home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 8636 gange)
pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
AC Horsens
« : 18 Jan 2015, 16:30 »

Er netop startet med AC Horsens og er utrolig overrasket over hvilke spillere man kan få til klubben og samtidig at flere af klubbens spillere er eftertragtede. De viser jo desværre ikke det store i den virkelige verden...

Jeg har valgt at leje spillere og det blev til mange spillere... Ind til første sæson er kommet:
Bellerin, Arsenal. Janko + Rothwell + Blackett, Man Utd. Bentaleb, Tottenham. Junior, Everton. Adam Cambell, Newcastle. Ongenda, Bastia. Frederik Møller + Gemmer, FCM. Derudover har jeg skrevet med Paul Jatta & Gianvito Plasmati.

Solgt er: Mehl 1,8m. Retov 265k. Jude 2m. Kielstrup 900k. Drachmann 1,45m og Helstrup for svimlende 10m + 15% (forstår det ikke)

Målet er oprykning og efter de første 10 kampe ligger jeg nr 1 med 26 point. AGF nr 2 med 24. Der er 10 point til 3. pladsen så mon ikke det går.
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #1: 18 Jan 2015, 17:50 »

Man kan også hente Frank Semou gratis fra svebølle, hvis du mangler brede på midten Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #2: 18 Jan 2015, 23:33 »

jeg formåede at sælge Jude Nworuh for lige over 5 mil i første transfer vindue, dog er 2 mil også en god pris for en angriber der ikke kan score
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #3: 19 Jan 2015, 12:08 »

Er selv næsten lige startet med Horsens, som jeg nærmest gør hvert år, da det er den lokale klub....Dog har vi i år et noget andet spillermateriale at lege med ift. de sidste par sæsoner....

Transfers 1. sæson:



Ligastilling:



Oprykning blev det da til, men spillede alt for meget uafgjort, og det ene nederlag jeg fik i sæsonen var self til GF, som endte med at vinde ligaen xD

Ellers har Finnbogasson været helt ustyrlig i sæsonen og har scoret omkring 75 % af mine mål:



Nu er vi så i optakten til 2. sæson og prøver at finde nogle billige/gratis spillere at forbedre med, da penge ikke rigtigt er eksisterende selvom jeg solgte en del 1. sæson
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #4: 19 Jan 2015, 15:27 »

Kan ikke se dine billeder dauer? Edit: de kommer frem når jeg trykker på dem  Thumbs Up

Sluttede sæsonen på 2. pladsen 6 point efter AGF som har helt ustyrlige. De tabte 1 kamp til mig samt pokalfinalen mod FCK. Jeg røg selv ud til FCK i semifinalen i 2. kamps forlængede spilletid. Der var dog 18 point ned til Viborg så ingen fare.

Statistikken var på min side. Adam Campbell 22, Ongenda 19, Finnbogason 16 & Plasmati 16 var 1-4 på topscorerlisten. Joe Rothwell, Junior, Ongenda & Campbell 1-4 på karakterlisten og Rothwell 11 + Ongenda 10 nr. 1 + 2 på assistlisten. Holdet satte målrekord 1. div med 101 mål.

Jeg har fået 3 mill at købe for, men går efter gratis spillere og leje igen. Mange spændende spillere er mulige, men kan desværre ikke tilbyde dem nok i løn... Målet er at slutte i den øverste halvdel i sæson 2.
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #5: 19 Jan 2015, 21:50 »

Så er første transfervindue lukket og der blev igen lejet og skrevet med gratis spillere. Jeg forlængede lejekontrakten med; Bentaleb, Campbell, Ongenda, Bellerin, Michael Keane, Rothwell og Nattestad. Derudover lejede jeg James Wilson, Ajer (Man Utd 100%) og Llorente (Real Madrid 100%)

Indkøb er: Patrick Olsen 0,- Yann Songo´o 0,- Guillermo Varelo 0,- (fritstillet i Man Utd) Patrick McNair 0,-
Solgte spillere: Jatta 2,35m, Martin Lund 720k, Finnbogason 920k, Marxen 1,05m, Bjerregaard 510k = 5,49m

De første 8 kampe har givet 7 sejre og 1 X så nu er der 5 point ned til FCK på 2. pladsen.
« Seneste Redigering: 19 Jan 2015, 22:47 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Svartovich
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #6: 19 Jan 2015, 21:54 »

Haha, man kan næsten ikke lave mere urealistiske handler end dem du laver i dit save. Wilson, Bentaleb, Campbell, Sanogo.. I Horsens!? Men det er nogle gode spillere, ingen tvivl om det. Smiley
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #7: 19 Jan 2015, 22:47 »

Haha, man kan næsten ikke lave mere urealistiske handler end dem du laver i dit save. Wilson, Bentaleb, Campbell, Sanogo.. I Horsens!? Men det er nogle gode spillere, ingen tvivl om det. Smiley
Det er Yann Songo´o men ellers har du ret  Wink
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Svartovich
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #8: 19 Jan 2015, 22:49 »

Min fejl, læste det som om det var Yaya Sanogo Tunge
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #9: 21 Jan 2015, 13:20 »

2. sæson blev afsluttet med The Double og så lige et tab på 5-0 til FCK i sidste runde... Efter 33 kampe var statistikken således: 26-5-2 94-37 81 point.
BIF blev nr 2 og FCK nr 3 begge med 62 point. Adam Campbell blev topscorer med 31 mål og lavede 40 på hele sæsonen. Ongenda toppede assistlisten med 21.

