home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Det Taktiske Panel - FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Det Taktiske Panel - FM15  (Læst 26135 gange)
hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det Taktiske Panel - FM15
« Svar #45: 13 Maj 2015, 14:29 »

Hej, Hejmeddig61!

Det er lidt svært at se præcis hvad der går galt for dig sidst i kampene uden dit savegame, og da du ligeledes ikke skriver noget om hvad udskiftninger du typisk laver, er det ikke ligefrem nemt at sige hvad der kunne ændres.

En typisk fejl, som jeg ofte ser når det kommer til de sene minutter, er at man har trætte spillere, specielt på backsne. En typisk indskiftning for et hold som er bagud, vil være offensivt, og derfor er det naturligt at en frisk spiller der kommer ind, kan udfordrer en rutineret spiller, som måske er lidt kørt ud, og vinde disse dueller.

Du skriver at du har prøvet at stille med en 3-5-2, hvor defensivt orienteret er din midtbane i det tilfælde? Samt, de screenshots du viser, der har du en 4-4-2 med en DMC/OMC konstalation. Det jeg bider mærke i der, er at din DMC og din felt til felt midtbane, begge har utroligt dårlig tilstand, hvilket jeg antager er fordi du lige har spillet en kamp, men det giver et godt billede af situationen.

Jeg har en gylden regel selv, når jeg spiller. Det er at glasbørn (læs: spillere der nemt bliver skadet), bliver udskiftet ved 85%, fordi jeg tit ser en af dem, få et hurtigt dyk i deres tilstand, inden de så bliver skadet. Nu skal jeg ikke sige dine spillere nemt bliver skadet, men det er ikke kun skader der kommer lettere til en spiller der er træt, det er også fejl.

I øvrigt, hvor ligger dit hold i tabellen, og endnu bedre, på listen over mål lukket ind i sæsonen?

Hej BelthazorDK.

Jeg udskifter mest midtbanen, da det er dem der er mest trætte, og jeg døjer utroligt meget med skader. Jeg prøver så meget som muligt at rotere, så jeg ikke får alle de skader.

Da jeg prøvede 3-5-2 formationen, der var mine backs wingbacks - også med 1 DMC - 2 centrale midtbanespillere - 1 OMC - 1 angriber, men da jeg ikke scorede nok mål ændrede jeg det tilbage, da min angriber var for isoleret deroppe alene.

Jeg havde lige spillet en kamp da jeg tog SS, derfor de alle så trætte ud!

Jeg vil prøve metoden angående glasbørn!

Jeg ligger nummer 14 og delt 3 plads angående flest mål lukket ind.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010