home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Fra drenge til mænd #STANDBY
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fra drenge til mænd #STANDBY  (Læst 4333 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Fra drenge til mænd #STANDBY
« : 31 Jan 2015, 04:33 »


Fra drenge til mænd - FC Nordsjælland




Jeg har valgt at starte et spil op med FCN, og det så jeg som en mulighed for at lave min allerførste blog. Normalt plejer jeg ikke at spille i Danmark, og hvis jeg endelig gør, så er det altid med AaB. Jeg følte at jeg trængte til noget forandring,
så derfor er det med et nyt hold og med en blog. Jeg syntes generelt at det er små kedeligt at spille i Danmark, men er bare blevet træt af at spille i udlandet, så måtte vende 'hjem' for at finde motivationen.
Så et interview med Allan Gaarde for noget tid siden, hvor han forklarede hvorfor de unge spillere har så stor succes på den store scene i AaB.
Det med at der ikke er så langt fra U-holdet til førsteholdstruppen, syntes jeg virker ekstremt spændende koncept. Det fik mig til at tænke på, hvilken klub kunne jeg udvikle det samme koncept med, og valget blev så FCN. De satser allerede på ungdommen i dag og det viser de jo klart ved at have en gns. alder på ca 22 år.
De unge skal have en chance tidligt i deres karrierer, det er der de går fra drenge til mænd.



Velkommen til min blog om FC Nordsjælland



« Seneste Redigering: 02 Feb 2015, 20:49 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #1
« Svar #1: 31 Jan 2015, 04:58 »

Haps
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #1
« Svar #2: 31 Jan 2015, 08:08 »

Skønt koncept! Kigger med!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #1
« Svar #3: 31 Jan 2015, 12:16 »

im in!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Fra drenge til mænd #1
« Svar #4: 31 Jan 2015, 13:22 »

Jeg læser med! Thumbs Up
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #2
« Svar #5: 31 Jan 2015, 15:02 »


Fra drenge til mænd - FC Nordsjælland


GENNEMGANG AF SPILLERMATERIALE.


Jeg har kigget på det spillermateriale som jeg har tilrådighed, både på 1. holdet, Reserveholdet og U-19 holdet. U-19 holdet, var mildest talt dårligt. Spillerne havde max halvanden stjerner både i CA og PA. Derfor valgte jeg at tage afsked med alt hvad der var der fra starten af.
Jeg så at der var spillere der rendte rundt på reserveholdet, som kunne spille en rolle på mit U-19 hold. Derfor rykkede jeg de fleste spillere som jeg ikke kunne bruge på førsteholdet ned, så de kunne få den spilletid som gør at de kan komme i betragtning på førsteholdet.



Disse 4 spillere er dem jeg har valgt at fremhæve. De  første 3 er ikke just spillere, som udståler stort potentiale, men jeg tror på mine drenge. De er rykket ned på mit U-19, hvor de skal folde sit talent ud, og forhåbentligt skal gøre sig gældende på førsteholdet om nogle år. Marcus er rykket ned fra førsteholdet, da han mangler lidt træning og kampe før han er klar til at tørne ud for senior holdet



Førsteholdet har 3 skader, hvor 2 af dem er spillere som var tiltænkt en start plads. Lasse Petry er skadet i 7-8 måneder, pga. en skadet knæskal. Anders Christiansen er ude i op til 3 måneder pga. en virus. Derfor er der blevet plads til et par lovende talenter. Christian T. Køhler & Mathias Hebo Rasmussen , er 2 spiller som kan forvente rigtig meget spilletid i løbet af sæsonen. Christian er tiltænkt at være fast mand på den defensive midtbane, indtil Lasse er klar igen. Mathias skal spille på den centrale midtbane indtil Anders er på dupperne igen. Jeg føler han er den mest kompetente til jobbet ved siden af Vindgaard. Så jeg glæder mig at følge deres udvikling.

