home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 828 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 233376 gange)
paymaker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1245: 06 Jun 2007, 01:02 »

Sagde du ik lige han ik skulle hente middel spillere? nu forstår jeg ingen ting:S
Logged

Leo Messi<3

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1246: 06 Jun 2007, 01:03 »

Kan du sagtens sidde der og sige.. Tror du nok ikke de er blevet købt af andre stor klubber og koster rimelig meget.. Men kan ikke se Bodmer som en stjerne spille.. Han er god men heller ikke så god som du for det til at lyde
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1247: 06 Jun 2007, 01:03 »

Sagde du ik lige han ik skulle hente middel spillere? nu forstår jeg ingen ting:S

Jeg sagde, at han ikke skulle hente middelspillere.

Men det har jo intet med Nani (som jeg ikke synes er god i FM) og Nasri at gøre.

Læs, hvad jeg skriver.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1248: 06 Jun 2007, 01:04 »

Kan du sagtens sidde der og sige.. Tror du nok ikke de er blevet købt af andre stor klubber og koster rimelig meget.. Men kan ikke se Bodmer som en stjerne spille.. Han er god men heller ikke så god som du for det til at lyde

Jeg har aldrig haft ham.

Hvor er Giovinco, De Ceglie, Marchisio? Har din forgænger solgt dem?
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1249: 06 Jun 2007, 01:05 »

Andre det ikke er også lige glad.. Bodmer er en middels spiller
Logged

paymaker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1250: 06 Jun 2007, 01:05 »

læs hvad jeg skriver, jeg kommenterer dit forslag til Bodmer? det er ik en stjerne spiller men derimod en middel spiller?
Logged

Leo Messi<3

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1251: 06 Jun 2007, 01:07 »

Andre det ikke er også lige glad.. Bodmer er en middels spiller

Ja, det skrev du. Men summa summarum: Jeg synes, du skal have en yngre DC'er, en bedre MC'er, og i hvert fald én ny angriber, men så ser det vist også tilforladeligt ud.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1252: 06 Jun 2007, 01:08 »

læs hvad jeg skriver, jeg kommenterer dit forslag til Bodmer? det er ik en stjerne spiller men derimod en middel spiller?

Søreme så.

IMO er Bodmer ikke middel, men han er en dygtig MC'er, som kan fungere begge veje, og som kan bygge spillet op. Ligesom han er IRL. Jeg har ikke haft ham i spillet, men i virkeligheden er det en spiller, jeg meget gerne vil se i Juventus.

Derfor mit indlæg.
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1253: 06 Jun 2007, 01:09 »

Det et jo det jeg har sagt hele tiden.. Tror du ikke jeg kan vurdere det eller hva.. Du må læse hva jeg skriver inden du kommentere
Logged

paymaker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1254: 06 Jun 2007, 01:10 »

Korrekt han er over middel(dog stadig ik stjernespiller) IRL men i spillet syntes jeg altid han skuffer.
Logged

Leo Messi<3

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1255: 06 Jun 2007, 01:11 »

Det et jo det jeg har sagt hele tiden.. Tror du ikke jeg kan vurdere det eller hva.. Du må læse hva jeg skriver inden du kommentere

Halvdelen af dit sidste indlæg forstår jeg ikke. Det er meget svært at læse, hvad du skriver.

Det du hele tiden har argumenteret for er, at Bodmer er en middelspiller? Det var da ikke der, vi startede.

EDIT: Desuden har jeg ikke skrevet noget om din evne til at bedømme spillere, men siden du skal have råd herinde fra, er den vel ikke optimal.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1256: 06 Jun 2007, 01:11 »

Korrekt han er over middel(dog stadig ik stjernespiller) IRL men i spillet syntes jeg altid han skuffer.

Ikke desto mindre har han vel stadig de kvaliteter, man leder efter i en spiller, som man kan bygge et hold op om.
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1257: 06 Jun 2007, 01:15 »

Det var ikke Bodmer vi startet med, men når du siger Van der vaart, Terry og Villa ikke er stjerner i 2010 og siger at jeg skal skaffe Bodmer kan jeg ikke helt forstå dig.. Spurgte bare lige til hjælps, er det ikke i orden eller hva
Logged

paymaker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1258: 06 Jun 2007, 01:16 »

I spillet NEJ der er han ik god nok til at være den STJERNE SPILLER du nu vil have han skal købe. Nu orker jeg dog ik snakke mere om Bodmer da han nu nok en gang er en MIDDELSPILLER!
Logged

Leo Messi<3

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1259: 06 Jun 2007, 01:18 »

Det var ikke Bodmer vi startet med, men når du siger Van der vaart, Terry og Villa ikke er stjerner i 2010 og siger at jeg skal skaffe Bodmer kan jeg ikke helt forstå dig.. Spurgte bare lige til hjælps, er det ikke i orden eller hva

Jo da. Selvfølgelig er det det. Det er jo det, forummet er der for. Smiley

Villa er givetvis en stjerne, men i forhold til de regens, der kommer i spillet, mener jeg langt fra, de er de bedste.

Nu smutter jeg tilbage til mine samfundsfagsbøger, da jeg snart skal til eksamen.

Tak for i aften. Og forhåbenligt på gensyn.

I spillet NEJ der er han ik god nok til at være den STJERNE SPILLER du nu vil have han skal købe. Nu orker jeg dog ik snakke mere om Bodmer da han nu nok en gang er en MIDDELSPILLER!

OK. SKRIVER DU MED CAPS, FORDI DU TROR, JEG SER DÅRLIGT?
Logged

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010