|
Romafan
|
|
Jeg vil efter have set SS sige Deal... Der er udviklings muligheder i ham... Men hvad er det for et skin du bruger?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Silver, det kan vidst hentes på FmG eller FmD og så har jeg taget bagrunds billedet fra et jeg ikke kan huske hvad hedder  EDIT: Det hedder vidst Gears 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
Hvilken Klub er du: Tottenham Spiller: Leigthon Baines Købe/sælge: Sælge beløb: 107 millioner kroner Deal eller no deal? Barcelona, Milan, Inter, Manchester U, Chesea. Blev ligepludselig interesserede efter han havde en fremragende sæson. Han er iøvrigt lige kommet ind i landsholds varmen. 
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
med mindre du mangler penge eller er svagt besat i forsvaret, så skal du ikke sælge...
|
|
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Ny venstre kant... Evt. Messi eller Ronaldo, med de penge du har til rådighed... Messi skulle gerne have en frikøbs klausul på omkring 400-500 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Ny venstre kant... Evt. Messi eller Ronaldo, med de penge du har til rådighed... Messi skulle gerne have en frikøbs klausul på omkring 400-500 mio.
God, ide! Messi's er 600 mio. Men må ikke købe nogen endnu pga. min klub lige er blevet overtaget (Stod til at blive fyret pga. den nye formand men istedet fik jeg lidt over en milliard  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Måske en god defensiv midbanespiller...  Gago eller lignende.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Måske en god defensiv midbanespiller...  Gago eller lignende..  Har Vanden Borre og Faty til den plads, men måske skulle jeg sælge Faty  EDIT: Gago har en frikøbs klausul på 50 mio. Så sender jeg sgu' bare Faty til en samarbejdsklub 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Har Vanden Borre og Faty til den plads, men måske skulle jeg sælge Faty  EDIT: Gago har en frikøbs klausul på 50 mio. Så sender jeg sgu' bare Faty til en samarbejdsklub  Har aldrig set Vanden borre på midtbanen.. men han er vel mere forsvarsspiller... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Har aldrig set Vanden borre på midtbanen.. men han er vel mere forsvarsspiller...  Han er KANON som defensiv midt Nu kommer Bojan, Luis Garcia og Gago nok til klubben i den nærmeste fremtid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvis han ikke er i nærheden er førsteholdet, så deal. Hvem har budt på ham? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|