home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktik..!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktik..!!  (Læst 2395 gange)
Bibblob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Taktik..!!
« : 29 Jan 2015, 16:54 »

Nu har jeg spillet manager siden det kom frem, og har faktisk længe synes det var et fedt spil,har siden 2008 næsten kun spillet netspil men en kammerat, og det er gået lidt op og ned, men altid en af os der har vundet de forskellige pokaler, efterhånden må jeg sige at spillet er ved at være kedeligt, mener at de andre tophold der er, de taber rigtig mange kampe eller spiller uafgjort mod meget dårligere hold, og så kommer de som regel kun op på max 90 point. så hvis du selv kan opnå min 90 point ja så kan i godt regne ud hvad der så sker Wink. Vi stoppede med at spille netspil, og er gået i gang med et spil hver med United for at se hvem af os der kan lave flest point, vinde flest pokaler osv. og her 29 kampe inde i mit spil vil jeg da lige dele med jer hvordan det går.
Først taktikken.
 
Den er og testet med Arsenal, hvor det bare er uden offensiv midt..
Stilling:
 
De 2 nederlag kunne været gået til begge sider..!!
 
 
Kampe:
 
 
De eneste problemer jeg har haft er mod stor holdene hvor der skal justeres lidt, ellers er det ikke meget jeg gør.
Måske taktikken kan komme op hvis der er nogle som vil afprøve den, og så kan der komme de fif der skal til for kun at tabe 2-3 kampe pr sæson Grin
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taktik..!!
« Svar #1: 29 Jan 2015, 17:05 »

Hvis du følger med herinde, vil de fleste folk herinde, med bare lidt rutine sige. At hvis man ingen regler sætter op for sig selv, skal man ikke forvente den store modstand, og SLET IKKE når man starter med et "tophold", hvor nogle måske kører med kun nationale spillere, hent aldrig spillere over 18 ol.

Peace
Men hvis du synes det er skide skægt at jorde alt, så skal du da bare fortsætte med det.

Personligt har jeg kun haft et spil oppe at kører i denne sæson, hvor jeg spiller som Aab, så der er jo allerede der, lidt udfordring ift. at skulle vinde ChL.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Bibblob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktik..!!
« Svar #2: 29 Jan 2015, 17:11 »

Og du tror ikke man i løbet af nogle sæsoner bomber alle ud med selv Aab.
Hvis man vælger mindre hold i england som jeg personligt synes er den sjoveste liga, så vinder du også i løbet af et par sæsoner det hele, bare kig rundt omkring, der er folk som er startet med Nottingham F, og rykket op i 1 sæson og blevet nummer 2 i anden..!!!! Taktikdelen er for latterlig, de skal sætte det mere op til hvor gode spillerene er og ikke hvem der først finder svaghederne i kampmotoren..
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taktik..!!
« Svar #3: 29 Jan 2015, 17:15 »

Bibblob tro mig, de prøver at lave nogle mere inteligente AIs, men det er svært at finde den rette balance, der ligger så meget kompleksivitet i ting, som AI'en og kampmotoren, små ændringer kan gøre store forskelle.

Men som du så, skrev jeg også at flere bruger ting såsom at man ALDRIG henter folk over 18, kun fra eget land. etc. etc.
Sælger sine spillere, for det de er vurderet til, såfremt et bud på det ankommer.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Bibblob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktik..!!
« Svar #4: 29 Jan 2015, 20:21 »

Men hvorfor laver man et spil hvor man ikke skal vælge topholdene med mindre man vil ende med at bombe alle ud😀
Logged

Bibblob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktik..!!
« Svar #5: 30 Jan 2015, 13:08 »

Lige en update af sæsonen.
 
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010