|
Matigol
|
|
hvad mindst for linderoth (: fordi jeg ligger nummer men synes det er ved at gå ned af bakke , ligger lige point med bif, så han spiller vel ikk optimalt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Hej Guys!
Hvem Er Du: Fck Hvilken spiller: Michael Gravgaard År: 2007/2008 Købe eller sælge: Sælge Pris: 35 mio. Hvem byder: HSV. Andre ting: Han var den bedste spiller i Sas Ligaen 2006/2007!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
deal..han er litt gammel og for 35. kan du kjøpe en god erstatter..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Så blev det sku en deal, tak for Hjælpen FCKboy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
Det var da så lite.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
Spiller: Valeri Bojinov Klub: Frem BK Køber: Arsenal Pris: 264 millioner kr. År: 2012
Spiller: Erwin Hass Klub: Frem BK Køber: Arsenal Pris: 215 millioner kr. År: 2012
Deal eller No Deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Spiller: Valeri Bojinov Klub: Frem BK Køber: Arsenal Pris: 264 millioner kr. År: 2012
Spiller: Erwin Hass Klub: Frem BK Køber: Arsenal Pris: 215 millioner kr. År: 2012
Deal eller No Deal?
Nu ved jeg ikke lige umidelbart hvordan du overhovedet har fået dem til Frem og til hvilken pris... men jeg vil lige umildelbart sige 2x deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
Nu ved jeg ikke lige umidelbart hvordan du overhovedet har fået dem til Frem og til hvilken pris... men jeg vil lige umildelbart sige 2x deal
Gav 130 millioner for Bojinov da jeg købte ham af arsenal.. Og fik Hass på fri...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Gav 130 millioner for Bojinov da jeg købte ham af arsenal.. Og fik Hass på fri...
Vil sige deal til begge 2, du bør kunne finde fuldgode erstatninger med 480 mill på bankbogen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettenelle
|
|
klub: FCK køber klub: Charlton Pris: 25mio Sælge.
deal eller no deal
har kenneth stenild og nathan coe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
deal eller no deal
Ville være en god idé, at fortælle hvilken spiller vi har med at gøre  Men mon ikke det er Jesper Christiansen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
deal eller no deal
Hvem er det du skal sælge :b 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Here's the deal:
Jeg spiller som Mancherster City, og Barcelona har lige budt 220 millioner kroner for Micah Richards... Pengene ville lune godt i kassen, men han har altså været årsagen til at vi ikke har lukket flere mål ind, og ligger nummer 4 i ligaen...
Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
No deal. Du vil højst sandsynligt ikke kunne lokke en lige så god spiller til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Hvia han er så vigtig som du skriver.. - NO deal!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|