home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Månedens anbefaling
| | |-+  Stoke City - februar
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Stoke City - februar  (Læst 4037 gange)
Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Stoke City - februar
« : 23 Feb 2015, 13:40 »



Stoke City Football Club

” But can they do it on a cold wet Wednesday night in Stoke?”


Det er koldt, det regner og der er lang vej hjem. Kun få udebanefans har taget den lange tur til kampen. Det her er stedet, hvor man kan opleve noget af det mest autentisk hårdt-spillet britisk fodbold i Premier League. Mange vil sikkert mene, at det hører til en svunden tid, men det viser sig gang på gang at kunne føre til store præstationer. Især imod hold der er præget af små tekniske spillere, frem for mere fysiske briter.


Som manager vil man på disse kanter ofte kunne få mest ud af at satse på standard situationer, samt kontrolleret kontra spil. Måder hvorpå man kan straffe en angrebsivrig modstander. Man kan dog frygte, at den defensive tilgang kan blive en akilleshæl, hvis modstanderen har medbragt en spillestil der kan prikke hul i betondefensiven. En bekymring der kan få én til at overveje en omlægning af spillestilen, hvis man har mod på en længerevarende forandringsprocess.



Klub baggrund:
Klubben blev dannet tilbage i 1863, hvilket gør klubben til den næstældste professionelle klub i verden, kun overgået af Notts County. Klubben har hjemme i byen Stoke-on-Trent og spiller deres hjemmekampe på Britannia Stadium. Stadionet der blev bygget i 1997 har plads til 27.740 tilskuere, og blev afløseren for Victoria Ground efter 119 år. Klubben kom i 2008 tilbage i Premier League efter en pause på hele 23 år. En liga som de endnu ikke har vundet, og sidst klubben var lige ved at vinde en titel var i 2010-11, hvor det blev til en andenplads i FA-Cuppen. Holdet har tilnavnet The Potters, som er opstået på baggrund af byens industri. De spiller i røde og hvid stribede trøjer, og har deres rivalisering med West Bromwich Albion og Wolverhampton Wanderers.


Stoke City i FM:
Ifølge FM er ærkerivalerne Port Vale, Crewe og Arsenal. Hvoraf jeg i egne saves med Arsenal også altid har en stor kamp, når jeg møder The Potters. Med de to yderligere rivaler nævnt ovenfor er der rigeligt med rivaler i de øverste rækker af engelsk fodbold. En rivalisering der gør, at man bør udnytte de gode faciliteter som klubben har til rådighed. For set i forhold til klubbens anseelse, så har de glimrende faciliteter. Der kan dog og bør sættes ind på at forbedre ungdomsrekruteringe n, som halter en del efter hvad man kunne ønske.





Alt efter hvilke forventninger man har til sæsonen, kan man opnå et transferbudget mellem 28-39 mio DKK. Lønbudgettet er dog fastsat til 8.54 mio, som kun lige nøjagtigt dækker de udgifter, som man allerede har i klubben. Derfor bør man overveje, hvorledes der kan reduceres i dette budget. Der er om muligt nogle spillere man kan sælge fra, alt efter hvilken taktik man lægger for dagen. Eksempelvis er der Palacios som allerede er sat til salg fra spillets start. Et salg ville give hele 420K fri i budgettet om ugen.





Truppen indeholder som end også en ganske fornuftig stamme af spillere, som man kan bygge holdet op omkring. I målet har man Begovic, og foran ham er der et godt makkerpar i de to store drenge, Huth og Shawcross. På midtbanen har man nogle spændende spillere i Charlie Adam, Arnautovic og Walters.  Helt fremme vil et makkerpar med Diouf og Crouch også kunne levere mål. Så der er bestemt mulighed for at stille i den klassiske 4-4-2, men man kan også med lidt tilpasning af holdet få en glimrende 4-3-3 i gang. Desuden så har klubben allerede lejet Moses (Chelsea) og Assaidi (Liverpool), som vil passe fint ind i en 4-3-3 formation.

- Skrevet af Highbury -
« Seneste Redigering: 23 Feb 2015, 17:48 af Sulo » Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoke City - februar
« Svar #1: 23 Feb 2015, 15:36 »

Fantastisk med sådanne "guides".

Selvom jeg ikke decideret er fan af ideen om at være Stoke, er jeg i den grad fan af konceptet med "månedens anbefaling"..

Fedt Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Stoke City - februar
« Svar #2: 23 Feb 2015, 15:47 »

Fantastisk med sådanne "guides".

Selvom jeg ikke decideret er fan af ideen om at være Stoke, er jeg i den grad fan af konceptet med "månedens anbefaling"..

Fedt Peace

Helt enig med hensyn til selve konceptet!! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Stoke City - februar
« Svar #3: 23 Feb 2015, 15:58 »

Kan helt klar anbefale Stoke. Har haft mit bedste spil i FM 15 med dem. 2 mesterskaber, hvor det første kom allerede i anden sæson.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoke City - februar
« Svar #4: 23 Feb 2015, 16:18 »

Tak du har lige fået mig igang med Stoke..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stoke City - februar
« Svar #5: 23 Feb 2015, 17:26 »

Dejligt at høre den positive feedback. Jeg er igang med at udarbejde endnu en anbefaling, og vil så prøve at holde den i samme stil og længde.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Stoke City - februar
« Svar #6: 26 Mar 2015, 12:03 »

Venter i spænding på næste anbefaling! Smiley  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010