Jeg har valgt at benytte en taktik, som jeg selv har praktiseret i Monaco. Taktikken er en 4-1-4-1 og jeg føler faktisk at taktikken passer okay til det jeg har at gøre med. Jeg har valgt at fokusere på at spillerne skal spille korte afleveringer, men samtidig skal de slå den i dybden, hvis det er muligt. Nordsjælland er jo ikke en klub der har de store folk, så derfor skal vi smække bolden indover, hvor vi har et par hurtige spillere der forhåbentligt kan komme først på bolden. Udnyt fløjene er også en del som der skal være stor fokus på, da de både skulle være farlige selv, eller komme frem til et indlæg. Spil bredere er også en ting jeg har valgt, da jeg nu har så stor fokus på at mine fløje skal være farlige, og de bliver de, når spillet bliver bredt ud. Der kan fløje enten søge ind i banen langt udefra, ellers har vi jo et par hurtige backs der kan støtte dem. Skærm mere af har jeg valgt fordi vi skal være på vagt hvis modstanderne skulle lave fejl. Den sidste ting som jeg har valgt, er at mine spillere godt må være udfordrende, og der tænker jeg især mine fløje, de skal simpelthen hele tiden angribe modstanderes back, de skal altid være en trussel og det tror jeg også de bliver.


Hvis i kigger på min start 11'er er der ikke de store overraskelser, udover de 2 talenter som har fået chancen pga. skader. Mtiliga er ved at være en halv gammel. han 33 år, men han er stadig den bedste mulighed jeg har på denne position, men der er nogle spændende talenter som skal presse ham, og forhåbentligt skal de tage ved lærer af ham, da han jo er en rutineret herre. Mit aller svageste punkt er nok min højreback, der har jeg Mark Gundelach og Mikkel Hansen, som er 2 unge gutter og derfor får de også chancen. De har godt nok ikke de bedste forsvars stats, men de er hurtige og forventer de kan bidrage til store deler af spillet.

« Seneste Redigering: 31 Jan 2015, 15:15 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #1
« Svar #6: 31 Jan 2015, 15:59 »

I'm in Smiley Det blir hyl
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #1
« Svar #7: 01 Feb 2015, 16:32 »

Skønt koncept! Kigger med!
Ja det er et super koncept syntes jeg. Tak Smiley
im in!
Fedt!

Jeg læser med! Thumbs Up
Fedt du over er med på vognen! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #1
« Svar #8: 01 Feb 2015, 16:33 »

I'm in Smiley Det blir hyl


Det bliver mega hyl!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #1
« Svar #9: 02 Feb 2015, 20:48 »

Pisse træls. Min harddisk stod af og har mistet alt på computeren. Syntes sgu jeg har haft rigtig mange problemer for tiden med den forbandede PC. Men jeg får købt ny harddisk i morgen også må vi se om jeg får startet på bloggen igen. Nåde heldigvis ikke så langt, men alt mit skrive arbejde er jo så væk.

Skriver lige i morgen om Bloggen forsætter Smiley

god aften!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Fra drenge til mænd #STANDBY
« Svar #10: 02 Feb 2015, 20:57 »

Det var godt nok ærgerligt. Jeg håber da du kommer igang igen, så du kommer ordentligt igang med din første blog. Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra drenge til mænd #STANDBY
« Svar #11: 03 Feb 2015, 13:37 »

Håber også du kommer i gang igen, selvom jeg normalt ikke læser med på blogge fra superligaen, så kiggede jeg da med her Smiley
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #STANDBY
« Svar #12: 04 Feb 2015, 22:00 »

bloggen bliver stoppet. Jeg forventer at få startet en blog i den nærmeste fremtid, med et andet dansk hold :-)
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #STANDBY
« Svar #13: 04 Feb 2015, 22:12 »

bloggen bliver stoppet. Jeg forventer at få startet en blog i den nærmeste fremtid, med et andet dansk hold :-)

En skam, men meget heldigt ud ikke var længere med den Smiley

Må jeg ønske B93 eller BK Frem? ved godt de er andre typer af klubber men bestemt ikke noget dårligt udgangspunkt for at bygge din "egen" klub Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fra drenge til mænd #STANDBY
« Svar #14: 04 Feb 2015, 22:30 »

En skam, men meget heldigt ud ikke var længere med den Smiley

Må jeg ønske B93 eller BK Frem? ved godt de er andre typer af klubber men bestemt ikke noget dårligt udgangspunkt for at bygge din "egen" klub Wink

Har også overvejet om jeg skulle tage nogle skridt ned i rækken, for så at kunne "bygge" mit eget op Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010