home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 164848 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #510: 31 Maj 2015, 19:02 »

Havde et save med Barcalona her i fm 15 og spillede 4-5 sæson'er der, jeg synes han var fuldstændig outstanding. Og som du selv skriver vil det være en stor signing for klubben samt god erfaring til de unge. Men ja 2.5mio i ugen er en stor løn, men store spiller kræver stor løn.. Jeg havde gjort det der er stadig 2-3 måske flere sæson'er i ham i nu..

Tak for kommentaren Wink
Man fik li muligheden for at hente Scuffet i Udinese. Han er 22, Italiensk og har hørt han skulle være a star in the making. Tror jeg bruger pengene på ham.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #511: 31 Maj 2015, 19:07 »

Forstår udemærket du henter ham ind i stedet for har selv jagtet ham i mit dortmund save, hvad kan du få ham for ? de er over 500 mio når jeg vil forhandle med dem, har dog ikke presset citronen i nu Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #512: 31 Maj 2015, 19:41 »

Forstår udemærket du henter ham ind i stedet for har selv jagtet ham i mit dortmund save, hvad kan du få ham for ? de er over 500 mio når jeg vil forhandle med dem, har dog ikke presset citronen i nu Smiley

Henter ham for fornuftige 275 mio. Udinese sluttede endda i top 5 sidste sæson, men han ser frem til CHL bold i Roma Wink Har i forvejen Rulli, men han skal passe på nu jeg har fået en ny rival i stedet for Trapp Wink
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #513: 31 Maj 2015, 19:46 »

lyder til du har en rigtig stærk trup..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #514: 31 Maj 2015, 19:56 »

lyder til du har en rigtig stærk trup..

Den er på vej til at blive det, men har i dette vindue alligevel sagt farvel til spillere som Schurrle, Krejci, Mangala, Tiago og nu snart Trapp. Skal lige tage mig sammen men overvejer at smide noget op om truppen i Roma tråden på et tidspunkt.

Men kan sige det kort, har en for stor trup lige nu, og jeg har ikke lyst til at sælge nogen af dem.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2015, 19:58 af Highbury » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #515: 31 Maj 2015, 20:07 »

Datoen er 6/2-2020 og Messi er tiltænkt en plads som Angriber måske back-up

Hvad siger folket? jeg har mere end rigeligt med penge, løn budgettet er 10mio over nuværende brugt på løn, og jeg ved ikke umiddelbart hvor jeg skal forstærke. synes bare det kunne være sjovt at have Messi, dernæst kan Ronaldo(34) købes for mellem 60-90mio.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #516: 31 Maj 2015, 20:17 »

Datoen er 6/2-2020 og Messi er tiltænkt en plads som Angriber måske back-up

Hvad siger folket? jeg har mere end rigeligt med penge, løn budgettet er 10mio over nuværende brugt på løn, og jeg ved ikke umiddelbart hvor jeg skal forstærke. synes bare det kunne være sjovt at have Messi, dernæst kan Ronaldo(34) købes for mellem 60-90mio.

At give så mange penge, for så gammel en spiller, er i min verden helt hul i hovedet...

Jeg kan godt se det spændende i at hente et så stort navn til klubben, men jeg ville hellere satse på at hente den næste Messi eller Ronaldo. med mindre man kan hente dem gratis ville jeg aldrig betale så mange penge for en spiller over de 27-28 år Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #517: 31 Maj 2015, 20:20 »

At give så mange penge, for så gammel en spiller, er i min verden helt hul i hovedet...

Jeg kan godt se det spændende i at hente et så stort navn til klubben, men jeg ville hellere satse på at hente den næste Messi eller Ronaldo. med mindre man kan hente dem gratis ville jeg aldrig betale så mange penge for en spiller over de 27-28 år Smiley
Har også valgt at droppe det, netop af de årsager du pointere, ikke at jeg tror jeg kan finde den næste Messi, udover dem jeg har. Men at jeg nærmere ikke gider at "lege" med økonomien bare fordi pengene vælter ind i forest for tiden Opstemt
 - tjek mit hold ud under Nottm Forest tråden, og kom rigtig gerne med input!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #518: 31 Maj 2015, 20:25 »

Har også valgt at droppe det, netop af de årsager du pointere, ikke at jeg tror jeg kan finde den næste Messi, udover dem jeg har. Men at jeg nærmere ikke gider at "lege" med økonomien bare fordi pengene vælter ind i forest for tiden Opstemt
 - tjek mit hold ud under Nottm Forest tråden, og kom rigtig gerne med input!

