home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM lukker pludselig ned...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM lukker pludselig ned...  (Læst 1975 gange)
Berzanth7
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FM lukker pludselig ned...
« : 30 Jan 2015, 21:33 »

Hej folkens!

Jeg har på det seneste oplevet, at mit spil pludselig er lukket ned, hvorefter der bare kommer følgende besked på skrivebordet:

"Der er tilstødt en alvorlig fejl og programmet lukker ned. En fejl fil er oprettet i: C:\Users\Kenneth\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2015\crash dumps\FM 2015 v15.2.1.585343 (2015.01.30 14.46.01).dmp" ...

Det er efterhånden pishamrende irriterende når man har spillet en del kampe, og den pludselig lukker ned... (!!!!)

Jeg håber, at der er nogle af jer der har en løsning på dette, og forhåbentlig kan hjælpe mig  Smiley

Ser frem til at høre fra jer derude!

Hilsen Kenneth

* Unavngivet.png (54,87 KB - hentet 48 gange.)
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FM lukker pludselig ned...
« Svar #1: 30 Jan 2015, 21:41 »

Det er det man kalder en crash dump. Det kan skylde mange forskellige ting. Har du eventuelt bemærket om det sker i nogle specifikke situationer? Bruger du editor filer i dit spil?

Umiddelbart er det bedste råd at gemme ofte. Jeg har selv sat min autosave på hver uge.
Logged

Berzanth7
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM lukker pludselig ned...
« Svar #2: 30 Jan 2015, 21:55 »

Jeg vil ikke sige, at det har været nogle specifikke situationer det er kommet på, men det er også kommet på mærkelige tidspunkter. En gang tilbage i november og efterfølgende 3 gange de sidste 10 dage...
Jeg har haft benyttet editor tidligere, men mere som research godt nok. Men vil da lige se nærmere på, om jeg har fuckede et eller andet op i den forbindelse  Wink

Men tak for dit svar Svartovich! Jeg vil tage dit råd til mig, og sætte autosave på hver uge  Thumbs Up
God aften!
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM lukker pludselig ned...
« Svar #3: 30 Jan 2015, 22:44 »

Hej folkens!

Jeg har på det seneste oplevet, at mit spil pludselig er lukket ned, hvorefter der bare kommer følgende besked på skrivebordet:

"Der er tilstødt en alvorlig fejl og programmet lukker ned. En fejl fil er oprettet i: C:\Users\Kenneth\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2015\crash dumps\FM 2015 v15.2.1.585343 (2015.01.30 14.46.01).dmp" ...

Det er efterhånden pishamrende irriterende når man har spillet en del kampe, og den pludselig lukker ned... (!!!!)

Jeg håber, at der er nogle af jer der har en løsning på dette, og forhåbentlig kan hjælpe mig  Smiley

Ser frem til at høre fra jer derude!

Hilsen Kenneth
husker fra 2014 versionen jeg ofte fik denne (eller tæt på) besked, når jeg klikkede ind på spillerens "coach report" i multiplayer spil. Til gengæld var der intet problem i singleplayer spil eller når jeg højreklikkede på spillerens profil og fandt coach report under scouting. Så mit gæt er det crasher hver gang du laver en bestemt handling, så find ud af hvilken og UNDGÅ den Thumbs Up
Logged

Piradio
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM lukker pludselig ned...
« Svar #4: 02 Feb 2015, 14:09 »

Jeg har oplevet præcis det samme. Mine crash drumps skete hver 10. dag cirka, umiddelbart virkede det uprovokeret. Jeg støvsugede computeren for mallware, vira og cookies, og nu gemmer jeg automatisk hver uge, siden da - ingen problemer.
Logged

Wir sind Zecken, Asoziale Zecken,
Wir schlafen unter Brücken, Oder in der Bahnhofsmission...

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010