home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Ukendt dansker overtager Newcastle United!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ukendt dansker overtager Newcastle United!  (Læst 4475 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« : 08 Nov 2006, 12:44 »

Pressemøde på St James Park




Den samlede europæiske fodboldpresse var samlet på St James Park i dag da der var indkalt til stor pressemøde vedrørende klubbens fremtidige drift. Der stod flere punkter på dagsordenen, første mand på talerstolen var Freddie Shepherd.

Kære fans, spillere, klubmedlemmer og pressefolk, da jeg ikke længere føler at jeg er i stand til at drive Newcastle United og opretholde vores ambitionsniveau, så har jeg valgt at trække mig fra posten som formand i klubben fra dags dato. Jeg har solgt størstedelen af min aktiemajoritet til en dansk rigmand. Han er ikke nogen Roman eller nogen Malcolm Glazer, han elsker Newcastle mere end noget andet og har fulgt klubben i snart 14 år, og jeg ved at han har både ambitionsniveau og midler til igen at føre os op i tabellen. Han hedder Michael Søgaard, han er 24 år og jeg håber i tager godt imod ham. Tak!

Jeg kom ind på den store platform hvor pressemødet var arrangeret, en meget underlig fornemmelse, men hvad der var endnu mere underligt var at se pressen, journalisterne kiggede bare dumt, som om de tænkte "Hvem fanden er ham?". Jeg satte mig i stolen ved siden af Freddie.

Tak for de pæne ord Mr. Shepherd. Velkommen her til St James til jer alle sammen, jeg skal i fremtiden stå i spidsen for Newcastle United, som Freddie sagde, så har jeg igennem en årrække været kæmpe Newcastle fans og det er en stor drøm der går i opfyldelse i dag, og med tiden håber jeg at i kan leve med at have en så ung klubejer. Det er ingen hemmelighed for nogen i Newcastle eller for jer som er til stede her i dag  at Newcastle ikke har præsteret ret meget sportsligt de seneste år, det er min plan at ændre på dette, med lidt hjælp fra en god manager, som i skal møde om lidt, så skal det nok lykkedes os at komme helt til tops inden for en nær fremtid. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg økonomisk vil gøre hvad der skal til for at opnå dette mål, uden dog at ville lege Chelsea, men der vil i de næste 2 måneder komme nye ansigter til, både i trænerstaben og i spillertruppen. Men nok om det, nu til det mange af jer, måske er mest spændt på, vores nye manager. I kender ham allesammen, han er en Geordie legende, vores mest scorende spiller nogensinde, den mest scorende spiller i Premier League, han vandt aldrig et trofæ med klubben, men nu er han her igen, og denne gang går han ikke uden. Mine damer og herrer, Alan Shearer!

Shearer kommer ind og sætter sig.

Tusind tak for denne modtagelse, det er en stor ære for mig at sidde her, at stå i spidsen for Newcastle United i en tid hvor alting forhåbentligt ser lysere ud og hvor i fans igen kan glæde jer til at komme her. Det krævede en del overtalelse fra Mr. Søgaard, men jeg er ikke i tvivl om at det er det rigtige valg, klubben er ganske enkelt for stor til at ligge i midten af tabelle, vi hører til i minimum top5, og der skal vi også nok ende. Jeg ser det som en kæmpe fordel at jeg har spillet med de fleste af disse spillere, jeg kender deres svagheder og styrker og jeg ved hvor truppen skal forstærkes. Det vil vi arbejde på i de kommende måneder. Men det er godt at være tilbage, Newcastle vil altid være min klub.

Nogen spørgsmål?

Mr. Søgaard, hvordan har de i så en ung alder fået en så stor formue, £1.000.000.000m ifølge flere aviser?

Et meget succesrigt parløb med en god ven med en masse aktier i en masse firmaer samt opkøb af andre firmaer, og med hensyn til beløbet, så skal du ikke tro på alt hvad du hører.

Alan, hvad hvis nu det ikke går godt?

Det har jeg valgt ikke at tænke på, ellers kunne jeg lige så godt have sagt nej.

Alan, når du ser den nuværende trup, hvor skal den så forstærkes?

Det er ingen hemmelighed for jer, for fansene eller for alle andre fodboldinteressered e at vores forsvar ikke just er skræmmende, så det er klart at jeg vil forstærke os på den front.

