home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 232903 gange)
Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1470: 06 Jul 2007, 17:45 »

Jeg synes helt klart du skal købe Pique, selvom de alle 3 er fremragende spillere.
Raul Albiol er også ganske habil, men jeg ville nu stadig vælge Pique.

Jeg vil ikke have Kompany, da hans "Natural Fitness" er meget lav. Jeg skal bruge en spiller, der kan spille 50+ kampe om året. Jeg er usikker på Piqués forsvarsmæssige egenskaber. Han har gode skills, men jeg synes, han mangler en smule, hvor det virkelig gælder. Raúl Albiol er god, men jeg synes ikke, han er en ordentlig løsning. Desuden har jeg haft ham før.

Et andet alternativ kunne være Felipe Dias. Men ham har jeg også haft før.
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1471: 06 Jul 2007, 17:50 »

Jeg vil ikke have Kompany, da hans "Natural Fitness" er meget lav. Jeg skal bruge en spiller, der kan spille 50+ kampe om året. Jeg er usikker på Piqués forsvarsmæssige egenskaber. Han har gode skills, men jeg synes, han mangler en smule, hvor det virkelig gælder. Raúl Albiol er god, men jeg synes ikke, han er en ordentlig løsning. Desuden har jeg haft ham før.

Et andet alternativ kunne være Felipe Dias. Men ham har jeg også haft før.
Ellers hvad med Naldo fra Bremen eller Coloccini, de er også 2-3 år ældre.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1472: 06 Jul 2007, 17:51 »

Ellers hvad med Naldo fra Bremen eller Coloccini, de er også 2-3 år ældre.

Har kigget lidt på Coloccini, men Dportivo vil have langt mere end jeg vil give. Jeg er også i tvivl om, om jeg ikke giver for meget for Piqué. Det er et værre tovtrækkeri med Man. Utd. Jeg har fået accepteret et bud på £8 mio. på Felipe Dias.
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1473: 06 Jul 2007, 18:57 »

Adzke - £10 for Pique, er IKKE meget, han er en meget god spiller og har en stor fremtid, han har lige slået Ferdinand af på mit United hold, og han er kun 20, men spiller langt bedre.
Logged

Practise makes Perfect!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1474: 06 Jul 2007, 18:59 »

Adzke - £10 for Pique, er IKKE meget, han er en meget god spiller og har en stor fremtid, han har lige slået Ferdinand af på mit United hold, og han er kun 20, men spiller langt bedre.

Jeg synes stadigvæk, det er meget for én spiller. Men jeg håber, han spiller godt. Man. Utd. trækker det ud, sådan en flok svin. Det har taget dem en uge at acceptere nu.
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1475: 06 Jul 2007, 19:02 »

Har kigget lidt på Coloccini, men Dportivo vil have langt mere end jeg vil give. Jeg er også i tvivl om, om jeg ikke giver for meget for Piqué. Det er et værre tovtrækkeri med Man. Utd. Jeg har fået accepteret et bud på £8 mio. på Felipe Dias.
Der er klart mere fremtid i Pique, men jeg vil da stadig mene at Felipe er en ganske udmærket spiller.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1476: 06 Jul 2007, 19:04 »

Der er klart mere fremtid i Pique, men jeg vil da stadig mene at Felipe er en ganske udmærket spiller.

Han har også accepteret mit tilbud, og jeg holder ham i baghånden. Jeg køber ham med det samme, hvis det kikser med Piqué.
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1477: 06 Jul 2007, 19:06 »

Han har også accepteret mit tilbud, og jeg holder ham i baghånden. Jeg køber ham med det samme, hvis det kikser med Piqué.
Hold mig opdateret Wink
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1478: 06 Jul 2007, 20:00 »

Hold mig opdateret Wink

Jeg fik Piqué for £9,75 mio.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1479: 06 Jul 2007, 21:11 »

Ja nu har jeg lidt et problem.. er Aab i starten af 3. sæson.
Nu har jeg mulighed for at købe Christian Portilla for 26 mil. hvilket klart ville være et rekord køb fra min side af.

er han så mange penge værd?

Af andre muligheder er der Lucena til 6 mil, og Kielstrup til 10 mil.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1480: 06 Jul 2007, 21:14 »

Ja nu har jeg lidt et problem.. er Aab i starten af 3. sæson.
Nu har jeg mulighed for at købe Christian Portilla for 26 mil. hvilket klart ville være et rekord køb fra min side af.

er han så mange penge værd?

Af andre muligheder er der Lucena til 6 mil, og Kielstrup til 10 mil.

Portilla er god. Men jeg ville tage Kielstrup. Specielt, når han kun er halvt så dyr.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1481: 06 Jul 2007, 21:16 »

Portilla er god. Men jeg ville tage Kielstrup. Specielt, når han kun er halvt så dyr.

Portilla er på den anden side kun 19 og Kielstrup er 23, men ja det er godt nok mange penge. Han skal erstate Zimling som jeg fik 24 mil for.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1482: 06 Jul 2007, 21:18 »

Ja nu har jeg lidt et problem.. er Aab i starten af 3. sæson.
Nu har jeg mulighed for at købe Christian Portilla for 26 mil. hvilket klart ville være et rekord køb fra min side af.

er han så mange penge værd?

Af andre muligheder er der Lucena til 6 mil, og Kielstrup til 10 mil.


I 2013 i mit City spil, har han ikke spillet til over et 6,53 siden 2008/9 sæsonnen, men det skal lige siges at han er i Bari, og altså ikke i en klub jeg har styret.. Men udfra det han har vist her, vil jeg sige No Deal !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1483: 06 Jul 2007, 21:18 »

Nu kender jeg ikke Portilla, så er der mulighed for at smide i SS op af ham? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1484: 06 Jul 2007, 21:22 »

Nu kender jeg ikke Portilla, så er der mulighed for at smide i SS op af ham? Smiley

Selvfølgelig  Smiley

Portilla


Og Kielstrup
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010