home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 729 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 234278 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #840: 01 Apr 2007, 20:15 »

Rafael Sobis
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #841: 01 Apr 2007, 20:16 »

Det lyder jo godt, og det kan også være han blir stjernen for et af mine en hold, en dag hvor jeg ikke har 100 mio mere at bruge for Wink
Logged

Practise makes Perfect!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #842: 01 Apr 2007, 20:19 »

Det lyder jo godt, og det kan også være han blir stjernen for et af mine en hold, en dag hvor jeg ikke har 100 mio mere at bruge for Wink
Hehe.. Eller Huntelaar, Okaka, eller måske Saha ?
Logged

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #843: 01 Apr 2007, 21:41 »

Obafemi Martins Helt klartt.
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #844: 01 Apr 2007, 22:26 »

Jeg vil også mene og Martins er den bedste. Har ikke nogen erfaring med ham i 2007, men i 2006 spillede han godt.!
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #845: 01 Apr 2007, 23:12 »

Står i et mindre dilemma, og som altid når jeg gør det, tager jeg fat i den kære Absalonsen.. Nu er det sådan han er relativt inkompetent (Wink), og så betyder det jo jeg må tage eksperterne (hint, jer), til hjælp..

Står i 3. sæson med et nyoprykket Gandía hold (oprindelig et lower-league spansk hold, som jeg gav lidt startkapital og derefter bygget et hold på talenter). Her har jeg naturligvis haft FM-vidunderet Sherman Andrés Cardenas, som specielt i 2. sæson har gjort det godt.
I anden sæson (Segunda Division) spillede han 40 kampe, scorede 9 mål (4 af dem på straffe) lavede 12 oplæg og blev kåret til MoM 3 gange. Derudover fik han debut på Colombias landshold hvor han nu er fast mand.
Og her er så et screenshot af Cardenas i mit spil, den 30/08/08.

I kan se hans nuværende værdi er £6.000.000, og eftersom jeg ikke ligefrem har haft lyst til at sælge ham, har jeg hver gang der har været bud bare sat en pris på £20.000.000, eftersom jeg regnede det for relativt usandsynligt. Nu er det sådan Sir Alex er ved at blive gammel, og altså er parat til at smide £20.000.000 efter den omtalte columbianer..

Og så til dilemmaet: Skal jeg sælge Cardenas for £20.000.000 til Manchester United efter 3. sæson, eller skal jeg give ham en sæson til, hvor jeg så eventuelt kan få mere for ham? Planen har hele tiden været at jeg enten ville have Anderson (I starten Porto, nu Roma) som min endelige AMC'er, men eftersom jeg er nyoprykket, har jeg ikke mulighed for det nu. Bedste alternativ er nok en Andrés D'Alessandro for omkring £10.000.000.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #846: 01 Apr 2007, 23:33 »

Eller Riquelme... Syge stats, billige penge.
Men jeg ville sige deal...
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #847: 01 Apr 2007, 23:36 »

Står i et mindre dilemma, og som altid når jeg gør det, tager jeg fat i den kære Absalonsen.. Nu er det sådan han er relativt inkompetent (Wink), og så betyder det jo jeg må tage eksperterne (hint, jer), til hjælp..

Står i 3. sæson med et nyoprykket Gandía hold (oprindelig et lower-league spansk hold, som jeg gav lidt startkapital og derefter bygget et hold på talenter). Her har jeg naturligvis haft FM-vidunderet Sherman Andrés Cardenas, som specielt i 2. sæson har gjort det godt.
I anden sæson (Segunda Division) spillede han 40 kampe, scorede 9 mål (4 af dem på straffe) lavede 12 oplæg og blev kåret til MoM 3 gange. Derudover fik han debut på Colombias landshold hvor han nu er fast mand.
Og her er så et screenshot af Cardenas i mit spil, den 30/08/08.

I kan se hans nuværende værdi er £6.000.000, og eftersom jeg ikke ligefrem har haft lyst til at sælge ham, har jeg hver gang der har været bud bare sat en pris på £20.000.000, eftersom jeg regnede det for relativt usandsynligt. Nu er det sådan Sir Alex er ved at blive gammel, og altså er parat til at smide £20.000.000 efter den omtalte columbianer..

Og så til dilemmaet: Skal jeg sælge Cardenas for £20.000.000 til Manchester United efter 3. sæson, eller skal jeg give ham en sæson til, hvor jeg så eventuelt kan få mere for ham? Planen har hele tiden været at jeg enten ville have Anderson (I starten Porto, nu Roma) som min endelige AMC'er, men eftersom jeg er nyoprykket, har jeg ikke mulighed for det nu. Bedste alternativ er nok en Andrés D'Alessandro for omkring £10.000.000.
Deal. Hvis du afslår, bliver han tosset på dig, og så bliver du alligevel nødt til at sælge ham, uden at du kan få lige så meget, fordi han har spillet dårligt.
Logged


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #848: 01 Apr 2007, 23:37 »

Hvis han er en af dine vigtige spillere ville jeg beholde ham... Har haft samme problem med Guardado i Dortmund, hvor der blev budt 15 mio euro, men ventede en sæson og nu er United parat til at betale 40 mio. Euro plus Pique, så min konklusion må være at så længe han er så ung, vil hans værdi blive ved med at stige, så en sæson mere med gode stats(mål, asist, ect.) og så kan du virkelig score kassen på ham...

No Deal
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #849: 01 Apr 2007, 23:47 »

Hvis han er en af dine vigtige spillere ville jeg beholde ham... Har haft samme problem med Guardado i Dortmund, hvor der blev budt 15 mio euro, men ventede en sæson og nu er United parat til at betale 40 mio. Euro plus Pique, så min konklusion må være at så længe han er så ung, vil hans værdi blive ved med at stige, så en sæson mere med gode stats(mål, asist, ect.) og så kan du virkelig score kassen på ham...

No Deal

Valgte at følge dit råd.. Eftersom han vel mildest talt er den bærende spiller, samt mulighederne for en erstatning på bare nogenlunde samme niveau er relativt umuligt, i hvert fald hvis han skal være Non-EU.
Overraskende nok blev han heller ikke sur efter jeg afslog, så det var heldigvis ikke det helvede jeg havde regnet med, heldigvis! Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #850: 01 Apr 2007, 23:52 »

Ellers en anden gang hvis du er bange for at han bliver sur, skal du bare forhandle og sætte prisen så ualmindelig høj at det skræmmer køberne væk... Det gør jeg med mit BIF hold, ellers ville jeg aldrig kunne holde på Lorentzen, Mike Jensen eller Giovanni Dos Santos...
Logged

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #851: 02 Apr 2007, 08:42 »

Prøv at smide SS ind af DOS SANTOS . Wink
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #852: 02 Apr 2007, 13:45 »

Klub: AS Roma
Spiller: Fran Merida
Købe/sælge: Købe
Beløb: 60 mio.
Sæson: 2008/2009

DEAL ELLER NO DEAL ?
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #853: 02 Apr 2007, 13:53 »

Kan vi evt. få et SS før vi kan vurdere det... Det kommer jo meget an på hvor meget han har udviklet sig i dit spil...
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #854: 02 Apr 2007, 13:59 »

Logged

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010