Mr. Søgaard, hvad er ambitionerne for denne første sæson?

Al begyndelse er svær og det bliver nok næppe til et mesterskab, men vi satser på en placering der giver europæisk deltagelse i næste sæson.

Vi vil hermed godt sige tak fordi i kom, der skal nok blive anledning til flere af disse møder  Wink


Alan Shearer, som de flester kender ham. Nu ny manager for Newcastle United

 
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #1: 08 Nov 2006, 12:55 »

må jeg se et SS af dig som bestyrelsesformande n?? god blog ind til videre Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #2: 08 Nov 2006, 12:57 »

meget spændende glæder mig til mere
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #3: 08 Nov 2006, 12:59 »

fuck, hvor bliver de her blogs ringere og ringere...

Slap af fckbo.. giv drengen/manden en chance... og hvis du er utilfreds hvorfor læser du så bloggerne herinde?? ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #4: 08 Nov 2006, 13:01 »

Fordi der har været mange gode og velskrevne blogs.. Og har nydt at læse dem.. Men her på det sidste er der kommet så mange, der kun skriver lidt og så forsvinder igen.. Mens andre blogs er knap så gode..
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #5: 08 Nov 2006, 13:03 »

Fordi der har været mange gode og velskrevne blogs.. Og har nydt at læse dem.. Men her på det sidste er der kommet så mange, der kun skriver lidt og så forsvinder igen.. Mens andre blogs er knap så gode..

Ja ja.. det er jo DIN mening.. men sådan nogle kommentarer som den første "fuck ..." det er ikk rimeligt.. sådan noget holder man for sig selv.. crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #6: 08 Nov 2006, 13:11 »

http://img209.imageshack.us/my.php?image=staffwu6.jpg

Man kan ikke gå ind på en chairman, så du må nøjes med dette FCK88.

Logged

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #7: 08 Nov 2006, 13:14 »

Go on you can do it mr. Shearer
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #8: 08 Nov 2006, 13:21 »

http://img209.imageshack.us/my.php?image=staffwu6.jpg

Man kan ikke gå ind på en chairman, så du må nøjes med dette FCK88.


Det er udemærket.. Hvor mange penge har du så at gøre godt med siden du SELV er chairman?? Peace crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #9: 08 Nov 2006, 13:57 »

Fredag den 7 juli, blev der i Nyon trukket lod til diverse europæiske turneringer, heriblandt også Toto Cuppen, hvor i vi jo befandt os, modstanderen blev ukrainske Dnipro, som vi skulle møde den 15 og 22 juli.


Første kamp var på hjemmebane, og det blev en halvkedelig affære, som vi vandt 1-0, tydeligt at se at sæsonen kun lige var startet, Scott Parker scorede det enlige mål kort efter pausen.  Der var chancer til mere, men 1-0 er vel godkendt. Man of the match blev Dnipros Andrey Rusol, som de fleste kender fra Ukraines VM hold.

Anden kamp blev lidt mere dramatisk, flere af spillerne var helt kørt flade efter en venskabsturnering i midtugen, men Obafemi Martins kunne alligevel give Dnipro dødsstødet i midten af første halvleg. Der skulle dog komme unødvendig dramatik da Scott Parker efter en dum tackling modtog sit andet gule kort lige før pausen, men Dnipro blev aldrig farlige og det var tættere på 2-0 end på 1-1. N'Zogbia blev fortjent man of the match. Vi er dermed videre til 2 kval. runde i UEFA cuppen.

Søndag den 23 juli måtte vi igen åbne dørene for fodboldpressen. Anledningen var en væsentlig forøgelse af trænerstaben samt 3 nye spillere i truppen. Først de nye medlemmer i trænerstaben. Franco Baresi (Milan), Ricardo Muniz (Tottenham), Angelo Antenucci (Var ledig), Dave Shannon (Liverpool), Tony Colbert (Arsenal), Claudio Gaudino (Inter) og Rui Faria (Chelsea). Yderligere er der blevet tilføjet 2 nye fysioterapeuter til klubben, David Wales (Arsenal) og Dean Kenneally (Liverpool). Fælles for dem alle, er at de er topnavne indenfor deres områder og vi mener nu at vi har et fint fundament i den daglige træning samt i behandlingen af skadede spillere.

