home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 805 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 46 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 233001 gange)
Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1410: 03 Jul 2007, 10:55 »

Ved ikke hvem jeg skal købe i stedet . Nogle råd ? Har en fremragende økonomi så har ikke brug for pengene som sådan.

Hvis du ikke har brug for pengene synes jeg ikke du skal sælge ham, han er IMO en af de bedste defensivt orienterede midtbanespillere i FM og du vil nok få ret svært ved at erstatte ham. Udover det, så hvis du sælger ham og køber en ny spiller, skal han først spilles ind på holdet og det kan godt koste nogle point, især i de europæiske kampe.
Men vælger du at sælge ham, synes jeg du skal kigge på Jaime Castrillion(staveplade, men han kommer fra Colombia), Freddy Guarin, Leon Andreasen eller måske Bolatti.
Logged

Qdahl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1411: 03 Jul 2007, 10:57 »

Sælger ham ikke . er lidt for usikker på om jeg kan erstatte ham .
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1412: 03 Jul 2007, 10:59 »

Sælger ham ikke . er lidt for usikker på om jeg kan erstatte ham .
'
Så forhør dig før du sælger. Se om nogle er intra i at komme til din klub.
Logged

[Min signatur er for stor]

Qdahl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1413: 03 Jul 2007, 11:01 »

Ja men mener at jeg er usikker på om ham jeg i så fald købte kunne erstatte Hæstad fuldt ud . Men har afvist buddet nu.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1414: 03 Jul 2007, 11:04 »

Ja men mener at jeg er usikker på om ham jeg i så fald købte kunne erstatte Hæstad fuldt ud . Men har afvist buddet nu.
OKay, han er sku også klasse. Er AaB og ville ha haft ham, men han var udlejet til Wolves Opstemt
Logged

[Min signatur er for stor]

Qdahl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1415: 03 Jul 2007, 11:05 »

Nu begynder Ajax og Milan og andre store klubber også at byde på ham
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1416: 03 Jul 2007, 11:10 »

Nu begynder Ajax og Milan og andre store klubber også at byde på ham
Hehe, det siger bare lidt om hvor god han er i spillet.
Men syntes du skal hente Omar Andrade, Jesper Mathisen, Slobodan Rajkovic, Damián Ismodes, Maher Ameur Eller Nathan Sturgis. Det er talenter der kan fås for en slik Opstemt
Logged

[Min signatur er for stor]

Qdahl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1417: 03 Jul 2007, 11:13 »

Har købt Omar Andrade . Han hygger sig på 2. holdet indtil han er blevet lidt ældre.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1418: 03 Jul 2007, 11:20 »

Har købt Omar Andrade . Han hygger sig på 2. holdet indtil han er blevet lidt ældre.
Okay, som 16 årig er han allerede farlig. og hvis du træner ham ordenligt, så tør jeg slet ikke tænke på hvor god han er om et par sæsoner Opstemt
Men køber for det meste de unge for at sælge videre og tjene :b
Logged

[Min signatur er for stor]

Qdahl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1419: 03 Jul 2007, 11:24 »

Han er 19 år i mit spil, men han kan ikke spille 1. holds fodbold endnu fordi jeg har Bendtner, Ailton og Charles-André Doudin . Så han må vente lidt til han har bevist hvad han kan
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1420: 03 Jul 2007, 11:27 »

Han er 19 år i mit spil, men han kan ikke spille 1. holds fodbold endnu fordi jeg har Bendtner, Ailton og Charles-André Doudin . Så han må vente lidt til han har bevist hvad han kan
Nå okay. Hvad er Bendter værd i dit spil ?
 I mit er han 69mio værd. Og har derfor ikke rådt il ham Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1421: 03 Jul 2007, 14:31 »

HJÆLP!

Jeg er Valencia i første sæson og har vel trykket "Continue" 1 gang..

Jeg har modtaget følgende købstilbud på 2 af min portugisere. Grunden til at jeg skriver portugisere er, at det er min plan at omdanne Valencia til et rent spansk storhold!

Tilbud:
1: Sampdoria har budt ca 20 mill. for Caneira (hans værdi er 26 mill.) Han er udlejet til Sporting Lissabon alligevel og jeg tror ikke jeg får brug for ham. Skal jeg forlange mere eller er det bare ud med ham og ind med fra spanien?

2: Liverpool derimod har budt 65 mill. for Miguel, hvilket er hans vurdering! Lige pt. var han mit første valg på HB men da han ikke er spanioler vil jeg også gerne af med ham. Sælger jeg til 65 eller skal L'pool af med noget mere?

Hjælp ønskes hurtigst muligt, da jeg gerne vil videre med spillet.. Wink

På forhånd tak  Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1422: 03 Jul 2007, 14:35 »

Normalt ville jeg sige no deal, da tilbudene er relativt lave, men som du skriver, du vil alligevel ikke bruge dem, så deal, prøv eventuelt at presse citronen lidt.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1423: 03 Jul 2007, 14:39 »

HJÆLP!

Jeg er Valencia i første sæson og har vel trykket "Continue" 1 gang..

Jeg har modtaget følgende købstilbud på 2 af min portugisere. Grunden til at jeg skriver portugisere er, at det er min plan at omdanne Valencia til et rent spansk storhold!

Tilbud:
1: Sampdoria har budt ca 20 mill. for Caneira (hans værdi er 26 mill.) Han er udlejet til Sporting Lissabon alligevel og jeg tror ikke jeg får brug for ham. Skal jeg forlange mere eller er det bare ud med ham og ind med fra spanien?

2: Liverpool derimod har budt 65 mill. for Miguel, hvilket er hans vurdering! Lige pt. var han mit første valg på HB men da han ikke er spanioler vil jeg også gerne af med ham. Sælger jeg til 65 eller skal L'pool af med noget mere?

Hjælp ønskes hurtigst muligt, da jeg gerne vil videre med spillet.. Wink

På forhånd tak  Thumbs Up



Jeg solgte Miguel i første  sæson for ca. det samme beløb, også købt jeg Cristian Zaccardo som erstatning, en habil back, dog ikke verdensbedste offensive back.

Og Caneira, skal du bare af med, han er ikke god nok til Valencia's førstehold Wink
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1424: 03 Jul 2007, 14:46 »

JEg fik liverpool til at byde 105 for miguel... men valgte alligevel at beholde ham. det fortryder jeg ikke. han spillede som en gud og jeg blev spansk mester første sæson. Caneira, bare ud af vagten med ham.
Logged

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010