home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Stoke
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Stoke  (Læst 3464 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Stoke
« : 06 Feb 2015, 15:32 »


Synes vi mangler en tråd om Stoke. Klubben er spået en 14 plads men man besidder en trup som sagtens kan gå i top 10 hvis man finder den rigtige taktik. Desuden har man også lidt penge at gøre godt med. Kan fortælle at jeg har hentet David Pavelka, Andreas Christensen, Nicolaj Thomsen, Deli Alli og Vojtech Kubista. Ud er røget Peter Crouch, Stephen Ireland, Wilson Palacio, Glenn Whelen og Andy Wilkerson.

Har indtil videre spillet 13 kampe og ligger på en fornuftig sjette plads. Bruger Westers Gung-Ho taktik og det fungere nogenlunde. Lukker en del mål ind, men scorer tilgengæld også en del. Vender tilbage når jeg har færdig spillet sæsonen og overstået næste transfervindue.
« Seneste Redigering: 06 Feb 2015, 15:47 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Stoke
« Svar #1: 07 Feb 2015, 15:23 »

Så er første sæson færdig med Stoke og hvilken en. Vi endte sæsonen på en fjerde plads foran City, så den står altså på Champions League næste år. Jeg startede sæsonen meget godt og lå nummer tre efter femten runder men i januar gik vi ned og røg helt ned på en niende plads. Tror det var savnet af Diouf som var til ANC. Da han kom tilbage spillede vi forrygende og vi sluttede sæsonen stærkt af, og endte altså på en fjerde plads. I FA cuppen røg vi ud i femte runde til City, mens vi i liga cuppen gik hele vejen og slog Chelsea i finalen, så den første titel er altså også kommet i hus. Sæsonens spiller var Anautovic som spillede forrygende. Ellers kan Kubista og Thomsen også nævnes som positive tilføjelser.

Til den nye sæson er der sket en del. Først sikrede jeg mig Zakkari Bakkali på fri transfer. Regner med at han går direkte ind på venstrekanten og erstatter Assaidi. Vi har igen lejet Victor Moses. Regner dog med at han skal være backup for Bakkali. Vi har også sikret Bakkalis landsmand Youri Tielemans. Regner med at han overtager pladsen for Geoff Cameron. Cameron var rigtig god sidste sæson, men tror mere det er taktikken end hans talent. Tænker jeg lige så godt kan give Tielemens så mange kampe som mulig da han bliver klasse.

Walters kontrakt udløb og ham gad jeg ikke forlænger med, så vi skulle bruge en backup. Her kiggede jeg mod Danmark og hentede Sisto for 24 millioner. Ingen penge for sådan en klasse spiller. Asmir Begovic var utilfreds hele sæsonen og da han kun havde et år tilbage af sin kontrakt og ingen intentioner om at forlænge var jeg nødsaget til et salg. Heller ikke det værste når man har Butland til at tage over. Men det betød at jeg skulle have en ny backup. Her hentede jeg to målmænd som skal kæmpe om den plads. Sam Johnston fra Mancheste United og Ben Amos.

Vores forsvar sidste sæson var den mest skuffende ting. Vi lukkede rigtig mange mål ind. Derfor var jeg også nødsaget til at lave forstærkninger. Synes jeg manglede en venstrebenet midterforsvar mere, da den eneste jeg har er Marc Wilson. Hvem andre end FM klassikeren Balanta kunne det være? 60 millioner og nu er Stoke i Besiddelse af en af verdens bedste midterforsvar. Regner med at sælge Robert Hurth da han er kommet i overskud. En anden der er kommet i overskud er Marc Munisea, da jeg har hentet Ryan Bertrand. Regner med at Bertrand går direkte i startopstillingen. Dette giver mig følgende startopstilling:
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Stoke
« Svar #2: 07 Feb 2015, 19:03 »

Det blev til lidt flere transfers inden vinduet lukkede. Charlie Adam, Geoff Cameron, Robert Hurth og Eric Pieters røg alle ud. Ind er kommet Nicola Murru, Ruben Loftus-Cheek. Desuden kommer Luka Jovic også til januar. Regner med han erstatter Moses som jeg kan sende tilbage.

