home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 805 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal eller No Deal?
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Deal eller No Deal?  (Læst 234388 gange)
Emillionaire
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #600: 28 Jan 2007, 14:58 »

hold på Bojan han er meget værd om 2-4 år
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #601: 28 Jan 2007, 14:59 »

Hvor  gammel var Bojan, for i mit spil er han 20 år, og har slået al modstand af holdet. Er Arsenal, og den eneste angriber han ikke slår af, er en aldrende Henry Smiley

Bojan er kun 18 år i mit spil. Det ser ud til at jeg valgte det rigtig med at lade ham blive. Første kamp i sæson vinder ejg med 0-1 på et Bojan mål Smiley

hold på Bojan han er meget værd om 2-4 år

Det har jeg også valgt at gøre Thumbs Up

Tak for de svar jeg har fået Peace
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #602: 28 Jan 2007, 19:41 »

Skulle lige til at oprette en her!

Er West Brom, og Man Utd er efter Lee Peltier. Han er vurderet til 47 millioner, og har som central midtbanespiller scoret 18 mål i 12 kampe. Næsten alle hans mål scorer han på langskud, på trods af at han kun har 8 i langskud, og 6 i afslutninger!

Han er utrolig vigtig for mig, selvom han nok spiller lidt urealistisk.. Men sagen er den, at Man Utd bød 250 millioner for ham nu, men kunne ikke selv bestemme om jeg ville acceptere eller afvise Ubeslutsom Håber jeg klarer mig uden ham!
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #603: 28 Jan 2007, 19:46 »

Skulle lige til at oprette en her!

Er West Brom, og Man Utd er efter Lee Peltier. Han er vurderet til 47 millioner, og har som central midtbanespiller scoret 18 mål i 12 kampe. Næsten alle hans mål scorer han på langskud, på trods af at han kun har 8 i langskud, og 6 i afslutninger!

Han er utrolig vigtig for mig, selvom han nok spiller lidt urealistisk.. Men sagen er den, at Man Utd bød 250 millioner for ham nu, men kunne ikke selv bestemme om jeg ville acceptere eller afvise Ubeslutsom Håber jeg klarer mig uden ham!

Ja den er sku sværd den der. 250 mio er mange penge men spørgsmålet må være om du kan finde en som score lige så godt. Det bliver nok svært. Hvordan ser økonomien ud? Hvis den er fin så må det jo blive en NO Deal på grund af alle de mål han score for dig
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #604: 28 Jan 2007, 19:48 »

Ja den er sku sværd den der. 250 mio er mange penge men spørgsmålet må være om du kan finde en som score lige så godt. Det bliver nok svært. Hvordan ser økonomien ud? Hvis den er fin så må det jo blive en NO Deal på grund af alle de mål han score for dig

Økonomien er super Smiley Men som skrevet, kan jeg ikke tage sagen i egen hånd! Ejeren af klubben valgte bare at acceptere Ubeslutsom
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #605: 28 Jan 2007, 19:49 »

NOOO! Nu skete det eksakt samme, bare med Walcott! Sevilla bød 250 millioner ticked off ticked off ticked off
Logged


SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #606: 28 Jan 2007, 19:52 »

Alt andet lige må du kunne få nogle rimelig heftige erstatninger til WBA for 500 mio...
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #607: 28 Jan 2007, 19:54 »

Alt andet lige må du kunne få nogle rimelig heftige erstatninger til WBA for 500 mio...

Ja Smiley Blev ret overrasket før, da jeg gik ind under spillersøgning. Jeg afkrydsede "bed assistent fjerne urealistiske handler" og alligevel kom Robinho øverst på listen, vurderet til 320 millioner Shockeret Det er nice nok, at kunne få så store spillere til sådan en klub Peace
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #608: 28 Jan 2007, 19:55 »

Økonomien er super Smiley Men som skrevet, kan jeg ikke tage sagen i egen hånd! Ejeren af klubben valgte bare at acceptere Ubeslutsom

Ok det var jeg ikke lige opmærksom på  Forlegen

Træls når ens formand lige bestemmer hvad der skal ske på transfer market  ticked off

Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #609: 28 Jan 2007, 19:58 »

Ja! ticked off Håber bare jeg får nogle syge spillere istedet Thumbs Up Uploader holdet i "Rate mit FM2007 hold", hvis jeg får anskaffet noget spændende Wink
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #610: 28 Jan 2007, 20:09 »

500 millioner til 2 pladser er trods alt ganske godt Rullende Øjne
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #611: 28 Jan 2007, 21:30 »

Fik nu "kun" 250! Walcott deal'en gik i vasken, da Sevilla ikke kunne betale de 250 millioner Djævel
Logged


Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #612: 28 Jan 2007, 22:26 »

Gosser: Nice nok at den gik i vasken, de der klamme beslutninger af ledelsen er til og brække sig over nogle gange. Du kan nok finde en god erstatning for Lee, 250 mil er en god slat. Gi' lige en update i "Rate mit hold", når du har fundet en erstatning.
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #613: 29 Jan 2007, 21:12 »

Hvilken klub er du: Brøndby
Hvilken klub vil købe: Lillestrøm
Spiller: Giovanni Rector
Beløb: 1,2 mio kontant og 40 % af vidersalg
Deal eller no deal?

Har Nicolaj Agger, Nicolás Millán, Mikael Dahlberg, Morten "Duncan" Rasmussen, Carlos Suárez, David Williams, Hannes Sigurdsson, Lukasz Cieslewicz i truppen...



Hvilken klub er du: Brøndby
Hvilken klub vil købe: Esbjerg
Spiller: Jean-Philippe Peguero
Beløb: 500.000 kontant og 40 % af vidersalg og 3,5 mio over 24 mdr
Deal eller no deal?

Har Nicolaj Agger, Nicolás Millán, Mikael Dahlberg, Morten "Duncan" Rasmussen, Carlos Suárez, David Williams, Hannes Sigurdsson, Lukasz Cieslewicz i truppen...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal eller No Deal?
« Svar #614: 29 Jan 2007, 21:17 »

Rector: Deal
Peguero: Hvad er hans værdi?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010