På spillerfronten kunne vi præsentere 3 nye forsvarsspillere. Petri Pasanen er hentet i Werder Bremen for knap 80 mio. kr. Han har skrevet under på en 5 årig kontrakt og han er primært henvendt til midterforsvaret. Cristian Zaccardo og Andre Barzagli er hentet i Palermo for knap 250 mio. kr. Barzagli er midterforsvar og kendt fra det italienske landshold. Zaccardo er højreback og også kendt fra det italienske landshold. Med disse 3 indkøb føler vi os nu godt rustet defensivt og vi håber på at de 3 hæver niveauet hos de andre forsvarsspillere i truppen.


Zaccardo og Barzagli fotograferet under en landsholdssamling




Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #10: 08 Nov 2006, 13:59 »

Det er udemærket.. Hvor mange penge har du så at gøre godt med siden du SELV er chairman?? Peace crazy

Godt 350 mio. kr.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #11: 08 Nov 2006, 14:04 »

rolig fckbo bloggen er startet op « : I dag kl. 12:44:59 » og mit ur viser 14:03 så det er da ikk så slemt
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #12: 08 Nov 2006, 14:27 »

Modstanderen i 2 kvalifikations runde i UEFA cuppen blev SV Mattersburg fra Østrig, første kamp i Østrig 10 august og anden kamp i Newcastle 14 dage senere. Alt i alt en fin lodtrækning med en god mulighed for videre avancement.

3 spillere er i denne uge blevet udlejet, det drejer sig om Alan O'Brien til Oldham, Matty Pattison til Sheffield Wednesday og Liam Atkin til Cardiff.

Den 10 august var det så tid til første kamp mod Mattersburg, på forhånd havde vi ikke den store viden om holdet, men vi forventede at de var væsentligt dårligere end Dnipro, og de forventninger viste sig at holde stik, trods fremragende forsvarsspil af dem i store dele af kampen, lykkedes det os at vinde 3-0 på mål af Emre, Luque og Martins. Samtidig var det første kamp hvor både Zaccardo, Barzagli og Pasanen startede inde, og det gjorde de ret godt, de holdt Mattersburg nede på bare 2 afslutninger. N'Zogbia blev igen man of the match.

Dagen gav også anledning til endnu en god nyhed, vi kunne nemlig offentliggøre at vi fra dags dato har lavet en samarbejdsaftale med K Sint-Truidense SV fra Belgien. Vi får forkøbsret på deres spillere samt mulighed for at sende vores spillere på lejeophold i Belgien. De får så til gengæld en række økonomiske goder ud af det.



Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #13: 08 Nov 2006, 14:49 »

Den 19 august var det blevet tid til den første store test for mig og Shearer, nemlig første liga kamp hjemme mod Wigan, før kampen kunne vi i øvrigt annoncere at Tim Krul, Paul Huntington og David Edgar var taget til Belgien på 1 årige lejeaftaler med Sint Truiden.

Kampen blev lidt af et mareridt, og det var skræmmende så stor forskel der var på præstationen fra de forgående europa cup kampe. Wigan kom hurtigt foran 1-0 og havde os næsten presset ned over egen baglinje, men vi fik udlignet ved Martins, ret ufortjent. Stillingen 1-1 holdt til pausen. Efter pausen kom Wigan igen foran, og hvad der var endnu værre, Martins måtte bæres fra banen. Ind kom Ameobi, Emre blev også skiftet ud for Dyer. Men minuttet efter fik vi udlignet ved netop indskiftede Ameobi, Luque gjorde det til 3-2 få minutter senere, men Wigan fik fortjent udlignet til 3-3 kort før tid. Efter kampen viste det sig at Martins ville være ude de næste 3 måneder, ikke positivt, når vi i forvejen har Owen ude resten af sæsonen. Men håber Shearer har talt med store ord efter kampen, for især forsvaret var virkeligt dårligt.
Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Ukendt dansker overtager Newcastle United!
« Svar #14: 08 Nov 2006, 14:58 »

fuck, hvor bliver de her blogs ringere og ringere...
,


Du kan slet ikke tillade dig at sige sådan noget , når det er en rigtigt fed blog.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010