naitsirhc
|
|
Hold: Arsenal. Spiller: Bendtner. Sæson: lige blevet færdig med første, han har spillet 23 kampe og scoret 19 mål.. Interesseret: A.C. Milan. Værdi: 82,5 mil. Bud: 265 mil. Deal/No Deal ? Vil helst beholde ham meen, det er rimelig mange penge
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
Jeg vil sige no deal... han er ung og ser ud til at gøre det godt, så hold på ham...men hvis du føler du ka finde en der er bedre til de penge så sælg...
|
|
|
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
Hej allesammen... Jeg har gang i et spil med Fiorentina. Jeg har lige modtaget et bud på 215 mio dkk. fra Manchester Unitede. Jeg er lige begyndt spillet...
- Hvad siger I...Deal eller No deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Hej allesammen... Jeg har gang i et spil med Fiorentina. Jeg har lige modtaget et bud på 215 mio dkk. fra Manchester Unitede. Jeg er lige begyndt spillet...
Tror det ville hjælpe hvis du skrev hvilken spiller det var
|
|
|
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
...hahaha det er MUTU!
|
|
|
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
Hej allesammen... Jeg har gang i et spil med Fiorentina. Jeg har lige modtaget et bud på 215 mio dkk. på Mutu fra Manchester Unitede. Jeg er lige begyndt spillet...
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Prøv at se om du ikke kan få lidt mere...
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
No deal! Behold ham i et par sæsoner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
hej
jeg er sevilla i starten af 3 sæson og har modtaget et bud på Marcelo fra barcelona som er: 135 millioner over 24 måneder 20% i vidresalg og så for jeg hatem ben arfa
så deal eller no deal??
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
No deal. Marcelo er rigtig god, bedre end Hatem Ben Arfa plus at det er skidt at du ikke får pengene kontant.
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|
Rooland
|
|
Deal, hvis du har pengene til at købe en god afløser til Marcelo
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
hmmm jeg ved ikke rigtigt hvis at jeg nu kunne for pengene med det samme ville i så sige deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Hvilken Klub er du: HSV Spiller: AtoubaKøbe/sælge: sælge beløb: 80.000.000 Køber: Aston Villa Deal eller no deal?
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Hvilken Klub er du: HSV Spiller: AtoubaKøbe/sælge: sælge beløb: 80.000.000 Køber: Aston Villa Deal eller no deal? no deal, han er jo guddommelig.
|
|
|
|
|
|
|
|