|
Emillionaire
Gæst
|
|
Hvem er du: Liverpool (I 1. sæson) Køb/salg: Køb Spiller: Aaron Hunt (Werder Bremen) Pris: 16.200.000 Dkr.
NO DEAL drengen er rasicst!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Hvem er du: Liverpool (I 1. sæson) Køb/salg: Køb Spiller: Aaron Hunt (Werder Bremen) Pris: 16.200.000 Dkr.
DEAL!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja han er en nice fætter at have i Næstved 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crj
|
|
10 dkk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
10 dkk  Aaarh, du skulle heller købe tyggegummi for de penge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Har købt denne spiller men ville lige hører jeres mening selvom jeg syntes det var en klar deal   Fysisk er han ikk meget værd 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
DEAL! Det er noget af et røverkøb! NO DEAL drengen er rasicst!
Det er han nu ikke? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
DEAL! Det er noget af et røverkøb! Det er han nu ikke?  jooo den er han satme men han er bare grim selv, han ligner en af de grimmeste geder fra Tyskland eller Østrig han har været sindsyg meget racsistisk i U20 over for sorte og han fortrød det ikke engang den taber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crj
|
|
Fysisk er han ikk meget værd  korekt men har fået trænet ham så han faktisk er blevet rimelig hurtig , men det gør ikke så meget når man har lavet 14 kasser i 5 kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
jooo den er han satme men han er bare grim selv, han ligner en af de grimmeste geder fra Tyskland eller Østrig han har været sindsyg meget racsistisk i U20 over for sorte og han fortrød det ikke engang den taber  Det er muligt, at han er grim.. .. Men, jeg har nu ikke hørt noget om de rasicitiske udtalelser. Smid gerne et link 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Klub: Mallorca Spiller: Jari Litmanen Køb/Salg: Køb Pris: 140.000 Hvad siger i? Han vil højest sandsynligt være reserve  Kan man ikke få ss ? 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Jeg har besluttet mig for, at snuppe ham, men her er SS 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
|
|
|
|