|
molle
|
|
hehe.. han er angriber hos mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
hehe.. han er angriber hos mig
Underligt.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
I mit er han mega god..  Kiggede lige i scout...  197 har han i p.ability(staveplade)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
I mit er han mega god..  Kiggede lige i scout...  197 har han i p.ability(staveplade) tror han ligger noget nær 0 i mit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
tror han ligger noget nær 0 i mit  Hehe.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Hehe..  kiggede lige i scout... han ligger på 40 ud af 40 og er 16. (er igang med 3 sæson)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Fik Barcelona til og give omkring 250 mio for ham.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
han er centre forsvar hos mig og er mega ringe ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Klub:Chelsea Spiller: Ruud van Nistelrooy Købe/sælge: Købe Beløb: 135 mio Deal/no deal..?
Er i sæson 2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
No deal..  hellere Klose, Villa eller en anden topangriber..  Van Nistelrooy er ikk noget særligt i spillet.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
No deal..  hellere Klose, Villa eller en anden topangriber..  Van Nistelrooy er ikk noget særligt i spillet..  der er jeg så ikke enig i anden sæson med tottenham for mig lavede han 43 i 46 kampe eller så noget dog vil jeg også sige no deal efter som du er chelsea og kan købe hvem som helst
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
syntes også du skal købe Klose eller Villa. Har dem begge i Valencia, og de bomber løst. + 30 mål hver.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Klub: FC Porto Spiller: Lucho Gonzales Købe/Sælge: Sælge Værdi: 40 mio Bud: 100 mio Deal/ NO Deal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Umiddelbart ville jeg sige deal, men jeg kender jo ikke hans stats, alder, og gennemsnit for dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|