|
theo-walcott
|
|
NO DEAL .
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Klub: Real Madrid. Sælge. Sergio Ramos Pris: 125 mio Bud: Barca 325 mio pengene med det samme Deal/ NO Deal Hjælp bitte  Hvis du mener dit hold sagtens kan 'klare' ham på banen så deal  ellers ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg ville ikke sælge...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOO DEAL.
og da slet ikke til en i samme liga, og så rivalerne!
vil også sige no deal. Det er ærkerivalerne fra Barcelona!!!
Hvis du mener dit hold sagtens kan 'klare' ham på banen så deal  ellers ikke Jeg ville ikke sælge...
Tak for svarende.. jeg har valgt at lytte til jer og sige pænt nej tak barca 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Hvilken Klub er du: Arsenal Spiller: Mathieu Bodmer Købe/sælge: Købe pris: 50 Millioner Kroner Deal eller no deal?
eller
Hvilken Klub er du: Arsenal Spiller: João Moutinho Købe/sælge: Købe pris: 38 Millioner Kroner Deal eller no deal?
hvilken spiller?
OBS: er lige kommet ind i Juli 07
OBS: mit budgett er 233 millioner danske kroner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Ja Moutinho, nej Bodmer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Ja Moutinho, nej Bodmer
okay, så tager jeg ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Det er godt nok billigt for Moutinho....
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Werder Bremen Tim Borowski Sælge Chelsea har kommet med en forespørgsel, hvad skal/kan jeg forlange? For jeg vil egentlig gerne sælge ham, hvis jeg ellers får det rigtige antal penge, selvom min assistent siger, at han er en nøglespiller.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvad er han værd?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
ja det er jo lidt svært at svare på hvis vi ikke ved hav han er værd !! .
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
75 mio kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
okay hvor gammel er han ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Så vil jeg gerne bruge jeres hjælp. Har tilbudt 45 mill. kr. på Bojan (Barca) og Arouna Kone (PSV). Jeg er FCK, og begge tilbud er blevet accepteret, overraskende nok. Nu kan jeg så bare ikke bestemme mig for hvem jeg skal vælge. Kone:  Bojan:  Har egentligt brug for en angriber nu, hvilket Bojan er for ung til. Til gengæld er han jo fremtidens mand, og tvivler på jeg kan hente ham senere. Hvad siger i? Kom gerne med et hurtigt svar :-). (P.S. - Har ikke råd til begge).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
Så vil jeg gerne bruge jeres hjælp. Har tilbudt 45 mill. kr. på Bojan (Barca) og Arouna Kone (PSV). Jeg er FCK, og begge tilbud er blevet accepteret, overraskende nok. Nu kan jeg så bare ikke bestemme mig for hvem jeg skal vælge. Kone:  Bojan:  Har egentligt brug for en angriber nu, hvilket Bojan er for ung til. Til gengæld er han jo fremtidens mand, og tvivler på jeg kan hente ham senere. Hvad siger i? Kom gerne med et hurtigt svar :-). (P.S. - Har ikke råd til begge). Jeg foretrækker klart Kone. Og der er jo andre talenter du kan købe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|