|
artofck
|
|
klub fck køb pris 10 mio spiller sergey kislyak  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
artofck
|
|
undskyld 6 og prisen er 100 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvem er du: Bremen Køb/salg: Køb Spiller: Marko Pantelic (Hertha B.) Pris: 140 mio dkr.
Hva' siger i?
Edit; Er i Juni 07. Alternativerne er; Klasnic, Almeida og Hunt. Klose smutter og Rosenberg vil væk.
edit x 2; Har sagt ja til handlen.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Aug 2007, 16:30 af Zone 43 »
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Hvem er du: Ajax Køb/salg: Køb Spiller: Freddy Adu (Real Salt Lake) Pris: 30 millioner Sæson: 1. sæson Deal eller no deal?  Er Freddy Adu vildt overvurderet, eller lever han op til kravene?
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Hvem er du: Real Madrid Køb/salg: Køb Spiller: Morten Gamst Pedersen Pris: 100 mio kr.
Er i vinter tranfer vinduet i første sæson 2006.. Spiller med den nyeste update
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Hvem er du: Real Madrid Køb/salg: Køb Spiller: Morten Gamst Pedersen Pris: 100 mio kr.
no deal... tror ikke han er stærk nok til RM
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Er også lidt usikker på det.. Men tor jeg tager chancen og køber ham, mine spejder har også anbefalet ham.. Regner ikke med at han går direkte ind i start 11'ern
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
Er også lidt usikker på det.. Men tor jeg tager chancen og køber ham, mine spejder har også anbefalet ham.. Regner ikke med at han går direkte ind i start 11'ern [/quote downing er også en mulighed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Hvem er du: West Ham Køb/salg: Sælg Spiller: Anton Ferdinand Pris: 90 millioner Sæson: 09-10 sæsonen
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Hvem sælger du til ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Tottenham
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Det er nok til en direkte konkurrent.. Men da prisen er rimelig høj ville jeg nok sige deal..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|