Til sæson 3 har jeg igen kørt alle pengene over på lønbudgettet for at leje og hente transferfrie. Denne sæson har jeg ikke kunne leje gratis, desværre - men tilgengæld har jeg lejet en del for de næste 2 sæsoner.
Lejet er: Timothy Fosy Mensah, Federico Bonazzoli, Filippo Romagna, Alberto Cerri, Bryan Christante, Ryan McLaughlin & Carlos Fernandez.
Forlænget leje med: Bellerin, Rothwell, Campbell, Wilson, Llorente, Ajer & Bentaleb.
Gratis spillere: Marco Ramkilde, Michael Keane, Angelo Henriquez.
Solgt er Varela da Groningen udløste hans klausul på 6,25mill. samt Morten Rasmussen og Kortegaard for sammenlagt 140k. Drachman blev solgt til AAB for 14 mill hvilket gav mig knap 5 mill for 35% af overskuddet.

Jeg klarede mig igennem kval til CL med samlede sejre over AIK: 10-0 Maribor: 7-2 Plzen: 6-3 og er nu i pulje med Juvenus, PSG & RB Salzburg
CL spil har kostet kræfter, men efter 7 runder i Superligaen er jeg alligevel nr 1 med 17 point og 1 point ned til FCK.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2015, 22:12 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #10: 22 Jan 2015, 14:56 »

Oktober 2016 blev AC overtaget af et konsortium og jeg fik at vide at planen hele tiden havde været at de ville komme med deres egen manager. Iflg medierne Ståle Solbakken. Har dog netop fået besked på at pga stor opbakning får jeg lov til at forsætte. Der er nu smidt en masse penge i klubben og ungdomsfacilitetern e skal opgraderes. Jeg glæder mig til at se hvor mange penge der er til transfer sæson 4.

Januar vindue: 1½ års leje af Zakaria Bakkali & Nicklas Bendtner  Grin Grin Grin den sidste bare fordi jeg fik muligheden.
Endte nr 3 i CL puljen med 6 point og er nu videre til 2. runde i EL efter en samlet sejr på 3-2 over Roma. Inter blev slået 6-2 så nu står det på kvartfinale!
« Seneste Redigering: 23 Jan 2015, 17:27 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #11: 23 Jan 2015, 22:15 »

3. sæson med AC Horsens er slut og den var helt igennem FANTASTISK!

Vandt Superligaen: 26-5-2 91-34 83 point
Vandt pokalen
Vandt EL finalen 2-1 over Dinamo Kiev efter 3. plads i CL pulje og sejr over Roma, Inter, Marseille og Sampdoria før finalen.

Foreløbig transferbudget lyder på 105 mill.

Skal også lige nævnes at Ajer har fået debut for Norge, Keane for England, McNair for Nordirland og Rønnow for DK
« Seneste Redigering: 23 Jan 2015, 22:41 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #12: 24 Jan 2015, 10:45 »

Så lukkede transfervinduet august 2017 og AC Horsens er ikke blevet et dårligere hold (men nok endnu mere urealistisk)

Free transfer: Casper Sloth, Joe Rothwell, Saidy Janko, Jesé (har været voldsom skuffende, scorede først i kamp 8)
Leje: Fellaini, Alex Grimaldo, Simon Kjær, José Maria Giménez + Bendtner, Bentaleb, Ajer, Campbell, Wilson, Bonazzoli, Carlos Fernandez, Cerri, Llorente, Romagna, McLaughlin & Cristante fra forrige sæson.
Indkøb: Jonas Knudsen 4,5m, Peter Ankersen 9m, Juan José Narvaéz 1,5m, Andreas Hansen 3m (reserve keeper) & Mattia Perin 22m
Solgt: Angelo Henriques 31m, Patrick McNair 11m, Patrick Olsen 8,5m & Rønnow 35m til City (havde lovet ham at han måtte blive solgt efter sæson 3)

Jeg er direkte i CL gruppespil hvor jeg skal møde Juventus, RB Salzburg & Dortmund.
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #13: 25 Jan 2015, 15:49 »

CL gruppespil overstået og det blev til en 2. plads. 1 point efter Dortmund og 1 foran Juventus. Da jeg i november skulle stemme på årets spiller i Superligaen kunne jeg kun stemme på 4 da resten var mine egne og den 4. var Bakkali som jeg har sendt retur på lejemål. Oplevede også at Perin to årets målmand med Rønnow på 2. pladsen.

Til januar er Nathaniel Clyne indkøbt for 29 mil. og Ander Herrea samt Sead Kolasinac er lejet for 1½ år. Bentaleb og McLaughling blev sendt retur og Jesé blev solgt til Hannover for 26 mål. Han var skuffende ringe. 9 kampe, 1 mål, 1 assist og meget skadet. Da Silva røg til Dundee for 1,3 og Navaez til RBL for 3,25
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #14: 27 Jan 2015, 20:34 »

Sæson 4 gav endnu en The Double. Kvartfinalen blev endestation i CL. Efter jeg slog Chelsea ud fik jeg en røvfuld af Atletico. Superligaen vandt jeg i runde 24 og endte 34 point foran FCK på 2. pladsen. Jeg tabte ingen kampe og ligger pt over 40 kampe i træk uden nederlag. Superliga 2017: 31-2-0 126-27 95 point.

Free: José Maria Gimennez & Jack Wilshere
Leje: Alper Ademoglu & Stevan Jovetic
Indkøb: Luciano Vietto 35m, Marcos Llorente 7,5m & Ezequiel Ponce 85m
Solgt: Marco Ramkilde 1,5m & Saidy Janko 1m, Peter Ankersen 33m
« Seneste Redigering: 27 Jan 2015, 22:31 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010