home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 232797 gange)
Erique
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1545: 15 Jul 2007, 12:01 »

Jeg har i forvejen Oscar Ustari, Kasper Schmeichel, Vincent Degré og Jerzy Dudek. Jeg tror at jeg sælger Reina, og bruger Oscar Ustari som 1.-keeper. Jerzy Dudek skal så være 2.-keeper. Vincent Degré og Kasper Schmeichel er i forvejen udlejet til Hibernian og Inverness i Skotland! Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1546: 15 Jul 2007, 12:10 »

Hej alle. Jeg er Liverpool i august 2007 og Villarreal har lige budt 74.520.000 kr. for Jose Reina. Skal jeg sælge ham? Jeg tror ikke det bliver noget problem at finde en anden, god målmand Smiley

Jeg synes at du skal presse citronen lidt mere.. 74.520.000 er da en ALT for lav pris for en keeper af Reina's kaliber.. Men det er jo op til dig..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Erique
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1547: 15 Jul 2007, 12:10 »

Nåh, jeg accepterede buddet fra Villarreal, men Reina vil blive i klubben fordi Liverpool har bedre træningsfaciliteter ... Ubeslutsom
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1548: 15 Jul 2007, 12:22 »

Nåh, jeg accepterede buddet fra Villarreal, men Reina vil blive i klubben fordi Liverpool har bedre træningsfaciliteter ... Ubeslutsom

Træls for dig.. hvem ville du ha' hentet istedet for, hvis han havde valgt Villarreal?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Erique
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1549: 15 Jul 2007, 12:49 »

Træls for dig.. hvem ville du ha' hentet istedet for, hvis han havde valgt Villarreal?

Jeg ville have brugt Oscar Ustari og fra næste sæson ville jeg jo have Kasper Schmeichel og Vincent Degré tilbage, så jeg havde tre gode målmænd til at kæmpe om pladsen.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1550: 15 Jul 2007, 13:22 »

Hvis du tror Aurelio har kvaliterne, synes jeg du skal satse på ham.

Jeg er ikke sikker. Jeg vil gerne have Rosina.

For de penge, hvorfor prøver du så ikke at hente en anden spiller? Der må være bedre spillere derude til den pris.

Hvem?

Det er også mit forslag.. Synes ikke Aurelio ser god nok ud sammenlignet med selveste Nedved.. Sats på Rosina eller find en anden til en lavere pris, hvis muligt.. Thumbs Up

Det tror jeg også, det ender med.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1551: 15 Jul 2007, 13:23 »

Jeg har i forvejen Oscar Ustari, Kasper Schmeichel, Vincent Degré og Jerzy Dudek. Jeg tror at jeg sælger Reina, og bruger Oscar Ustari som 1.-keeper. Jerzy Dudek skal så være 2.-keeper. Vincent Degré og Kasper Schmeichel er i forvejen udlejet til Hibernian og Inverness i Skotland! Smiley

Burde du ikke have købt flere mainstream-målmænd?
Logged

Erique
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1552: 15 Jul 2007, 13:53 »

Burde du ikke have købt flere mainstream-målmænd?

Hvad betyder det? Huh
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1553: 15 Jul 2007, 14:47 »

Ja tak Kasper Schmeichel er jo alt alt for sindsyg! I mit midtjyllandspil hentede jeg ham i min første sæson (06/07) for 1,7 mil. og en sæson efter solgte jeg ham til Porthsmuth (staveplade) for 41 mil. (over 12 måneder), samt fik en 50% videresalgsklausul oveni!

Men jeg vil sige no deal til den med Reina. Kan slet ikke se hvordan du kan overveje at sælge Reina til den pris? Han er vildt god!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1554: 15 Jul 2007, 16:11 »

Ja tak Kasper Schmeichel er jo alt alt for sindsyg! I mit midtjyllandspil hentede jeg ham i min første sæson (06/07) for 1,7 mil. og en sæson efter solgte jeg ham til Porthsmuth (staveplade) for 41 mil. (over 12 måneder), samt fik en 50% videresalgsklausul oveni!

Men jeg vil sige no deal til den med Reina. Kan slet ikke se hvordan du kan overveje at sælge Reina til den pris? Han er vildt god!

Helt enig Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1555: 15 Jul 2007, 16:56 »

Klub: Atl. Madrid - Starten af 08/09
Spiller: José Manuel Jurado, off.midt.cent.
Alternativer: Jurado kan blive virkelig giftig. Jeg har selvfølgelig Agüero, som jeg bruger fast, men han er et sublimt alternativ.
Køber: Villareal, forhøring.
Note: Manden er vurderet til 46 mio. DKKR men jeg vil mindst have 60 mio DKKR, plus noget vidersalgsklausul, dog er jeg alligevel i tvivl om jeg skal sælge eller ej. Deal - No Deal?


Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1556: 15 Jul 2007, 17:03 »

Klub: Atl. Madrid - Starten af 08/09
Spiller: José Manuel Jurado, off.midt.cent.
Alternativer: Jurado kan blive virkelig giftig. Jeg har selvfølgelig Agüero, som jeg bruger fast, men han er et sublimt alternativ.
Køber: Villareal, forhøring.
Note: Manden er vurderet til 46 mio. DKKR men jeg vil mindst have 60 mio DKKR, plus noget vidersalgsklausul, dog er jeg alligevel i tvivl om jeg skal sælge eller ej. Deal - No Deal?


Kerm

Forlang 60 + videresalgs på 35% ..
Logged

[Min signatur er for stor]

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1557: 15 Jul 2007, 17:05 »

Klub: Atl. Madrid - Starten af 08/09
Spiller: José Manuel Jurado, off.midt.cent.
Alternativer: Jurado kan blive virkelig giftig. Jeg har selvfølgelig Agüero, som jeg bruger fast, men han er et sublimt alternativ.
Køber: Villareal, forhøring.
Note: Manden er vurderet til 46 mio. DKKR men jeg vil mindst have 60 mio DKKR, plus noget vidersalgsklausul, dog er jeg alligevel i tvivl om jeg skal sælge eller ej. Deal - No Deal?


Kerm

Jeg synes du skal forsøge at få nogen penge ud af ham.. Så Deal.. Send ham til El Madrigal for 60 mio + 30% videresalgs
Logged

- Veni, vidi, vici -

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1558: 15 Jul 2007, 17:08 »

Har denne dejlig angriber. Og der er blevet budt.. Har ikke brug for pengene, har mange penge. Og en del angribere men ikke samme kaliber som ham her.





Logged

[Min signatur er for stor]

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1559: 15 Jul 2007, 17:12 »

Har denne dejlig angriber. Og der er blevet budt.. Har ikke brug for pengene, har mange penge. Og en del angribere men ikke samme kaliber som ham her.







Hvis du ikke har brug for pengene så behold ham. Han ligner en spiller som sagtens kan gøre det godt i nogle af de store ligaer. Tror bare lige de store klubber skal se ham gøre noget "ordentligt" først.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010