home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 232817 gange)
Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1530: 15 Jul 2007, 01:05 »

Præcis, det virker ikke rigtigt og vil helt klart heller ikke være smart. Chiellini er en af de større talenter, jeg ville helt klart også holde på ham, så NO DEAL!
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1531: 15 Jul 2007, 01:06 »

Præcis, det virker ikke rigtigt og vil helt klart heller ikke være smart. Chiellini er en af de større talenter, jeg ville helt klart også holde på ham, så NO DEAL!

Det er også min erfaring. I mine øjne er han den bedste venstreback i spillet. Så det er vist en no-brainer Smiley
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1532: 15 Jul 2007, 01:08 »

Ja en af dem hvertfald! synes også at Riise er god, hvis vi snakker de bedste og ikke de største talenter. Har selv gode erfaringer med ham Opstemt
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1533: 15 Jul 2007, 01:23 »

Hvilken klub er du: Juventus
Spiller: Daniele Dessena
Købe/sælge: Købe
Beløb: £9.5 mio.

Deal eller ikke?
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1534: 15 Jul 2007, 01:28 »

Helt sikkert deal! Hvordan kan du dog få ham så billigt?Huh
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1535: 15 Jul 2007, 01:33 »

Helt sikkert deal! Hvordan kan du dog få ham så billigt?Huh

Jeg er FM's svar på Luciano Moggi.
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1536: 15 Jul 2007, 01:34 »

Haha okay så kan jeg bedre forstå, så kan alt jo lade så gøre
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1537: 15 Jul 2007, 01:36 »

Haha okay så kan jeg bedre forstå, så kan alt jo lade så gøre

Ja, stort set intet er umuligt Smiley
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1538: 15 Jul 2007, 04:10 »

Efter indkøbet af Dessena, er fokus nu rettet imod den anden fløj. Her har jeg en 35-årig Pavel Nedved, men han synger efterhånden på sidste vers, og jeg har derfor rettet min opmærksomhed imod Alessandro Rosina fra bysbørnene Torino. Han er yngre, og har et stort potentiale, og virker i det store hele som den spiller, jeg mangler. Dog forlanger Torino £16 mio. for ham, og jeg har det ikke godt med at betale så mange penge for én spiller. Derfor bliver det nu vanskelligt - hæng godt fast:

Jeg har også Salvatore Aurelio. Ligeledes en meget lovende spiller, som måske vil kunne gøre sig. Han fik chancen sidste år, og gjorde detegentlig helt OK. Hvis jeg ikke køber Rosina, vil Nedved og Aurelio rotere. Hvis jeg køber Rosina, vil Aurelio blive lejet ud, og Nedved vil få et par kampe i ny og næ. Hvad skal jeg gøre? Brænde £16 mio. af, eller spare dem og bruge det, jeg har?
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1539: 15 Jul 2007, 09:40 »

Hvis du tror Aurelio har kvaliterne, synes jeg du skal satse på ham.
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1540: 15 Jul 2007, 09:44 »

ja, det vil jeg også sige, hvis du synes at han er god nok. Så sats på ham Smiley
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1541: 15 Jul 2007, 10:32 »

Efter indkøbet af Dessena, er fokus nu rettet imod den anden fløj. Her har jeg en 35-årig Pavel Nedved, men han synger efterhånden på sidste vers, og jeg har derfor rettet min opmærksomhed imod Alessandro Rosina fra bysbørnene Torino. Han er yngre, og har et stort potentiale, og virker i det store hele som den spiller, jeg mangler. Dog forlanger Torino £16 mio. for ham, og jeg har det ikke godt med at betale så mange penge for én spiller. Derfor bliver det nu vanskelligt - hæng godt fast:

Jeg har også Salvatore Aurelio. Ligeledes en meget lovende spiller, som måske vil kunne gøre sig. Han fik chancen sidste år, og gjorde detegentlig helt OK. Hvis jeg ikke køber Rosina, vil Nedved og Aurelio rotere. Hvis jeg køber Rosina, vil Aurelio blive lejet ud, og Nedved vil få et par kampe i ny og næ. Hvad skal jeg gøre? Brænde £16 mio. af, eller spare dem og bruge det, jeg har?

For de penge, hvorfor prøver du så ikke at hente en anden spiller? Der må være bedre spillere derude til den pris.
Logged

Go you Gunners!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1542: 15 Jul 2007, 11:25 »

For de penge, hvorfor prøver du så ikke at hente en anden spiller? Der må være bedre spillere derude til den pris.

Det er også mit forslag.. Synes ikke Aurelio ser god nok ud sammenlignet med selveste Nedved.. Sats på Rosina eller find en anden til en lavere pris, hvis muligt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Erique
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1543: 15 Jul 2007, 11:52 »

Hej alle. Jeg er Liverpool i august 2007 og Villarreal har lige budt 74.520.000 kr. for Jose Reina. Skal jeg sælge ham? Jeg tror ikke det bliver noget problem at finde en anden, god målmand Smiley
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1544: 15 Jul 2007, 11:56 »

Hvem er anden målmand ? Hent Kasper schmeichel eller Stenild .. Men tror godt du kan få mere. Men hvis du selv tror du kan finde en anden, så DEAL ! Opstemt
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010