home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Los Colchoneros #4
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Los Colchoneros #4  (Læst 2780 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Los Colchoneros #4
« : 25 Feb 2015, 19:15 »


Atlético de Madrid



Efter mit sidste forsøg gik i vasken pga. harddisken stod af, har jeg valgt at prøve igen. Denne gang bliver det hele meget anderledes. Bloggen som i kan se kommer til at omhandle At. Madrid. Grunden til mit valg er faldet på dem, er fordi jeg syntes det er et spændende hold. Efter deres store succes både i ligaen men også i Champions League sidste sæson, så vælger jeg at kaste mig over dem. Jeg gjorde det samme tilbage i FM 2013, hvor jeg valgte at være Malaga, pga. deres præsentationer.

At. Madrid har længe ligget bagved de store Real og Barcelona, det skal der laves om på nu hvor Diego Simeone ikke kunne. Selvfølgelig gjorde ham og hans hold det pisse godt sidste sæson, men ellers har der bare stået Real Madrid og Barcelona på den.

At. Madrid er som sagt en spansk fodboldklub som husere i den spanske hovedstad Madrid. Klubben blev stiftet i 1903. Klubbens stadium hedder Vicente Calderon og har plads til 54.851. Jeg glæder mig til vi rykker over til vores nye stadion Estadio La Peineta som har en kapacitet på 70.000.

Jeg kommer med en helt ny stil som jeg prøvede i mit Monaco save, og syntes det skulle være værd at prøve i det spanske. Igennem mit Monaco save har jeg skiftet rigtig meget taktik, og det skal være nok, jeg føler endelig at jeg har fundet en taktik, jeg kan stå inde for. Taktikken har indtil videre kastet af sig, 1x Ligue1 - 1x Champions League - 1x Fransk Pokalcup. Så vil mene at den skulle være klar.




Velkommen til en blog om Atlético Madrid
« Seneste Redigering: 27 Feb 2015, 02:40 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Colchoneros #3
« Svar #1: 26 Feb 2015, 02:25 »

Interessant med en Madridista der blogger om lokalrivalerne. Nu har du vel ikke bare tænkt dig at rive klubben nede indefra? Spøg til side, så ser det ganske flot ud indtil videre. Jeg vil forsøge at følge med her, når jeg ikke lige har travlt med at slå Real Madrid i mit Barcelona-spil. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Gungner
Gæst
 
Sv: Los Colchoneros #3
« Svar #2: 26 Feb 2015, 02:49 »

Tror (uden at svinge studenterhatten) at han mener at det bliver interessant at se en Real fan blogge om Atletico, og at han håber at du ikke skyder klubben i sænk med vilje fordi du er Real fan Tunge
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Colchoneros #3
« Svar #3: 26 Feb 2015, 02:57 »

Tror (uden at svinge studenterhatten) at han mener at det bliver interessant at se en Real fan blogge om Atletico, og at han håber at du ikke skyder klubben i sænk med vilje fordi du er Real fan Tunge

Sving du bare løs med din hat, for du har ganske enkelt helt og aldeles ret i din antagelse. Wink

Nå på den måde. hehe, det ville da være et kedeligt spil hvis man ville det  Wink

Ja, selv hvis jeg startede et spil med Real Madrid, ville jeg selvfølgelig også gå efter at vinde det hele. Football Manager får konkurrence-genet op i de fleste af os, selv hvis man træner en klub som man ikke er fan af i den rigtige verden.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros #3
« Svar #4: 26 Feb 2015, 03:10 »

Citat
Ja, selv hvis jeg startede et spil med Real Madrid, ville jeg selvfølgelig også gå efter at vinde det hele. Football Manager får konkurrence-genet op i de fleste af os, selv hvis man træner en klub som man ikke er fan af i den rigtige verden.

Det er nemlig det, det gør! Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Colchoneros #3
« Svar #5: 26 Feb 2015, 08:15 »

Er selvfølgelig med her. Favoritklubben i Spanien skal da følges, husker selv min egen blog om dem for et par år siden, det er en herlig klub. Smiley
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010