han bliver altså klubbens 2. højeste lønnet i en rolle som reserve - Ikke helt min tidligere filosofi, men stadig en kvalitetsspiller at have rendende rundt. Men er han det værd?
« Seneste Redigering: 09 Jun 2015, 21:32 af Gilly » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #546: 11 Jun 2015, 01:28 »

Salg
Spiller: Lacazette
Sæson: Jan 2019
Køber: PSG
Bud: 410 mio samlet 250 nu og 160 over 12 mdr.
Købt ind for 102 mio i sæsonen 15/16.

Han er netop blevet utilfreds med at jeg ikke giver ham nok kampe, og jeg overvejer at give to regens chancen sammen med Munir, (Berardi) og (Dybala) som pt dækker angrebet.






« Seneste Redigering: 11 Jun 2015, 01:39 af Highbury » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #547: 11 Jun 2015, 02:13 »

Salg
Spiller: Lacazette
Sæson: Jan 2019
Køber: PSG
Bud: 410 mio samlet 250 nu og 160 over 12 mdr.
Købt ind for 102 mio i sæsonen 15/16.

Han er netop blevet utilfreds med at jeg ikke giver ham nok kampe, og jeg overvejer at give to regens chancen sammen med Munir, (Berardi) og (Dybala) som pt dækker angrebet.








SÆLG!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #548: 11 Jun 2015, 02:17 »

SÆLG!

Endte jeg også med. For kan vel næppe presse mere ud af den mand anyway, bar så irriterende at jeg måtte lade nogle af pengene gå til OL og Lacazette selv.
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #549: 11 Jun 2015, 17:21 »

Spillernavn: Daley Blind
Køb/salg: Salg
Køber: Bayern
Sælger: Man U
Pris: 190 mio. med det samme og 70 over 12 mdr.
Sæson: Januar 2. sæson

Er lidt i tvivl om jeg skal sælge selvom at det er mange penge, da han bliver brugt som rotationsspiller på den centrale midtbane sammen med Javi Martinez, Fellaini, Pogba, Tielemans, Ander Herrera og på venstre back sammen med Luke Shaw og Rojo.
Han er ligeledes blevet rigtig stærk i de mentale egenskaber hvilket gør ham til en god mentor for de unge spillere.

Hælder mest til salg men vil alligevel have lidt svært ved at lade ham gå da han kan dække så mange pladser og er en god mentor.

Hvad syntes i?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #550: 11 Jun 2015, 18:43 »

Er lidt i tvivl om hvor denne skal puttes hen.
Står pt. i en situation hvor jeg har skiftet taktik i det min nye taktik passer bedre til holdet. Nu står jeg så med det problem at et af mit saves helt store talenter som spiller CDM ikke længere passer ind i min taktik da han hverken kan spille CM defensiv eller Felt-til-felt.
Hvad ville i gøre? Sælge ham og få så meget så muligt, sælge og få så mange % af næste salg som muligt eller sælge og få en tilbagekøbsklausul?



omskol ham
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

holm8600
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #551: 11 Jun 2015, 20:13 »

Synes det rigtig mange penge for ham, men de jo alle stort set delt over 2 år. Han er ikke fast mand, så ingen tvivl om det et godt beløb for en "reserve". Eller skal jeg se om jeg kan forhandle det, så jeg får mindre i alt men mere nu og her?

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #552: 12 Jun 2015, 00:48 »

Synes det rigtig mange penge for ham, men de jo alle stort set delt over 2 år. Han er ikke fast mand, så ingen tvivl om det et godt beløb for en "reserve". Eller skal jeg se om jeg kan forhandle det, så jeg får mindre i alt men mere nu og her?



Ville skyde ham afsted nu.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #553: 12 Jun 2015, 11:37 »

Spiller: Lukaku
Mig: Manchester United
Sælger: Everton
Sæson: Januar 2018
Beløb: 440 millioner

Jeg har allerede Lewandowski (29), James Wilson (22) og en regen med et kæmpe talent (18). Jeg spiller kun med en enkelt angriber, men overvejer om jeg skal erstatte Lewandowski, der dog stadig bomber mål ind trods sin fremskredne alder. Hvad siger i? Hvis ikke jeg køber ham, får Man City ham.

« Seneste Redigering: 12 Jun 2015, 11:39 af MadzeN92 » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #554: 12 Jun 2015, 12:05 »

Spiller: Lukaku
Mig: Manchester United
Sælger: Everton
Sæson: Januar 2018
Beløb: 440 millioner

Jeg har allerede Lewandowski (29), James Wilson (22) og en regen med et kæmpe talent (18). Jeg spiller kun med en enkelt angriber, men overvejer om jeg skal erstatte Lewandowski, der dog stadig bomber mål ind trods sin fremskredne alder. Hvad siger i? Hvis ikke jeg køber ham, får Man City ham.

Med allerede tre angribere til en position så vil jeg mene at det er dumt at smide så mange penge efter endnu en mand til den position. Lewandowski kan sagtens blive ved med at lave mål for dig en del sæsoner endnu, så der ville jeg ikke være nervøs.

Har selv lige været i den situation at jeg har haft for mange til mit angreb, og det spiller altså ikke, hvilket gjorde at Lacazette røg afsted igen.
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010