home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Malaga C.F
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Malaga C.F  (Læst 1605 gange)
Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Malaga C.F
« : 09 Feb 2015, 16:10 »

Kan ikke finde Malaga på kluboversigtstråden, så nu opretter jeg selv tråden :-)

Jeg er i skrivende stund godt i gang med 2. sæson med Malaga og jeg synes, at det er et rigtig spændende - og udfordrende - hold at spille med. Udfordringen er især klubbens økonomi, der ikke er overbevisende. Transfer- og lønbudget er i hvert fald begrænset fra starten af spillet. Pga. den skrantende økonomi valgte jeg i starten af 1.sæson at skille mig af med tre spillere, der alle nok kunne have fået en plads på holdet. Samu, Recio og Sergi Darder - i alt en indtægt på 48 mio. Af spillere der kom til klubben ved spillets start er den mest nævneværdige, Joao Periera fra Valencia. Han blev købt for 13 mio og har siddet solidt på pladsen som højre back lige siden.

Spillede en rigtig fin første sæson, hvor jeg endte på 5. pladsen. Kæmpede en stor del af sæsonen en hård kamp med Valencia og Real Sociedad om den CHL-givende 4.plads - Valencia endte med at vinde kampen.. Der gik rigtig mange mål ind på mig (havde et af de fem dårligste forsvar i La Liga), men til gengæld scorede jeg også rigtig rigtig mange. Kun R. Madrid og Barcelona scorede flere mål end mig. I det offensive spil var min frontangriber Juanmi en stor, stor succes. Han scorede 34 mål i La Liga, ligesom at Luis Alberto (lejesvend fra Liverpool) var helt fantastisk i oplæggerens rolle (18 assists i ligaen).

Sæson 2 er startet rigtig fint selvom jeg ikke fik særlig mange penge at gøre godt med i sommerens transfervindue. Jeg valgte bl.a. at sælge min 1. målmand Ochoa for at skaffe penge til forstærkninger andre steder på banen, hvor jeg tænkte, at det var mere nødvendigt. Jeg havde Kameni og en ung talentfuld 19-årig som back-ups, så synes jeg var godt besat på den position. Af nævneværdige indkøb/låneaftaler i 2. sæson kan nævnes Afellay (fri transfer), Luis Alberto (lån forlænget), Lacina Traore (lån fra Monaco), Zlatko Junuzovic (fri transfer fra Werder B). Efter 10 kampe i den nye sæson ligger jeg på 3. pladsen kun overgået af de suveræne hold, Real Madrid og Barcelona. I Europa League er der gode muligheder for at gå videre.

Startopstilling sæson 2:

Kameni

J. Periera, Velazquez (ung centerforsvar fra Atl. Madrid), Flavio Ferriera og Antunes

Camacho, Junuzovic

Jonathan Zonga (kommet fra Almeria på fri), Luis Alberto, I. Afellay

Juanmi

Jeg glæder mig at spille videre på mit Malaga-save og håber at andre har forsøgt sig med dem og vil komme med deres inputs eller har fået lysten til at prøve holdet, der for få år siden satsede helt vildt på at blive et storhold i Spanien, men siden har skåret gevaldigt ned på budgetterne...
Logged

Odense Boldklub!

Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Malaga C.F
« Svar #1: 10 Feb 2015, 20:35 »

Jeg er nu præcis halvvejs inde i sæson 2 i mit Malaga-save. Jeg er stadig placeret på 3. pladsen, hvilket simpelthen ikke kan være bedre på nuværende tidspunkt med tanke på Real og Barcas suverænitet.. Jeg er 9 point foran Atl. Madrid, så klubben begynder så småt at drømme om CHL-bold i næste sæson..

Jeg kom videre fra Europa League-gruppen som 2'er efter Napoli. Jeg har trukket Tottenham i første knockout runde, så det ser lidt svært ud. Jeg er stadig med i den i spanske cup-turnering..

Jeg har ophævet lejekontrakten med Lacina Traore, da jeg lige har hentet Werder Bremens Franco di Santo. Jeg købte ham via "køb nu" til en fornuftig pris. Di Santo skal være back up for Juanmi, der stadig scorer rigtig mange mål. Jeg håber, at lande handle med Asmir Begovis og Eder Balanta - begge i handler i forbindelse med kontraktudløb. Generelt er pengene stadigvæk forholdsvis små, men jeg synes det begynder at se lysere ud..
Logged

Odense Boldklub!

Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Malaga C.F
« Svar #2: 10 Feb 2015, 20:45 »

Hmm... Tingene kan hurtigt ændre ting - Asmir Begovic skrev ny kontrakt med Stoke, Balanta vil gerne til klubben, men jeg mangler penge og jeg har lige trukket Real Madrid i den spanske cup..
Logged

Odense Boldklub!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010