home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 200 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39  (Læst 65386 gange)
Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #36
« Svar #75: 29 Mar 2015, 10:40 »

God update!

Ham Galetti skal nok blive en god spiller!

Jeg er stadig med! Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #36
« Svar #76: 29 Mar 2015, 19:42 »

God update!

Ham Galetti skal nok blive en god spiller!

Jeg er stadig med! Smiley

Tak tak! Smiley Ja er også meget begejstret for hans evner.. Har stor tiltro til at han bliver stor i klubben! Fedt du er med!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #37
« Svar #77: 30 Mar 2015, 12:41 »

End of season

Så er vi nået til slutningen af turneringen og endnu engang er det tid til at gøre status over sæsonen der er gået.

Først og fremmest vil jeg fremhæve den spiller, der har været absolut bedst i truppen i år, og en jeg er virkelig glad for har løftet den opgave jeg satte ham til. Der er tale om mit billige indkøb fra Chievo for 37 millioner kroner Alberto Paloschi, som har præsteret at score hele 35 mål i denne sæson og blev hermed topscorer - ikke blot i Serie A, men også i resten af Europa, hvorfor han fuldt fortjent har vundet den gyldne støvle i år - altså har en af vores spillere vundet denne de sidste to år i træk. På trods af topscorertitlerne er han kun blevet placeret som nummer 3 som årets angriber i Serie A, efter Tevez og Giovinco, hvilket jeg må stille mig noget uforstående overfor, men de andre to må have skabt en helt masse mere siden de har været bedre.

Giovinco har selvfølgelig derfor også en stor del af æren for vores fremgang i spillet i år, hvilket også er blevet anderkendt ved titlen som årets italienske spiller i Serie A. En stor del af dette skyldes helt sikkert at han har været medvirkende i rigtig meget og i forhold til vigtige afleveringer i Serie A, er han i særklasse i en verden for sig! 210 afleveringer, og nummer to er Martin Ødegaard med 90 afleveringer er helt vanvittigt, og det har helt sikkert været en fornøjelse at se at han har kunnet bære holdet på denne måde. Han er ligeledes udtaget til årets hold i Serie A, som på forunderlig vis ikke indeholder årets topscorer, men dog har vores nye anfører De Sciglio og lejede Kurt Zouma på holdet.

Sidste spiller der i år har fået personlig hæder er vores midtbanedynamo Roberto Pereyra, som blev udtaget til verdensholdet tilbage i januar, hvilket er rigtig flot med tanke på de spillere han konkurrerer med om pladsen.

Som sidste ting omkring den personlige hæder har jeg selv igen i år taget begge titler som årets manager, både ved afstemningen blandt managerne samt blandt fodboldforbundets bestyrelse.

Vores U20-hold har været yderst suveræne, og det varer ikke længe før jeg seriøst skal overveje om der skal rykkes spillere op i A-truppen herfra. Med 99 point og 116 scoringer (heraf 31 af Anastasios Donis) har de unge gutter blæst al modstand af banen og virkelig imponeret i år. Som tidligere nævnt er det her alle talenterne spiller uanset alder, da de efter min mening får mest ud af dette, såfremt de ikke kan lejes ud til en fornuftig klub der lover førsteholdsfodbold.

For A-truppens vedkommende kan jeg fortsat ikke klage over vores situation. Efter at Berlusconi har forladt klubben, er der sket ting og sager på ledelsesniveau, og der er efterhånden kommet ret klare linjer, hvilket har hjulpet klubben fremad. Det er nu muligt at diskutere flere ting med ledelsen, der gerne vil involveres i det hele men også gerne lytte til hvad jeg har at komme med af ideer, så jeg er positiv i forhold til det nye samarbejde.

Om det var det der gjorde udslaget i forhold til vores spillemæssige evner skal jeg ikke kunne svare på, men faktum er ihvertfald at vi for første gang siden 2010/11-sæsonen hvor Maldini løftede pokalen blevet mestre i Serie A, hvilket vi er meget stolte af - både spillere og personale! Med 100 scoringer og 92 point (tre mere end Juventus på andenpladsen) har vi væltet Juventus af førerpositionen i Serie A, godt hjulpet af tidligere nævnte Paloschi (35 mål i Serie A) og Giovinco (10 kampens spiller og 26 mål i Serie A). Desværre betød denne sæson også farvel til mit elskede Genoa i Serie A, hvor jeg jo selv tidligere har spillet flere Serie A kampe, men jeg er sikker på de er at finde i rækken igen om et år.

