Brøndby 1964
|
|
Okay, men kan de overtage efter ham?
Kerm
ja
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
ja
Jamen, så ville jeg sige deal, hvis det ikke er forsent? Kerm
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
patrick J
|
|
Ja jeg ville også klart sige deal
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Hvilken Klub er du: Sevilla Spiller: Adriano Købe/sælge: Sælge beløb: I bytte med Roysten Drenthe Deal eller no deal?
Skal til at starte på 2. sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Hvilken Klub er du: Sevilla Spiller: Adriano Købe/sælge: Sælge beløb: I bytte med Roysten Drenthe Deal eller no deal?
Hvor gamle er de?
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen
|
|
Hvilken Klub er du: AC Milan Spiller: John Terry Købe/sælge: Købe beløb: 470 Mio DKK Deal eller no deal?
|
|
|
|
New Generation! Young Guns is Loaded!
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Hvilken Klub er du: AC Milan Spiller: John Terry Købe/sælge: Købe beløb: 470 Mio DKK Deal eller no deal?
No deal! At give i nærheden af en halv milliard for en forsvarsspiller er alt for meget - du kan få ganske glimrende forsvarer for under det halve andre steder..
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Hvor gamle er de?
Adriano er 22 og drenthe 20
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Adriano er 22 og drenthe 20
Ville sige no deal så.. Med mindre Hr. Drenthe vil have væsentligt mindre i løn end Adriano får
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Mener at Drenthe vil have 1.3 mio om ugen og adriano 1 mio om ugen.. Men har lige været inde og sammenligne dem og Drenthe er faktisk bedst
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
1,3 mio/uge?? Sygt meget i 2. sæson!! Men jeg ville sige no deal, så er det heldigt at det er dit spil
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Ups, om måneden  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
PF
|
|
Klub: FCK Interesseret: Betis Spiller: Tobias Linderoth Værdi: 11 mill DKR Sæson: 1 Bud: 11 mill nu - 12 mill over 24 måneder
Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
Batistuta
|
|
No deal... Drenthe tror jeg ikke på bliver til noget i 07 udgaven. Plus det er jo fuldstændige latterlige lønninger. Ville ikke giver over 250 i løn til ham.
|
|
|
|
|
|
|
|