|
AlexSN
|
|
Klub: AGF Spiller: Mads Laudrup Købe/Sælge: Sælge Værdi: 6 mio Bud: 12 mio Til Klub: Brøndby År: 2011
Deal / NO Deal ??
Kunne du eventuelt smide et screen op? Ellers ville jeg sige deal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Tjek forskellige hollandske klubbers reserve, da de har masser af talenter 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Klub: AGF Spiller: Mads Laudrup Købe/Sælge: Sælge Værdi: 6 mio Bud: 12 mio Til Klub: Brøndby År: 2011
Deal / NO Deal ??
man bliver nød til at sige deal for ellers bliver Mads Laudrup bare sur og desuden trænger AGF sikkert til moneter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
man bliver nød til at sige deal for ellers bliver Mads Laudrup bare sur og desuden trænger AGF sikkert til moneter
Jeg har valgt at sige at jeg vil have mindst 30 mio ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Så blev Per Bjerregaard sgu ivrig og accepterede et bud på 40 mio. for Enyeama, det er vel okay  Heh, ja sådan er han.. Med hensyn til en erstatning, så prøv Kenneth Stenild eller Kasper Schmeichel, de bliver begge to yderst effektive, næsten uanset deres "start" skills..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Jeg har valgt at sige at jeg vil have mindst 30 mio ...
det er også helt fint det er jo en Laudruper
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nolte
|
|
Heh, ja sådan er han.. Med hensyn til en erstatning, så prøv Kenneth Stenild eller Kasper Schmeichel, de bliver begge to yderst effektive, næsten uanset deres "start" skills..  Kerm Har prøvet at hente Stenild før, men han tog til PS&E... Tjekker lige Schmeichel Junior 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
hey freaks ville gerne have noget hjælp til hvem i synes jeg skal sælge af disse 3 angribere    på forhånd tak
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
AndreasBilberg
Gæst
|
|
Zamora
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Østergård
|
|
PS&E ? hva er det for et hold ? :S Og Niller - Marlin Harewood sys jeg du skal sælge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juanito
|
|
Niller - Jeg spiller også med West Ham  Ud med Harewood, Zamora er klasse på venstre angreb pladsen 
|
|
|
|
|
|
Practise makes Perfect!
|
|
|
|
|
niller122
|
|
ok.. tak for hjælpen allesammen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
PS&E ? hva er det for et hold ? :S
FCK hey freaks ville gerne have noget hjælp til hvem i synes jeg skal sælge af disse 3 angribere  på forhånd tak Z-man \o/
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
S!mon
|
|
mener også Zamora...og sælg dog harewood
|
|
|
|
|
|
Kaninen skal dominere verden! (\__/) (O.o ) (> < )
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Jay^ - kan du så anbefale nogle gode billige spiller som du har købt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|