home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:00:58 Shanesag Fodbold Atlético Madrid tråden
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23533
  1 Bruger, 1070 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: HaroldUtipt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 370979 gange)
Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #885: 09 Apr 2007, 18:03 »

Tag Ronaldo og Sobis
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #886: 09 Apr 2007, 18:34 »

Jeg købte Michael Owen for 300 mio + Luis Garcia.
Og det var sku pengene værd!
Logged

Practise makes Perfect!

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #887: 09 Apr 2007, 18:48 »

Hvilken Klub er du: Chelsea (år 2011)
Spiller: Podolski
Købe/sælge: Køb
beløb: 430 millioner kroner

Casper Christensen: "Deal eller No-deal!?"
« Seneste Redigering: 09 Apr 2007, 18:53 af molle » Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #888: 09 Apr 2007, 18:56 »

Må vi se et SS af ham?
Logged

Practise makes Perfect!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #889: 09 Apr 2007, 18:57 »

Chelsea... Godt gået at ku spille så længe med dem mht motivation Peace

Podolski... Køb... Smiley Du har alligevel endeløse penge.. Smiley Men i 2011 kan du jo lige kigge på Anderson (porto) også...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #890: 09 Apr 2007, 18:58 »

Jeg købte Michael Owen for 300 mio + Luis Garcia.
Og det var sku pengene værd!

Smiley Godt valg.. han elsker klubben og han garnede altså mange kasser i mit liverpool spil Smiley Og så er det jo fedt at en fortabt søn er tilbage igen. Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #891: 09 Apr 2007, 18:59 »

Må vi se et SS af ham?

Podolski
http://aycu11.webshots.com/image/12490/2000418838071475827_rs.jpg

jeg mangler en angriber. tror ikke der er så mange år i Sheva mere selvom han har lavet 20 mål i denne sæson (han er 34 Opstemt )
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #892: 09 Apr 2007, 19:05 »

Chelsea... Godt gået at ku spille så længe med dem mht motivation Peace

Podolski... Køb... Smiley Du har alligevel endeløse penge.. Smiley Men i 2011 kan du jo lige kigge på Anderson (porto) også...

Jeg været hos dem i 1.5 sæson. De fyrede Capello efter en skandaløs sæson og så blev jeg tilbudt jobbet. Så de har ikke været helt så uovervindelige før jeg kom til  Opstemt Grin
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #893: 09 Apr 2007, 23:17 »

Klub: Real Madrid.
Sælge. Sergio Ramos
Pris: 125 mio
Bud: Barca 325 mio pengene med det samme

Deal/ NO Deal

Hjælp bitte Smiley
Logged


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #894: 09 Apr 2007, 23:25 »

Hvor mange penge har du i forvejen? Smiley
Logged

Practise makes Perfect!

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #895: 09 Apr 2007, 23:28 »

Hvor mange penge har du i forvejen? Smiley

jeg har 555mio og jeg har 239 mio at købe for.. pengene er lige pt ikke problem.. det er tiden... det er sidste dag for vinduet lukker i
Logged


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #896: 09 Apr 2007, 23:52 »

er det vinter vinduet?
Logged

Practise makes Perfect!

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #897: 10 Apr 2007, 13:33 »

er det vinter vinduet?

sommer vinduet Peace
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #898: 10 Apr 2007, 13:38 »

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOO DEAL.

og da slet ikke til en i samme liga, og så rivalerne!
Logged

Go you Gunners!

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #899: 10 Apr 2007, 14:20 »

vil også sige no deal. Det er ærkerivalerne fra Barcelona!!!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010