Paloschi har i alt scoret 45 mål og lagt op til 10 i alle turneringer som sammen med Giovinco (33 og 19) altså har scoret hele 78 mål tilsammen i 44 kampe. Derudover vil jeg rose Martin Ødegaard der i 27(2) kampe har spillet til 7.44 hvilket jeg vurderer som meget fornuftigt taget hans alder (18 år) i betragtning. Vi har ikke set det bedste fra ham endnu!


Overordnet set er jeg meget tilfreds med den forgangne sæson og meget overbevist om at vi i den kommende sæson bliver endnu mere konkurrencedygtige og kan være med i flere turneringer helt til sidst også. Jeg er tilfreds med den gradvist stigende udvikling vi oplever, og er meget glad for at det ikke er svingende, som det tit ses. Jeg er sikker på vi går nogle rigtig gode år i møde i AC Milan!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #38
« Svar #78: 01 Apr 2015, 09:38 »

Årets handler

På baggrund af sidste sæsons bedrifter ligger det ikke lige for at det har været nødvendigt at skulle ud og handle stort ind for styrkelse af truppen. Dette har betydet mange talenter er kommet til klubben, og knap så mange spillere til førsteholdstruppen. Ens for alle indkøb uden undtagelse er at det er unge spillere, med deres bedste år foran sig, og alle vurderet til at være store talenter i deres respektive klubber.

Kun et enkelt indkøb til førsteholdstruppen er det blevet til og som det nok tydeligt ses er der tale om en målfarlig herre fra Brasilien, som var ved at tage til Juventus, så det måtte jeg have stoppet. Der er selvfølgelig tale om Gabriel Barbosa, som helt sikkert skal ind og styrke det i forvejen meget stærke angreb vi besidder, og jeg er meget tilfreds med at have fået endnu mere hurtighed og koldblodighed ind i truppen.

I blandt de 20 nye spillere i år, er der også enkelte røverkøb efter min mening, og nogle spillere der bestemt må betegnes som økonomiske guldgruber i fremtiden, heriblandt er jeg rigtig tilfreds med at have sikret mig Stefano Sturaro fra Juventus for bare 20 millioner kroner - han bliver så vild!

Til sidst vil jeg nævne at vi endnu engang har været på målmandsindkøb i Udinese og har hentet Alex Meret som reserve for Scuffet, skulle han gå i stykker. Det betyder nok også at Nicola Lealis dage i klubben bliver færre end først forventet, og jeg synes det er på tide at han måske skal videre. Det er dog endnu ikke blevet til at vi har kunnet finde en passende klub til ham.


Når man handler den mængde spillere som der her er gjort, er det naturligt at der også er spillere der smutter den anden vej, og hos os er dette ingen undtagelse. Igen i år er det sket med fortjeneste, både på de enkelte spillere men også overordnet set i forhold til de indkøb der er foretaget.

Største salg er uden tvivl afgangen af Thorgan Hazard, som tog til Dortmund for 340 millioner kroner og et par klausuler. Thorgan har kun spillet 15 (4) kampe, men har præsteret at score 8 mål og lagt op til 8, så han har gjort det ret fornuftigt, men har ikke været fast starter på min midtbane, da andre spillede mindst lige så godt. Dette betyder nu også at han smutter til Tyskland for en fortjeneste på 100 % da vi jo hentede ham fra Chelsea på fri transfer. Vi kommer til at savne ham, men jeg vurderer nu alligevel at vi er ret godt dækket ind på hans position med købet af Daniel De Silva og Stefano Sturaro.

Derudover har jeg måttet sande at Dybala og Lord Bendtner ikke længere slår til i angrebet, og har derfor valgt at sende dem videre til klubber der vil få mere gavn af dem. Begge er sendt videre med en ordentlig omgang klausuler, således at vi tjener på dem ud i fremtiden også, så endnu engang er jeg tilfreds med dette. Også Frederik Sørensen er historie i klubben, efter at Zenit ville give over 100 millioner kroner for ham, samt klausuler, så ud med ham også.

