home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?  (Læst 1959 gange)
Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
« : 27 Feb 2015, 13:15 »

Er jeg den eneste som er pisse træt af at de har ændret valutaen i spillet? Førhen så stod der fx ved lønninger DKK 14.500 pr. uge, nu er det ændret til kr14K, for det første så ser det mega grimt ud, for det andet, så er det pænt træls, når man har tidligere har haft det anderledes. Er der nogen som ved om det kan ændres tilbage til det gamle?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
« Svar #1: 27 Feb 2015, 13:32 »

Er helt enig med dig, det er mega grimt. Der er desværre ikke noget at gøre, medmindre du ændrer spillet til engelsk. Så står der stadig DKK.
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
« Svar #2: 27 Feb 2015, 15:25 »

Er helt enig med dig, det er mega grimt. Der er desværre ikke noget at gøre, medmindre du ændrer spillet til engelsk. Så står der stadig DKK.

Åndsvagt Skuffet
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
« Svar #3: 27 Feb 2015, 19:44 »

Du kan også gå ind i indstillinger.

Under generelt trykker du "Flere formatindstillinger" og under punktet "Finanser" kan du ændre positiv til 1000 £, den står som standard på £1000 og det derfor det står på denne grimme måde efter opdateringeren. Det virkede for mig
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
« Svar #4: 27 Feb 2015, 20:22 »

Du kan også gå ind i indstillinger.

Under generelt trykker du "Flere formatindstillinger" og under punktet "Finanser" kan du ændre positiv til 1000 £, den står som standard på £1000 og det derfor det står på denne grimme måde efter opdateringeren. Det virkede for mig

Det gjorde det lidt bedre, men det irritere mig godt nok helt vildt, at de har ændret lønninger til fx 18K kr i stedet for 18.000 Kr
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
« Svar #5: 27 Feb 2015, 20:38 »

Hvorfor? Om der står et K eller tre nuller er vel ligemeget?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
« Svar #6: 27 Feb 2015, 21:15 »

Du kan også gå ind i indstillinger.

Under generelt trykker du "Flere formatindstillinger" og under punktet "Finanser" kan du ændre positiv til 1000 £, den står som standard på £1000 og det derfor det står på denne grimme måde efter opdateringeren. Det virkede for mig

Det gjorde jeg også først, men det synes jeg gør det mere forvirrende, når der er mange tal under hinanden. Jeg har sat det op som £ 1000, så der kommer et mellemrum, men så valuta stadig står før tallet.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Valuta ændret - hvordan får jeg det gamle tilbage?
« Svar #7: 27 Feb 2015, 21:28 »

Skriv til Si..., jo flere der påpeger det samme "problem", jo større er chancen for at de ændre det tilbage..., det ville jo ikke være første gang de rent faktisk lyttede til deres forum på SI..., er sket flere gange gennem tiden...

Så skriv til dem hvad problemet er, og få flere til at støtte op under det. Det er jo en ganske lille ting, så vil ikke betyde det store i deres spil ændring..., kan jo reelt være en fejl nu. Hvem ved.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010