Desuden er vi også kommet i Champions League. Young Boys blevet slået med samlet 8-1. Ligaen er staret lidt som man kunne forvente. Smadrede Sunderland, men efterfølgende har jeg tabt til Liverpool og Tottenham. Desuden er jeg havnet i CL gruppe med Basel, PSV og Real Madrid. Tror på at jeg kan gå videre.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2015, 15:18 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Stoke
« Svar #3: 09 Feb 2015, 20:33 »

Endnu en sæson spillet og hvilken en. Mesterskabet blev hentet da Chelsea smed deres føring. Skabet blev sikret i sidste spille runde mod netop Chelsae da jeg scorede i overtiden og dermed sneg mig foran dem. Vildt!

Til den nye sæson kommer Will Hughes og Sam Byram, plus en hånd fuld regens. Desuden nåede jeg også kvartfinalen i Champions League.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Stoke
« Svar #4: 10 Aug 2015, 21:02 »

Nå, så skal der sq games med Stoke! :-) Dog med lidt regler denne gang:
Må kun købe følgende slags spillere:
- Enten nuværende eller tidligere Barca-spillere. (Ja, 4 tidligere Barca-spillere i truppen allerede).
- U18 spillere (Stoke opgraderer i øjeblikket deres ungdomshold markant).
- Nuværende spillere hos vinderene af PL, Serie A, La Primera, Bundesliga, den franske liga, CL eller VM. Så spillerne skal have været med til at vinde det respektive mesterskab. (
- Spiller med update, så har Afellay og Shaqiri osv.

Min umiddelbare startopstilling vil være: Butland -  Muniesa, Shawcross, Wollscheid, Johnson - Whelan, Afellay, Bojan - Shaqiri, Joselu og Arnautovic.

Har 8m til indkøb og kunne være godt at måske få en bedre spiller end Whelan! Men lad os se om det kan lade sig gøre og stadigvæk være indenfor reglerne. Smiley
« Seneste Redigering: 11 Aug 2015, 21:52 af Saviola » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stoke
« Svar #5: 10 Aug 2015, 23:00 »

Spændende regler! Sergi Roberto plejer at blev sat til salg ret tidligt i spillet, i forhold til en en erstatning for Whelan.
Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Stoke
« Svar #6: 10 Aug 2015, 23:16 »

Han blev desværre ikke sat til salg her.

Er nået til 1. september nu.

Ud er røget Peter Odemwingie, Erik Pieters og Marko Arnautovic for samlet 15,5m

Ind er kommet Oriol Romeu fra Chelsea (tidligere Barca-spiller) for 3.1m og han skal erstatte Whelan. Paolo de Ceglie skal ind og agere backup for Marc Muniesa. Han kom fra Juventus for 750k.

2 U18 spillere er kommet ind: Juho Pirttijoki fra Finland af og George Cooper fra Crewe af.

Har self lejet en del fra Barca:Adama Traore, Sandro, Alex Grimaldo, Sergi Samper og Jean-Marie Dongou. :-D

Har 15m til indkøb men intet at  bruge det på - forsøgte at hente Samper men han forlængede istedet!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Stoke
« Svar #7: 12 Aug 2015, 13:44 »

Første halvsæson er færdigspillet og det går markant bedre end forventet.

Lå nr. 6 et godt stykke men så fandt jeg på at benytte Peter Crouch oppe foran og han har scoret 17 mål i 12 ligakampe og fået godt gang i Joselu også.

Så her den 1.feb er jeg nr. 1. Forventer self ikke at det holder, men CL bold virker realistisk, da der er 10p ned til nr.5.

Har fået lavet nogle transfers også.

Traore, Dongou og Samper er smuttet tilbage til  Barca, da Luis Enrique var utilfreds med mængden af spilletid og skal jo ikke blive uvenner med ham.

Ud er også røget Charlie Adam, Mame Diouf og Steve Sidwell for samlet 10m.

Ind er kommet en del U18 spillere: Ethan Ampadu (fra Exeter), George Green (fra Oldham), Louis Reed (fra Sheff Utd), Erik Braun (fra FCM), Gustav Engall (fra IFK), John Souttar (fra Dundee Utd).

Købt 3 ind til 1. holdet også: Sergi Roberto er kommet til fra Barca for 1.9m. Luciano Vietto fra A. Madrid for7.5m og så det vildeste scoop i form af Marquinhos fra PSG for 3.4m!

Så har solgt for 26.42m i sæsonen og hentet for 26.4m. Så et stort overskud  på £20,000!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010