Det har hele tiden været meningen at Biraghi bare skulle spille her en sæson eller to, indtil Llamas var klar til at tage over, og det virker efterhånden som om at det er ved at være tid, hvorfor Biraghi er sendt videre. Som venstre backs har vi nu udover Llamas og De Sciglio som er trænet til at kunne spille denne position også, og til at dække for ham på højre back er fortsat Micah Richards samt omskolede Bernadeschi som gør det fremragende.

Sidst men ikke mindst er der ryddet mere eller mindre endeligt op i de aldrende spillere og Nigel De Jong og Cristian Zapata er solgt.


Som nogen nok bemærker har jeg valgt at sende Harry Kane og Lucas Piazon videre allerede efter et halvt år, men der har simpelthen ikke været plads eller spilletid til dem, hvorfor det ikke gav mening at holde dem i klubben. Jeg er tilfreds med at have fået penge for dem, så det er ikke helt skidt, og der er ligeledes klausuler på begge to om at modtage 50% af senere salg.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39
« Svar #79: 16 Apr 2015, 11:31 »

Hurtig gennemgang

Jeg har i den senere periode haft meget travlt og har dermed ikke haft det store overskud til at skrive en helt masse til bloggen, hvorfor der har været helt stille her på siden. Dog spiller vi jo stadig kampe, og derfor skal i selvfølgelig heller ikke snydes for at se vores resultater i denne sæson, omend det bliver noget mere punktformsagtigt, da der fortsat er langt mellem de stille øjeblikke til at skrive.

Vores sæson har været præget af usammenhængende spil, som har gjort at vi ikke rigtig har kunnet følge med i Serie A, og det var på et tidspunkt så galt at jeg begyndte at tvivle på min levetid i denne prægtige klub - det blev heldigvis afværget, men jeg kan afsløre med det samme at det ikke blev til endnu en sejr i Serie A.

Her er overblikket så over årets priser og præstationer:

AC Milan U20
Youth Club International - vindere
U20-ligaen - vindere

AC Milan senior
Serie A - tredjeplads

Personlig hæder
Europas Gyldne Dreng - Gabriel Barbosa
Årets Spiller - Sebastian Giovinco
Topscorer - Alberto Paloschi
Årets Unge Spiller - Gabriel Barbosa
UEFA Golden Boot - Alberto Paloschi
Yashin Award VM (bedste målmand) - Simone Scuffet
Dream Team VM - Simone Scuffet
Årets hold - Kurt Zouma, Martin Ødegaard, Roberto Pereyra, Sebastian Giovinco og Alberto Paloschi
Serie A prisvindere - Martin Ødegaard, Sebastian Giovinco og Gabriel Barbosa
Serie A prisvindere - Årets Italienske Spiller - Alberto Paloschi

Ser man bort fra vores svingende resultater i år, så har det været en ganske god sæson set med personlige øjne, hvor vi mere eller mindre har høstet samtlige titler der er at vinde i Italien. Endnu engang viser Paloschi hvor giftig han er foran målet, så jeg er fortsat rigtig tilfreds med min signing af ham!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39
« Svar #80: 20 Maj 2015, 23:02 »

Synd at denne er død :-(

Gik du i stå i savet?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Grande Milano! Il Rossoneri - I diavoli da Milano #39
« Svar #81: 21 Maj 2015, 08:05 »

Synd at denne er død :-(

Gik du i stå i savet?

Den er som sådan ikke død og har savet endnu, men der var flere ting der gjorde at den gik i stå. Jeg synes af princip at månedsawardsene var en stor ting, og da den ikke kom var jeg lidt demotiveret omkring at skrive videre, da anerkendelse også er rart, for det arbejde man laver (jeg vurderede ihvertfald selv at jeg var med i opløbet). Derudover kom blogkonkurrencen og jeg havde bare ikke tid til at skrive selv og stadig forsøge at følge med i alle de blogs der var der. Sidst men ikke mindst, sprang jeg på en challenge der motiverede mig lidt mere end mit Milan-spil, men når den en gang er overstået er det meget muligt at jeg giver mig i kast med Milan endnu engang. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010