home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 56 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 233399 gange)
Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1230: 06 Jun 2007, 00:14 »

Du kan altså ikke sige at Maxi ikke har niveauet.. 32 kampe 15 mål.. Elmander kan sagtens begå sig vis du ser det juve hold jeg har overtaget.. Ligger i kontrakt forhandlinger med Bendtner vis det hjælper på humøret
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1231: 06 Jun 2007, 00:15 »

Du kan altså ikke sige at Maxi ikke har niveauet.. 32 kampe 15 mål.. Elmander kan sagtens begå sig vis du ser det juve hold jeg har overtaget.. Ligger i kontrakt forhandlinger med Bendtner vis det hjælper på humøret

Han har IMO heller ikke klassen. Når man er Juventus bør man kun købe stjernespillere.
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1232: 06 Jun 2007, 00:24 »

Der er ikke ret meget ide i at købe en Van der vaart, Villa eller John terry for hele bugdet også de andre kæder hænger.. Det dur bare ikke på Serie A niveaue.. Heller købe middel spiller for det meste også når man for mange flere pengekan man købe de sår kaldte "stjerne spillere"
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1233: 06 Jun 2007, 00:26 »

Der er ikke ret meget ide i at købe en Van der vaart, Villa eller John terry for hele bugdet også de andre kæder hænger.. Det dur bare ikke på Serie A niveaue.. Heller købe middel spiller for det meste også når man for mange flere pengekan man købe de sår kaldte "stjerne spillere"

Well, med Juventus i 2010 bør det være muligt at hente andet end B-spillere.

Hvis jeg var dig, ville jeg gå ind i "Player Search" og sætte filteret til U23-spillere, og så se, om der er nogle gode regens. Det andet er ikke holdbart. men det er jo bare min mening...

EDIT: Desuden er hverken Van der Vaart, Villa eller Terry da stjernespillere i 2010.
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1234: 06 Jun 2007, 00:31 »

Det er jo lige det de er Huh I mens du har nedgjort min trup har jeg skrevet kontrakt med Sami Nasri og Nani..

Er Thomas Hitzelpeger en B-spiller for dig Rullende Øjne
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1235: 06 Jun 2007, 00:32 »

Det er jo lige det de er Huh I mens du har nedgjort min trup har jeg skrevet kontrakt med Sami Nasri og Nani..

Er Thomas Hitzelpeger en B-spiller for dig Rullende Øjne

Ja. Desuden passer det mig ikke for godt, at have for mange ikke-italienske spillere.

Hvis du kigger tilbage, vil du opdage, at jeg på intet tidspunkt har nedgjort din trup, men til gengæld har jeg stillet spørgsmålstegn ved din indkøbspolitik. Der er en forskel. Men den kan du måske ikke se?
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1236: 06 Jun 2007, 00:36 »

okay.. Min fejl, men så har du nedgjort min indkøbs politik så.. Stjerne spiller for dig er det spiller som har en makedsværdi på 250 mio eller der over.. For så kan jeg ikke følge din indkøbs politik
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1237: 06 Jun 2007, 00:39 »

okay.. Min fejl, men så har du nedgjort min indkøbs politik så.. Stjerne spiller for dig er det spiller som har en makedsværdi på 250 mio eller der over.. For så kan jeg ikke følge din indkøbs politik

Jeg kan ikke lide at købe dyre spillere, og jeg kan ikke komme i tanker om en spiller, som jeg mener er mere end £5 mio. værd. Derimod plejer jeg (og specielt med Juventus) at sende mine scouts ud, og så købe de bargain-spillere, de foreslår. Det plejer at give pote. Desuden har Juventus et fantastisk ungdomsarbejde, som sagtens kan kaste store spillere af sig. Derfor mener jeg ikke, der er grund til at købe middelspillere (det er jo selvfølgelig lidt en anden ting, når du får dem gratis).

Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1238: 06 Jun 2007, 00:46 »

Du for lige min opstilling her.. Så kan du jo tage stilling til de indkøb jeg har gjort.. Jeg tror på de slår igennem og det er lige meget for mig om de kommer fra Costa Rico eller Frankrig

                 Buffon

Riether-Givet-Kovac-Mathieu

Pallardino-Paro-M. Fernandez-Marchionni

          Boijnov-M.Lopez
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1239: 06 Jun 2007, 00:53 »

Du for lige min opstilling her.. Så kan du jo tage stilling til de indkøb jeg har gjort.. Jeg tror på de slår igennem og det er lige meget for mig om de kommer fra Costa Rico eller Frankrig

Tillykke!

                 Buffon

Riether-Givet-Kovac-Mathieu

Pallardino-Paro-M. Fernandez-Marchionni

          Boijnov-M.Lopez

Der er vel ikke meget at sige til Gigi. Hvis Kovac hedder Robert til fornavn, er han omkring 36, hvilket IMO er alt for gammelt. Givet og Mathieu er givetvis gode nok. Hvis jeg var dig, ville jeg bytte om på Palladino (hvis navn, du har stavet forkert, og Marchionni, da de er naturligt placerede i de modsatte sider. Paro kan jeg naturligvis godt lide, dog tvivler jeg på, han har niveauet til Serie A. Bojinov er en enfant terrible, og Maxi har jeg udtalt mig om.

hvis jeg var dig, ville jeg bruge nogen af de nyindkøb, du har skrevet, du har. Nasri og Nani?
Logged

paymaker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1240: 06 Jun 2007, 00:53 »

Du kan da ik gå hen og kritisere køb af spillere som nasri og nani?  Når man er en klasse klub er det netop ik nok at hente talenter fra egen avl der må man ud i verden og få de bedste og der syns jeg nu Nani f.eks ik er at skandaløst køb;)
Logged

Leo Messi<3

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1241: 06 Jun 2007, 00:55 »

Du kan da ik gå hen og kritisere køb af spillere som nasri og nani?  Når man er en klasse klub er det netop ik nok at hente talenter fra egen avl der må man ud i verden og få de bedste og der syns jeg nu Nani f.eks ik er at skandaløst køb;)

Jeg har jo heller ikke sagt noget om Nasri og Nani.
Logged

paymaker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1242: 06 Jun 2007, 00:57 »

Nej okay du siger bare: "Desuden passer det mig ikke for godt, at have for mange ikke-italienske spillere." Talenter er ligegyldig nationalitet i følge mig, når vi snakker stor klubber!
Logged

Leo Messi<3

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1243: 06 Jun 2007, 00:57 »

Endelig nogle gode menniger  Wink Kom lige til at lave om på siderne, min fejl.. DU må kunne se at der skal købes forstærkninger næsten over det hele.. Det er den nu værdne, er heller ikke tilfreds med alle spillerne. Derfor kommer Nasri og Nani.. Muligvis anderson
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #1244: 06 Jun 2007, 00:59 »

Endelig nogle gode menniger  Wink Kom lige til at lave om på siderne, min fejl.. DU må kunne se at der skal købes forstærkninger næsten over det hele.. Det er den nu værdne, er heller ikke tilfreds med alle spillerne. Derfor kommer Nasri og Nani.. Muligvis anderson

Gode meninger? Jeg gav da næsten hele dit hold en bredside. Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at få fat i Mathieu Bodmer eller Lucas Leiva til midtbanen.
Logged

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010