Klogt træk Wink Ville også være meget imod at smide den sum efter en spiller i den alder, selvom det er Messi.
Hvor får du forresten pengene til at overveje de handler?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #519: 31 Maj 2015, 20:42 »

Klogt træk Wink Ville også være meget imod at smide den sum efter en spiller i den alder, selvom det er Messi.
Hvor får du forresten pengene til at overveje de handler?
Jeg har solgt utrolig godt, og levet meget efter at købe billigt og sælge dyrt, dernæst tror jeg også (har ikke lige lagt mærke til det) men har en mistanke om at jeg er blevet overtaget af en mand med alt for mange penge, fik pludselig 1mia ud af den blå luft.
Af stærke handler kan nævnes:

- Britt Assombalongam starte i Nottm Forest, og blev solgt for 310mio
- Francis Coquelin, købt for 14mio, solgt for 100mio
- Hirving Lozano, købt for 90mio og solgt for 360mio
- Santi Mina, købt for 3mio og solgt for 250mio
- Nicolas Leali, hentet på fri og solgt for 125mio
- Hector Bellerin, købt på fri og solgt for 180mio.
- Carlos Strandberg, købt for 5,5mio og solgt for 500mio (!!!)
- Richairo Zivkovic, købt for 170 og solgt for 425mio.

Dette var blot de mest imponerende, der er også flere handler som har givet fra 100mio til 40mio overskud.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #520: 01 Jun 2015, 20:40 »

Deal eller No Deal?



Her er lidt info om ham, han bliver betegnet som en vidunderdreng af pressen.. men 927.5 mio er mange penge for en spiller der kun har præsteret i en sæson. hentede ham for 790k i Montpellier

« Seneste Redigering: 01 Jun 2015, 20:45 af pati924 » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #521: 01 Jun 2015, 20:54 »

Deal eller No Deal?



Her er lidt info om ham, han bliver betegnet som en vidunderdreng af pressen.. men 927.5 mio er mange penge for en spiller der kun har præsteret i en sæson. hentede ham for 790k i Montpellier



Deal!

Det er godt nok mange penge Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #522: 01 Jun 2015, 21:29 »

Deal!

Det er godt nok mange penge Wink

Ja, men ca 60 procent af dem er bundet op på nogle kedelige klausuler, hvis de fx sælger ham videre hvis han fejler hos dem og derfor ikke kan opfylde dem. Men ja det er godt nok mange penge. Har ikke selv modtaget det for en spiller endnu.
Logged

mijo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #523: 02 Jun 2015, 08:57 »

Deal eller No Deal?



Her er lidt info om ham, han bliver betegnet som en vidunderdreng af pressen.. men 927.5 mio er mange penge for en spiller der kun har præsteret i en sæson. hentede ham for 790k i Montpellier



Wauw, har aldrig oplevet at nogen betaler så meget for en spiller.. Undrer mig dog ikke at det er City, der har den store pengepung fremme! crazy

Dog vil jeg foreslå dig at forhandle den en smule - blandt andet får du nok ikke meget ud af klausulen med fortjeneste af næste salg, da jeg tvivler på at nogen bruger i omegnen af en milliard (udover City!)
Logged

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #524: 02 Jun 2015, 14:47 »

Spillernavn: Hakan Calhanoglu
Køb/salg: Køb
Køber: Arsenal
Sælger: Leverkusen
Pris: Ukendt
Sæson: 3. sæson

Spillernavn: Griezmann
Køb/salg: Køb
Køber: Arsenal
Sælger: Atletico
Pris: Ukendt
Sæson: 3. sæson

Søger en indvendig angriber, med udgangspunkt på den venstre fløj.

I må gerne dele ud af egne erfaringer og evetuelle købspriser, tak.
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010