|
niller122
|
|
hvad sæson er du i ?
hvem har du der ellers der kan spille på den plads ?
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Klub:Spurs
Købe/Sælge:sælge
Spiller:Aaron Lennon
Pris:126 mil.
FC Bayern er kommet med buddet men skal jeg sige ja eller nej???
Kom op på: 150 mil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Jeg er i den første sæson.
Jeg har tænkt mig at oplære Falcao til at spille den plads, men ellers har jeg ik´ rigtig nogle på den plads.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Jeg er i den første sæson.
Jeg har tænkt mig at oplære Falcao til at spille den plads, men ellers har jeg ik´ rigtig nogle på den plads.
så vil jeg sige nej !
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Jeg er ved at prøve at købe de guzman som spiller den plads...stadig nej?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koldingenseren
|
|
de guzman spiller ikke specielt godt, trods nogle okay stats .. falder hurtigt i hans spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
de guzman spiller ikke specielt godt, trods nogle okay stats .. falder hurtigt i hans spil  nååh ok???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nolte
|
|
Hey!  Er lige blevet færdig med 2. sæson med Brøndby (Vandt ligaen(og Royal League!!!  )) Nå, men har lavet en forespørgsel på Roberto Soldado, og Real M vil have 50 mio... Er det noget jeg skal gå efter? Chancen for at jeg får ham er nok minimal, men det er vel et forsøg værd... /Nolte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Hey!  Er lige blevet færdig med 2. sæson med Brøndby (Vandt ligaen(og Royal League!!!  )) Nå, men har lavet en forespørgsel på Roberto Soldado, og Real M vil have 50 mio... Er det noget jeg skal gå efter? Chancen for at jeg får ham er nok minimal, men det er vel et forsøg værd... /Nolte Det ska du sq klart EDIT: 1000 indlæg(Landsholdspiller)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
forsøg bare!
du kan altid spørge og ender det med du ikke gider at have ham alligevel så siger du bare nej!
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
Nolte
|
|
Jeg fik dem endda ned på 45 mio. Nå, men han gad ikke forlade Madrid selvom jeg tilbød højeste løn plus højeste engangsbeløb. Kan I så anbefale en anden angriber? (og en højrefløj for den sags skyld). Ved godt dette ikke er den korrekte tråd, men der sker forhåbentlig ikke noget ved et lille sidespring 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Jeg fik dem endda ned på 45 mio. Nå, men han gad ikke forlade Madrid selvom jeg tilbød højeste løn plus højeste engangsbeløb. Kan I så anbefale en anden angriber? (og en højrefløj for den sags skyld). Ved godt dette ikke er den korrekte tråd, men der sker forhåbentlig ikke noget ved et lille sidespring  Hvor mange penge har du ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nolte
|
|
ThistedFc@ 90 mio. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nolte
|
|
NICE! Har lige fået Aliadiére på en fri-transfer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Benja91
Gæst
|
|
Klub:Spurs
Købe/Sælge:sælge
Spiller:Aaron Lennon
Pris:126 mil.
FC Bayern er kommet med buddet men skal jeg sige ja eller nej???
klart no deal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|